|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Helaas, andere verplichtingen |
|
Joah, maar druk met een opname/ mix klus en repeteren met een band waar ik binnenkort de studio mee inga.. |
|
quote: Das idd wel erg belangrijk ja On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Volgende keer een powerstroke 3 nemen Of aquarian superkick 2 |
|
quote: zal ik onthouden Bedankt voor de tip =) kwaliteit > kwantiteit |
|
Der stond ook iets in de slagwerk krant over een nieuw vel, Remo Powersonic, volgens mij is dat ook wel een goeie om eens te proberen, zit daar tuseen te twijfelen of een powerstroke, deze ziet er wat gaver uit |
|
quote: Die Powersonic heb ik nu, geniaal! Met zo'n demp-kussentje die je er on the fly op kunt doen of af kunt halen zodat je per nummer een andere kicksound kunt hebben! Ik heb nog nooit zo veel laag uit mijn kick horen komen, ben helemaal overstag! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lijkt me ideaal, kan ik die slaapzak in mijn kickdrum ook weer gebruiken |
|
Zijn er hier ook mensen bekend met een Pearl Session Elite uit +- 94. Ik heb nu een Pearl ELX uit 2001 en zit te denken om die Session Elite te kopen. Owja en ik ben op zoek naar een Pearl drumrack 2e hands. |
|
jeff porcaro rack met best veel klemmen, arco <aap)> planet.nl morgenmiddag maak ik wel fotos In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Fuck, ik wil ook een drumrack! Maar ik wil de dappere speerwerper niet passeren natuurlijk. Alhoewel ik wel een stuk dichter bij je in de buurt woon, Arcooooooooooooo |
|
*ziet china nog neervallen* |
|
Precies! En als dat dan gebeurd, flikert tenminste ALLES om |
|
Damn, dan moet je goed doormeppen Kan me tenminste niet herinneren dat ik ooit een compleet rack heb zien ompleuren |
|
quote: Mmmm als het dat zwarte rack is, is dat precies wat ik zoek. Maar mocht de koop van die Session Elite doorgaan dan heb ik geen rack meer nodig want die heb ik al. Ik wilde er i bij hebben omdat het handig is met optreden. |
|
heb binnenkort nog meer te koop denk ik... denk aan axis pedalen en een 7 delige shellset pearl world series zwart ( 2 x 22 bass, 10, 12 13 14 toms, 16 floor) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Wat voor axis heb je? |
|
Hoemoe, 17.27 voor jou "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: |
|
zoiets, origineel was t een twin maar die stang werd levensmoe, resultaat: twee losse maar goed geen longboards dus, en das wel wat jij zou moeten hebben... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ach weet ik niet die korte lijken me ook wel oke. Mike smith heeft ze ook. Ik heb er wel belang bij. Als ze me niet bevallen kan ik ze altijd weer verkopen en terug gaan naar de oude vertrouwde eliminators |
|
ik vond t in t begin heel wennen maar daarna was t echt wel lekkerder... ik zal fotos maken... wat doen die dingen ong tweedehands? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Heb al eerder axis gehad alleen ging die kutdriveshaft bij mij ook de hele tijd kapot. 3 keer Maar ik heb nu 2 bassdrums Weet niet echt wat ze waard zijn, hangt er ook vanaf in wat voor staat ze zijn. |
|
ik zit er erg over te denken om alles te verkopen, ik gebruik t toch voorlopig niet meer. en dan langzaamaan gaan sparen voor deze: maar dan dubbelbass en drie toms In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |