|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ach, dat kom je nooit te weten, altijd vaagheid troef signature |
|
Mods? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hahaha dat is juist die proxy, aap |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Leuk, maar ik wil nu wel weer ZM'emmeren zonder proxy. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: En alles werkt weer naar behoren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En maar klagen... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja hallo, er was wel degelijk paniek hier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat is als voorbeeld voor wat anderen te zien krijgen bij jouw gegevens. Waarom denk je dat dit er bij staat: HostName: hidemyass.com Duh, makaak. |
|
quote: Ik heb het al gevonden. Omdat ik een engelse versie van windows xp heb staat mijn comp op America ingesteld. Daarvoor geeft ie America aan...Oerang oetang Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Damn..... Amstel zal nooit "MIJN" bier worden.... |
|
Oostduitse wodka die klopt in mijn hoofd |
|
Ai doet me denken aan ons BRAUN wodka avontuur hahaha |
|
Na zo erg is het niet gelukkig hehe |
|
lol dat is ook moeilijk te overtreffen hahahaha...... |
|
Zijn dat klachten? |
|
Over foute wodka ja! *rentwegvoorsnaackmod* |
|
Ja want er bestaat geen kutter wodka |
|
nee echt niet nee |
|
quote: Lees: Dit is niet het Godverdomme-topic stelletje n00bs. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
En wat heeft dat met klachten over ZM te maken?? Tot zover mijn genuanceerde poging jullie on topic te krijgen. ON TOPIC HOEREN! *strooit bloemetjes* |
|
quote:*strooit zaad* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-04-2007 23:14] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
wie flikkert deze nou eens tussen de smiles? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Voor zover ik weet staat het niet echt (lees: echt niet) bovenaan de prioriteitenlijst. Geduld is een schone zaak en meer van dat. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |