|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prullenbak? Ik kan de link toch nog steeds gewoon aanklikken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dikke prima. *verplaatst naar dump* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En als ik die site nou als m'n homepage invoer? Word ik dan ook gedumpt? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 01-02-2007 22:40] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dan passen we dat aan, nice and simple. Kijk maar eens naar je homepage. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-02-2007 22:42] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Godverdamn, ik ben gepwnd.... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Cheers Karel! Ennem, je username is zo'n beetje het enige waar we níet aan kunnen knoeien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, dat krijg ik zelf wel voor elkaar. 5X vernaaid, geleuf ik, vraag maar aan robbemans. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
bepaalde usernames zijn te dwaas om zelfs maar als zwakzinnig beschouwd te kunnen worden Krisiunizer? signature |
|
quote: Problem solved! Heb iig Wim er blij mee gemaakt Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Waarom denk je dat Napster offline gehaald werd? |
|
quote: Lars Ulrich! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
niet echt een klacht maar een vraag ivm search: is het machinehead of machine head? (viel me hier op: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/772 ) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-02-2007 22:34] Je moeder. |
|
Machine Head. |
|
oke, just wondering Je moeder. |
|
oke, even mierenneuken nu ik op dreef ben (): in dit topic staat in de titel "zie post 1" maar de openingspost is toch post 0? Je moeder. |
|
Post 1 als ik even terug mag miereneuken, maar het is geen reactie (die je dus in de teller ziet staan in tipok lijst) Het topic gaat op slot bij 999 reacties, zodat die met slotje erbij precies 1001 posts bevat, waarvan 999 reacties, 1 openingspost en 1 slotje. Zo. PS: verveel je je? Ik wel, kennelijk [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-02-2007 22:46] |
|
just asking again en nu kan ik voldaan gaan slapen Je moeder. |
|
quote: Ik heb ook eindelijk hatemail van hem ! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Nog groter? :scheelkijksmiley:" No offence richting Jenje natuurlijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehe, het was bij mij vanavond ook weer raak. spelfout weggehaald... |
|
Waaraan hebben jullie de eer te danken? |
|
quote: Hehe, als ik dat nu eens wist spelfout weggehaald... |
|
Hmm was toch echt maar een klein manneke .. Ach, hij was niet mans genoeg om me op occultfest aan te spreken ... |
|
Hehe, antwoord op mijn mailtje of ie zich verveelde: Ja zoiets, maar ik meen ER toch niks van, het is alleen jammer dat ik de ZM niet meer kan gebruiken om met jullie over leuke dingen te praten maar Dan positief. I Wilde jullie stem ff horen. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |