|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dáár is dus ook een flamecage voor. Volgende reacties van dergelijke aard zullen worden verwijderd. Niet omdat we nazi's of ZOG zijn. Nee, gewoon omdat het hier niet thuishoort. Het is hier toch verdomme geen kleuterklas? Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Bruce Banner |
|
Een klacht dan maar. Waarom is er nog geen apart topic voor mensen die elkaar lekker willen lopen flamen? Wie dat niet wil lezen (Mod's bijvoorbeeld) kunnen daar dan gewoon weg blijven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik ben voor! |
|
quote: Tadaaaaa!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1437414 Leef je uit! Bruce Banner |
|
Zeg, is er nu al een keer een duidelijk en consequent beleid met betrekking tot afbeeldingen van Hitler of Hilterachtige afbeeldingen? Werd laatst niet XXL's smiley (die verdacht veel op de huidige van M. leek) of de pariode van Aaaaarco daarop verboten? Of heb ik wat gemist? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb even wat gemist denk ik. Ik zal even kijken ok? Even nagaan enz. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zolang het geen nazi-propaganda is, en binnen de (jaja, moeilijk aantoonbare) grenzen van toelaatbare humor (exacte bewoording ff vergeten...) ligt, doen we er niet moeilijk over. Hakenkruizen posten, en Hitl0rretjes spammen puur om een provocerende lul te zijn wordt niet getolereerd. Dat is máánden geleden al gepost, en volop bekend gemaakt. Heb je hier voldoende aan, qua informatie? [EDIT: Deze grenzen worden uiteraard mede mogelijk gemaakt door ZOG, maar dat wist men al. ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-03-2007 15:06] Bruce Banner |
|
Wie bepaald die grenzen eigenlijk? En belangrijker; aan de hand van welke criteria? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ZOG. Ook maar even serieus dan: Zoals reeds vermeld is dat natuurlijk moeilijk (lees: onmogelijk) exact vast te stellen. Over het algemeen wordt dat aan jullie common sense overgelaten. Wanneer de grenzen (opzettelijk) opgezocht en overschreden worden (volgens de mods dus), kan e.e.a. mogelijk aangepast of verwijderd worden. Simpel voorbeeld: Hitler-smiley (de gele kop met snor dus) : kan best, is ook niet schokkend ofzo Zeggen dat alle Joden vernietigd moeten worden: Major No-No. [Edit: criteria zijn helaas ook niet exact vast te stellen. Vandaar het beroep op jullie common sense; het is maar net wat je ermee wil bereiken. Een geintje is leuk, en bruinhemden in de zeik zetten uiteraard ook, maar houd het wel acceptabel. ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-03-2007 15:16] Bruce Banner |
|
quote: Ik, en mijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
XXL's smiley + Aaaarco's parodie werden toch verboten? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee dus. Zie boven. Bruce Banner |
|
quote: Dat is geen bewijs natuurlijk! Al ben ik het wel met die regels eens * Er werd een tijdje over gediscussieerd toch? Volgens mij werd er toen sowieso 1 icon verboden. * Trouwens; er werden ook emo-hitler plaatjes verboden. Mogen die dan sinds "een paar maanden" wel weer? edit: ik zie dat XXL zelfs die smiley nog heeft, hehe, daar had ik dus in ieder geval geen gelijk. Maar dubbele smileys mogen toch ook niet? Zie jurispredentie (casus: R.)! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-03-2007 15:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja hoor, zolang het maar "taking the piss/ROFLOLOL" is enzo. Ietwat simpel werwoord, zie ook bovenstaande voor duidelijkere uitleg. quote: Dat is weer een ander verhaal. Iets met een irritatiegrens bereiken, al was het een gave streek. Bruce Banner |
|
quote: Dubbele smiley's mogen inderdaad niet!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ah fijn, ik ga meteen een hele zooi opzoeken quote: OK, het leek me ook onterecht om die van M. af te pakken, ik vroeg me alleen af of er ook daadwerkelijk over nagedacht was Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kan ZM niet even op zomertijd gezet worden? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
laat maar.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Eerst kijken dan zeiken Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Toen ik zeek was het nog in oude tijd hoor.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hoe kan het dat, wanneer ik onder mijn eigen IP-adres, het forum wil bekijken deze foutmelding krijg? quote: Gebruik ik www.hidemyass.com , dan werkt alles wel redelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Tssssss..volgens die site zit ik in America Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Stiekem een ban? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Als het een ban is wil ik wel weten waarom, maar dan zou mijn account ook geblokkeerd moeten zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |