|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@Ethereal, lees dit topic evt. even door: http://www.drumforum.nl/forum.php/list_messages/527 Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Misschien ook de ANWB recreactief verzekering. Kan je kostbaarheden verzekeren het hele jaar door voor een bepaald bedrag. Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar wie weet kan dat http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=146786678&MyToken=340fdb00-75ea-4b85-9686-e8fbfe9d80de On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:bij dat Interpolis buiten de deur verzekering ben je maar verzekerd tot 500 euro per gebeurtenis. |
|
Ik had al even gekeken. Niet elke verzekeraar heeft een specifieke instrumentenverzekering (wij ook niet). Op het web kom je veel beunhazerij tegen. Ik open jouw link even en de eerste zin is dit: quote: Een goed begin mijn hoornvlies springt spontaan kapot van ellende maar goed, daar gaat het niet over hehe. Goedkope site ook verder, ziet er niet betrouwbaar uit. 25 promille van het verzekerd bedrag als premie klinkt op zich wel redelijk. Iets vergelijkbaars vind je bij bv. Eurolloyd makelaars: http://www.eurolloyd.nl/apparatuurverzekering/main.shtml Maar goed, dat is een tussenpersoon (is instrumentenverzekering.nl ook natuurlijk). Een nadeel is volgens mij dat je in je eentje bent en op zoek bent naar een produkt dat niet zo gangbaar is. Lastig om goede info te krijgen. Daarom is het misschien een idee om je instrumenten via een collectief contract te verzekeren. Check bv.: http://www.ntb.net/index.php?page=instrumentenverzekering Dat is de verzekering die de vakbond voor musici (Nederlanse Toonkunstenaars Bond) afgesloten heeft. Die hanteert als premie 5,75 promille van het verzekerd bedrag. Nu weet ik niet zeker of dat jaarpremie is, maar dat denk ik wel. Lidmaatschap van die vakbond kost geld, voor een musicus die niet muzikant van beroep is kost dat 6 euro 70 per maand, € 80,40 per jaar. Stel dat je € 5.000 aan muziekinstrumenten wil verzekeren, dan praat je over 5.000 * 5,75 promille = € 28,75 per jaar. Totaal € 109,15 per jaar. Die verzekering van 25 promille kost je € 125 per jaar. Ik zou het iig in de collectieve sfeer zoeken denk ik, succes . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Joa, ffe wennen. Ik had verwacht dat ik (omdat ik op die oude zo hard moest trappen) wel ffe een stukje makkelijker zou gaan... Moet nog steeds zweten.. |
|
als ik met andere pedalen minder geen zweten deed ik het ervoor maar ja helaas |
|
Ik heb hier ook nog een Stagg "tim" drumstel in zwart. Inclusief een erg degelijk dixon DB pedaal mag het voor 150 eurie weg. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Heb je die bekkentas nog? Hoeveel? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
@JB Erg schappelijke prijs, ben je zo van af [Dit bericht is gewijzigd door yelmer op 23-07-2007 16:28] |
|
ja dacht ik ook. Zal sowiso wel een beginner zijn die het koopt dus wel chill voor zo iemand Btw vergeten te vermelden. Ik heb er destijds wat extra bekkens bij gekocht. 1 Meinl crash + Hardware/stand. en een Meinl Meteor Hihat. En er zit ook een Dixon DB pedaal bij die ook los tekoop is. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: bordeaux rood is veel mooier!! Je moeder. |
|
Ja maar waar verkoop jij hem voor? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
bied maar Je moeder. |
|
laaaattttteerrrrr! haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
spaar ze allemaal kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Dat bekken die in dartbordkleuren is geschilderd, wat voor geluid maakt die? spelfout weggehaald... |
|
Godverdomme... Is er éindelijk een Derek Roddy clinic in NL (29 augustus in Eindhoven), zit ik nét dat weekend in Duitsland.. Maargoed, voor de liefhebber hier dan maar: 29 augustus Drumstation Eindhoven Derek Roddy clinic. Op zijn forum door hemzelf bevestigd... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Als het goed is ga ik daar ook even kijken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ha, heersch, daar wil ik echt proberen bij te zijn |
|
quote: Jij bent al ongeveer zo goed toch? |
|
Beter zelfs, daarom wil ik er ook heen. Kan ik hem eindelijk ff wat dingen uitleggen. |
|
quote: |
|
Hehehe |
|
Snaack jij bent zijn leraar toch? Zo zit dat toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |