|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Lees jij wel goed? Bruce Banner |
|
uit de serie Knuffeltopics? Bruce Banner |
|
quote:ik zit je te sarren. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee, complimententopic. Zowel die van Ijsregen als die van mij. De mijne was het oudst en daarbij zit er nog geen week tussen laatste posts in beide topic. M.a.w. mijn topic had geopend moeten blijven. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tsja, je zegt het zelf al: je kan vond "de modjes" niet verwachten dat we ook nog eens kunnen lezen. Vergissen is nog altijd menselijk. Sorry Bruce Banner |
|
Kan het hondentopic in algemeen? Het is geen onzin onderwerp en 1 van de weinige topics waar niet in gekut wordt ... en nu kunnen newbies er niet bij |
|
quote: Bij deze Bruce Banner |
|
Dank u |
|
kan die the scorpio niet weer geband worden? overduidelijk accapiter/herr krieg/enz enz die weer terug is Je moeder. |
|
We zijn er achter de schermen al mee bezig. Desalniettemin, thnx for pointing it out |
|
viel me tegen dat ik het nog nergens zag (nouja, lees ook niet zoveel) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-12-2006 18:08] Je moeder. |
|
Wat zijn reactiepunten? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik mis Morgil. |
|
geen klachten. mods !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zo te zien is het wederzijds Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
lekker ding. dus dat is morgil ? Fuck the world and fuck you |
|
Holyhell. |
|
quote: |
|
quote: Leuk he. Ik heb je de cameltoe close-up bespaard Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Accipiter en heer krieg zijn verschillende users, dacht ik toch. |
|
quote: Achter die fotosoep-facade is ergens een Morgil verstopt ja... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Waarom moet zo iemand eigenlijk geband worden? Kan je me daar één goede reden voor geven? Dat uitgerekend jij trouwens (met een ban uit het verleden aan je broek) hierom vraagt, dat valt me nou vies van je tegen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: For the record: heer Krieg heeft destijds via de mail dusdanig ernstige bedreigingen naar meerdere ZM-ers geuit dat daar volgens mij zelfs aangifte van gedaan is. Met zulk gedrag verdien je hier een ban tot het einde der tijden en verdere uitleg lijkt me dan ook overbodig. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-12-2006 21:13] |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |