|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ja, inderdaad hilarisch zo'n dt fout Zenial |
|
Wel als een azijnzeikerd zoals jij hem maakt.. maar ik zal in het vervolg niet meer lachen, ok? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als je nou gewoon helemaal je bek houdt is iedereen blij Zenial |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: maw, oude topics moeten oud en khvlt worden? Als je er niet meer mag in posten ... zoals Dissection geen nieuw album mocht uitbrengen of zo? btw, mijn posts zijn niet dom... dat is subjectief en niets is, alleen feitelijkheden meningen zijn geen feiten signature |
|
signature |
|
Maar Hypnos, je hebt nu een kind en een vrouw die vast wel aandacht wil.. waarom zit je dan constant oude topics door te spitten en omhoog te trappen? |
|
quote: Nu maak je weer een domme post Zenial |
|
quote: signature |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: als er al mensen zijn die zich druk maken om wat ik in mijn online-time doe, dan is het èèèèèèèècht wel ver gekomen zeg signature |
|
quote: Ja, ga meehelpen met kolven ofzo |
|
quote: bah das vies signature |
|
quote: Het is niet druk maken, het is een vraag. Je weet wel, zoiets met zo'n raar teken op het einde. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-02-2007 10:56] |
|
Zijn dat klachten? |
|
quote: Een vraag om een klacht te verduidelijken. |
|
quote: Jij en vies? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Rrrrrrright.. Je vraagt om verantwoording van zijn online gedrag in relatie tot zijn vaderschap. Lijkt mij dat dat totaal irrelevant is en hier op ZM niemand ene fuck aangaat. Gaarne weer klachten, maar liever niet natuurlijk.. Laat dit topic ook maar wegzakken zodat Hypnos hem over een tijd omhoog kan trappen [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-02-2007 11:57] |
|
quote: Nee ik vraag geen verantwoording. Ik vraag me gewoon af waarom hij als een idioot oude topics omhoog trapt en er niks toevoegends in zet.. alleen maar puur wegens het omhoog trappen (niet een keer, nee constant). Zenial is degene die er een klacht over heeft neergezet, waar behalve van Beli.. geen reactie op is gekomen van de overige moderators. Terwijl er wel een soort van regel over bestond, maar die is schijnbaar nu ineens niet meer van toepassing? Zm regeltje: Het "omhoogschoppen" van oude topics zonder goede reden wordt niet op prijs gesteld. Zorg dat je echt iets toevoegt wanneer je een oude koe uit de sloot vist. En dat is tevens ook een klacht. Zo goed? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-02-2007 12:02] |
|
Mayo: we zijn bezig de regels omtrent het omhoogtrappen van oude topics aan te passen. Binnenkort meer.. Verder heb ik een tegenvraag: Vind je het "omhoogtrappen van" irritant omdat het je persoonlijk raakt, om wat voor emo-reden dan ook, of vind je het irritant omdat in de help staat dat het niet mag? Soms vraag ik me namelijk af waar mensen zich in vredesnaam allemaal wel niet druk over kunnen maken. |
|
quote: Beste Snaack, zoals je leest is het niet mijn klacht. Enige wat ik er wel van vind is dat die oude topics, de nieuwe en wel boeiende topics laten ondersneeuwen en oude wel boeiende topics worden verneukt door nietszeggende reply's. Voor het overige gedeelte van je vraag zul je je tot Zenial moeten wenden, die hier specifiek een klacht over heeft gepost. Daarnaast is het inderdaad irritant dat het ene regeltje wel voor de ene geldt en niet voor de ander, maar dat vind ik persoonlijk. |
|
Is toch juist leuk om die oude topics weer eens te zien? Of moet je daar oud voor zijn. En idd, waar maken mensen zich druk om, zeg. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
KLACHT: mensen maken zich druk om niets! Maar wat kan je daar nou aan doen? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |