|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat klinkt complex signature |
|
Met no_ubb tag: :bier: :kiss: :rolleyes: }:) |:( zonder: quote deze posts om te zien hoe je die tag gebruikt. |
|
quote: plus 1 Oja en http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2363240/2 Is eerder een onzin topic dan een nieuwstopic, valse start ook.. zonder nieuws (foei Nix!). |
|
|
|
Hey laten we anders even alle topics waar onzin in wordt gepost gelijk weggooien. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik pleit voor een bann voor Nix. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Precies, enige wat ik hier eigenlijk doe is serieus geopende nieuws topic verklooten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ben ik de enige bij wie het af en toe gewoon niet lukt om het forum of de fp te openene? Datje IE 3of 4 keer opnieuw aan moet ztten dan? edit: of dat ik niet meer uit een topic terug naar het overzicht kan enzo, dan kan ik m ook wegklikken, en dan begint dat circus weer opneiew.. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-11-2006 23:37] |
|
Ja. |
|
quote:heb er ook geen last van |
|
Klinkt als een gevalletje 'gewoon IE nog eens instaleren' En geen klacht natuurlijk Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Er zijn 2 complimenten topics: Knuffeltopic! Complimententopic deel III Het mooiste compliment dat je gemaakt is - Deel 3 - |
|
Dank, Slechtheid! Raad eens welke gesloten is. Bruce Banner |
|
Dat waren twee aparte ideeën, toch? Het ene topic om mensen een compliment te geven, het andere topic om te posten wat voor complimenten je zelf gehad hebt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En allebei dikke vette bullshit .. |
|
quote: Dus tegenwoordig sluiten jullie de oudste topics in het geval van een dubbeltopic i.p.v. de jongste. Bovendien waren het twee verschillende topics. Maar ja, we kunnen natuurlijk niet van de modjes verwachten dat ze ook nog enigszins het vermogen hebben om te lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 24-11-2006 11:16] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bi-ba-boeiuuuuuh iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Frustie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ow, euh, oeps en te laat? |
|
quote:hehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Die heb je van Mischa |
|
Ach ja, Ijsregen zal wel dikkere tieten hebben. (@Ijsregen, sorry als je dit als een belediging op neemt, ja eh dat is dan jouw fout. ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Mja is besmettelijk... Straks krijg ik ook nog zo'n rare baard... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Het is gewoon een zonnebril-smiley om coolheid weer te geven, mafketels. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |