|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is dat een klacht? |
|
quote: OK, duidelijk! For the other record, Karnivoor moet niet zeiken, IMO . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Is dat een klacht? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Iemand? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: omdat het een volkomen achterlijk figuur is die totaal nergens op slaand niks anders doet dan mensen afzeiken. niks mis mee maar doe het dan op een goeie manier zoals coentjeV en zeiken is stiekem soms wel een beetje mn hobby Je moeder. |
|
quote: Awwww...word je genegeerd? |
|
quote: Nee, dat niet, maar wel als je je ook buiten het forum ernstig misdraagt en dat heeft mijnheer dus gedaan middels ernstige bedreigingen. Er zijn overigens meerdere mensen gebanned om dezelfde reden (helaas). quote: Hetzelfde principe als op bijv. fok! en tweakers. Je krijgt standaard 50 reactiepunten (meen ik) en elke reactie wordt met punten gewaardeerd, van -10 (flame) tot +2 (behulpzaam). Zoiets. En die punten worden verrekend met je reactiepunten. Als je geen punten meer hebt kun je niet meer reageren. Kortom, als je alleen maar flamed kan je in no-time geen reacties meer plaatsen op de FP en als je je normaal gedraagt kan je gewoon blijven reageren. Dat zouden we op het forum ook moeten hebben [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-12-2006 21:31] |
|
Mededeling: The Scorpio heeft een permban gekregen omdat het een nieuw account van onze grote vriend Orlando is. Tot ziens |
|
Ah, dan zal ie wel weer op de muur gaan posten, hehe. |
|
quote: Gelukkig is er nu Scorpio, hehe. |
|
ja, die is een stuk leuker. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Door wie? |
|
quote: God [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 06-12-2006 9:15] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
HAHAHAHA..hahahha... |
|
quote: Door iedereen die daar rechten voor heeft. Mods dus. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-12-2006 11:44] |
|
Kan iemand Orlando ook mailen dat ie gebanned is en waarom .. krijg de eerste mail al weer binnen .. |
|
quote:Klopt. Accipiter ontpopte zich later in Bonobo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ah. Die stond nog in mijn concepten Verzonden. |
|
quote: cc: moderatorsAtzwaremetalenDOTcom? Ben benieuwd Bruce Banner |
|
@ your service ..... |
|
Dank Bruce Banner |
|
Iemand heeft mijn icoon van internet gehaald. Doe er wat aan Lain! |
|
quote: Hier nog in cache.. Tjek je gmail. |
|
quote: O.Bock <o.bock@chello.nl> to me show details 10:36 pm (5 minutes ago) Ja ja manneke mij verlinken, vieze vuile schele homo Ach ja jou foto kan ik nog voor de geest halen En nu, nu Ga je zeker aangiften doen bij vader overste in je eigen woonplaats omdat ik weer op ZM zat. Je hebt een grote bek achter je pctje, maar als je voor me neus staat loop je weg. Ik heb je wel gezien bij het occultfest met Blonde rockgod en jenje en nichtrobert. Kom je volgend jaar ook weer, want ik kom namelijk ook weer, kunnen we een keer praten Oh ja ben groter Dan Jan Hendriksen en ook veel breder dus vieze schele rot homo we zien elkaar The Scorpio --------- die mail? Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |