|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oriental china trash |
|
quote:Die zien eruit alsof ze wel heel erg lekker moeten spelen! |
|
quote: 1 woord...magnifiek. speelt soepeler dan axis als je t mij vraagt. de prijs is ongeveer tzelfde maar nie misselijk. k heb m bij www.ppc-music.de besteld. voor longboard freaks...die zijn bij trick net zo duur als de shortboard versie. maar veel instel mogelijkheden....maar erg makkelijk af te stellen moet ik zeggen. kopen die shit... |
|
Oftewel 778,- + verzendkosten. Een prijs noemen is geen heiligschennis hoor. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: hahaha ja klopt. ben online met mijn telefoon en de eerste dat ik wilde posten had ik t erin gezet maar toen ging er iets mis. dus ff snel opnieuw getypt en vergeten erin te zetten ken beuren he... verz. kosten waren 19 euro. was op voorraad en had m binnen 3 werkdagen thuis. dat schiet wel op dus |
|
quote: wow... dat is een prijzig pedaal kwaliteit > kwantiteit |
|
Deathcore band Repulse, zoekt een nieuwe gemotiveerde, strakke drummer, met veel potentie en de wil om er wat vaan te maken, www.myspace.com/repulseholland, regio? Utrecht, oefenruimte te woerden op 5 min loopafstand van het station, mocht er geintresseerde zijn gelieve contact opnemen met botzwaard@hotmail.com Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Holy fuck.. |
|
Is een jaartje wachten totdat ie goedkoper wordt geen optie? |
|
Het is een optie maar ik vraag me af of ze ook goedkoper worden, Axis is ook niet goedkoper geworden. |
|
goeie spullen kosten centen.. 700 voor een goeie twin.. tja ik vind t wel een heul mooi ding.. de drumkits zelf van trick zien er trouwens ook wel goed uit... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja maar Aaaarco heeft al een Axis, kan ik met m'n iron cobra niet tegenop. |
|
Axis is niet beter dan een Iron Cobra hoor, hooguit anders. Beide zijn strak. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
een hele goede optie is om axis of trick nu te importeren uit usa. scheelt echt een hele berg geld. je wacht alleen wat langer natuurlijk... ik had dat ook willen doen maar vanwege tijdgebrek met een gig kon ik niet meer wachten omdat ik pedaalloos was.. enneh...sssst... speelt naar mijn idee stukken fijner dan axis |
|
quote: 2 zelfs maar staan al een jaar in de schuur... quote: wel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Als het tegen zit laat Dickie visser je ook wel een half jaar op Axis wachten. |
|
EBay store? Met mazzel heb je het in 3-4 dagen binnen.. |
|
ik hou het mooi bij eliminators |
|
LOL, de dollar staat zo laag dat je Axis A longboard single pedalen kunt kopen voor zeg 165 euro p/s, nieuw |
|
Nog zieker; longboard twin pedaal voor 466 eurie zo bijna gaan overwegen er een te halen |
|
quote: fuk! das was not nu de tweedehandsprijs op marktplaats... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Misschien koop ik er wel 2. Ff kijken hoe de kerstbonus uitvalt dit jaar. |
|
heb mn axis longboards black vorige week verkocht voor 550 euro (met 2 triggers en sonic hammers erbij) ben blij dat ik ervan af ben, hou het mooi op de dw5000, is goed en goed genoeg voor mij en als je ze besteld zul je zoiezo min. 4 maanden moeten wachten want de fabriek loopt zelf achter (als je het uberhaupt een fabriek kan noemen) [Dit bericht is gewijzigd door Vorck op 20-12-2007 19:26] |
|
en waarom betaal je 800 euro voor ene trick pedaal als je er thuis pas kan achterkomen watvoor iets het is die fout heb ik dus ook gemaakt het heeft niet zoveel met goed te maken want er zijn zeker mensen die meer kunnen op iron cobras dan op axis |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |