|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
k heb mijn axis a twin uit de vs laten komen. stukken goedkoper. kan idd ff duren maarja dat boeit niet. ik wacht wel voor een 200 euris. let wel dat er nog invoerrechten bijkomen. maar das niet heel erg spannend wat erbij komt. k geloof dat ik destijds 630 euro betaald heb voor de axis a longboards twinpedal in t zwart. dus... http://www.midwestpercussion.com succes [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 19-04-2007 17:47] |
|
Die Axis longboard kon www.drumspullen.nl ook leveren. Ik geloof dat die rond de 600 euri waren. |
|
Dit is mooi drumwerk, vooral dat stuk net voor de helft http://www.youtube.com/watch?v=U5YEqmIIdj8 Signature |
|
quote: Ik 2 enkele En ja volgens mij kan je altijd nog beter eliminators hebben ipv Ic's. Veul meer mogelijkheden |
|
Het maakt voor mij bar weinig uit. Beperkingen worden m.i. sowieso te vaak op apparatuur af geschoven. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dat klopt. |
|
Nieuwe kit gekocht, heb een 2e hands Sonor 3003 gekocht, eindelijk 2 bassdrums w00t! 2*22 bd, 10/12/14 toms. Iemand interesse in een Tama Rockstar? |
|
quote: Zwart? En de tommaten? Eventueel interesse in onderdelen, als je die los wegdoet uiteraard Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Misschien alleen als je een zwarte beklede rockstar bassdrum weg wil doen ^^ |
|
quote: Hij is zwart ja. 22" bass, vrijhangende toms 12",13",16" voorzien van een ander tomophangsysteem. Klinkt veel beter! Ow, en natuurlijk een 14" snare, zo'n metalen geval. Er zit een hoezenset bij. Ik verkoop de kit natuurlijk het liefst in 1 keer. Wat voor losse onderdelen ben je naar op zoek? |
|
Welk ophang systeem heb je derop zitten dan? Ik zit trouwens we even te denken. Als Ethereal nou de onderdeeltjes doet en ik de ketels, dan heb ik 2 bassdrums plus een mooie uitgebreid tom aarsenaal |
|
Nieuwe kit komt dinsdag binnen Na 3,5 maand wachten at last Tama Starclassic performer dark mocha fade 2 x 24" bassdrums met Aquarian Super kick 2 vellen 10", 12", 16" toms 14" x 5,5" snare met star cast snare stand. Tevens 2 nieuwe Zildjian A-customs 16 en 18 crashes en Iron cobra power glide pedalen, 10 en 12" toms komen aan een stand te hangen. Ook direkt maar een bijpassende Ritter hoezenset erbij besteld. voorlopig bankroet |
|
quote: Deze quote: Ik ben net gebeld door iemand uit R'dam die komt kijken. Als het geen deal wordt maak ik hier wel een advertentie ok |
|
quote: Alleen de kick eigenlijk, hehe, misschien eventueel de 16".. Heb al een Rockstar, maar uitbreiding is altijd goed! Enig idee wat je daarvoor zou willen hebben? **Edit:Lees net dat je al een kijker hebt.. We horen het hier wel [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 22-04-2007 18:25] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Plaatjes: De 13" hangt er hier niet bij btw. |
|
Ah, filmpje binnengekregen dat ik drums aan het recorden was in de Excess studio. http://www.youtube.com/watch?v=sJV1CTdPjow |
|
quote: More cowbell! |
|
quote: Dat was de grap van de dag ja, godverdomme. Ik kan geen cowbell meer horen |
|
quote: Die snare klinkt niet zo heul laip in dat filmpje. Beta 52 op floor |
|
Ik wilde de snare droger hebben, met een dempring bijvoorbeeld, maar de engineer wilde er niet aan.. Maar, boeiend, Pro Tools - Sound Replacer hehehe |
|
Dempring vind ik altijd veeeeeeet lelijk, veel te veel demping. Doe mij maar een subtiel klein stukje tape |
|
Ik had nu een aantal kleine "rolletjes" tape ipv stukken erop geplakt, dat vangt de boventonen beter op. Maarruh, die snare van mij is zo resonant, ik moet hem echt volop dempen om de sound te krijgen die ik tof vind. Misschien toch maar reinforcements rings erin laten lijmen, maar ik denk dat ik dan beter een andere snare kan kopen haha |
|
Bij mijn vorige goedkopie metalen snare gebruikte ik ook veel tape om het goede geluid eruit te halen, bij mijn odery is dat gelukkig niet nodig |
|
Een halve dempring of zelfs minder zou ook kunnen helpen imo |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |