|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welke mods kunnen dan topics openen? En waarom kunnen niet alle mods dat? Zenial |
|
Momenteel naar mijn weten Fire en Paul. Waarom: Omdat het openen van topics een bepaalde toegang vereist tot de database die simpelweg niet zomaar uitgedeeld wordt. We zijn momenteel bezig om na te gaan of er meer mods toegang kunnen krijgen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Kan dat niet gewoon een keer bijgeprogd worden? "Normaal gesproken" is op een forum het openen of sluiten van een topic gewoon het zetten of weghalen van een vinkje... Je hoeft toch ook niet de database in om een topic te sluiten? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Klopt. Maar om te openen dus wel. En daar wordt momenteel dus naar gekeken of het anders kan. *koffie* Bruce Banner |
|
uhm, volgens mij heb ik het gevoel dat jullie Nocternity niet cool vinden. Beide op "muziek algemeen" en "heavy metal" zijn gesloten door verschillende mods en verwijzen naar de andere topic. De muziek algemeen post van nocternity wordt verwezen naar de topic in de heavy metal forum. En de heavy metal forum post wordt verwezen naar de muziek algemeen. |
|
Mods zijn ghey. Live with it. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: super dan maar hier te koop NOCTERNITY : en oria cd - nieuwstaat signature |
|
geweldige cd, ik snap niet dat je hem verkoopt! Ik moet nog steeds Onyx en crucify him op lp kopen. |
|
quote: heb op lp, dus beetje dubbel maja, ik durf geen nieuw Nocternity topic openen, schrik voor slotje weet je wel... signature |
|
Hypnos, ik raad je aan de regels nog eens door te nemen... Er is overigens een gevraagd/aangeboden - cd's topic. Ik weet dat je het wel kunt vinden. Toe maar, het lukt je wel. Kan je dan nu ophouden met dat verschrikkelijk irritante pushen en grenzen aftasten? Lees je mail. Beschouw dit als allerlaatste hint. Bruce Banner |
|
me bad boy me change me sowwy signature |
|
Waarom is ons aller Hypnos gebanned? |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Wegens meermalig overtreden van de opgestelde regels. Veelvoudige waarschwuingen hebben niets geholpen. Bruce Banner |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hypnos was stout. De mods vinden dat niet leuk. Hypnos is nu gebanned. Zo duideljker? Bruce Banner |
|
nee, om eerlijk te zijn, want je hebt stout en stout. en als ik voor mezelf mag spreken, ik voelde mezelf niet belemmerd in mijn activiteiten hier door Hypnos. ik vind het dus gek [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-03-2007 8:43] |
|
Dat is dan -wellicht wat bot uitgedrukt, maar dat doet er verder niet toe- niet ons probleem. Kort gezegd: hij heeft de regels meerdere malen overtreden, en dat is al veel te lang gedoogd. Vele waarschuwingen die verstuurd zijn hebben blijkbaar geen indruk gemaakt. Vandaar de ban. End of story. Laat het los. Dat is echt het beste. Bruce Banner |
|
quote: Er is op het hele forum niemand op de mods na die een probleem met Hypnos had. Maar regels zijn regels he... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ordnung muss sein! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Juust .... Moet jou toch aanspreken Chel |
|
Jaaaa! Maar nee bedankt, ik hoef geen onderdeel uit te maken van een homofiele afdeling van de Gestapo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Je ziet meer in de roze armee? |
|
ON TOPIC. Posts met gemekker op het beleid (waarom kom je hier eigenlijk nog als het zoooooo slecht is?? ) en ander off-topic gejammer wordt gemodereerd. Gemekker dáárop (lees: wanneer deze mededeling niet in acht wordt genomen) kunnen minder fraaie gevolgen hebben. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |