![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee ik kreeg andere ... hij wil een interview ![]() ![]() |
|
quote: Doen, e-mail intie met Heer Krieg, leuk voor op de frontpage. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Nee, aandacht besteden aan randmongolen is te SP ![]() |
|
Hehe, ik had ook alweer twee schattige mailtjes van dit mongooltje. Wat mij betreft gaat ie morgen voor m'n neus staan. Zal ik dat infantiele gedrag es even uit z'n schedel rammen. Achterlijke dwaas. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kijk uit he, dat is een bedreiging ![]() ![]() |
|
Het lijkt me een goed plan om dit voort te zetten in bijvoorbeeld een lultopic. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Joepie, ik heb eindelijk voor het eerst ook een mail van Orlandooooo. Zie: quote: Nou ben ik erg onder de indruk. Ik heb netjes en vriendelijk een mail teruggestuurd, waar ik dat aan te danken had. Ben benieuwd. Het klopt allemaal van geen kant ook nog eens. Ik moet mijn bek houden, terwijl ik nog nooit wat tegen hem gezegt heb, en ten tweede dat is erg moeilijk voor mij. Ik praat nooit zoveel ![]() Om welke Paul gaat het? Met deze info kan ik dus niets. EN ik heb mijn haar altijd netjes gekamt, dus geen klitten ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Zozo....dus jij hebt meerdere mensen die Paul heten... euh.....ah.... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Nee ben van niemand eigenaar. Maar ken er wel 4. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Doe ze dan allemaal maar, just to be sure. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Haha, geniaal! Waar kan ik me aanmelden voor een mailinglist of nieuwsbrief? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Wat is zieliger, Heer Krieg met zijn bedreigingen of de mensen die lopen/zitten te pochen dat ze een dreigmail hebben gehad van Heer Krieg? ![]() |
|
jaloers? ik heb der meerdere gehad, lekker chatten en flamen ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Zit er dik in ja, hehe. Beetje elkaar voor de gek houden. ![]() |
|
Edit: Alleen serieuze klachten graag. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-12-2006 23:02] ![]() |
|
Heel goed Schaep. ![]() |
|
quote: Is dat niet wat Theo Maassen bedoelt met: 100% tepelreactie!? ![]() |
|
Mongoliodius ban? ja toe? plies? ![]() |
|
quote: Dus voor iedere vijf keer dat ik wat nuttigs betreffende een band, album of wat dan ook post, mag ik bijvoorbeeld iemand terminale kanker toewensen? Mooi! ![]() ![]() |
|
JA! Of hopen dat iemand doodgaat aan Tepelaids! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Eerst punten verdienen van Snaack door nuttigheid toe te voegen maw ontopic ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |