![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2468549 ![]() |
|
quote: (even hip) +1 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ja idd, een drumstel in huis was toch niet zo'n goed idee, zo komt er nooit iets van oefenen Je moeder. ![]() |
|
quote: Als je nog vette china's ofzo over hebt moet je me ff mailen ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=JVbFrl9wLBA Vond ik net op YouTube: Danny Carey met z'n bronzen drumstel. ![]() ![]() |
|
quote: geloof niet dat er echt goed bruikbare losse onderdelen op zitten. heb het zelfs voor elkaar gekregen dat mn hihat scheefgeslagen is ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: goeie drummer/erg coole drumdingetjes maar vind het niet bijzonder vet klinken ofzo zo'n bronzen kit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Vind het duidelijk anders klinken dan een houten kit, niet persé beter/ vetter natuurlijk. Heb zelf trouwens een keer op een bronzen snare van Lignum gespeeld en deze had ontiegelijk veel body en een warme sound, maar tegelijk ook veel projectie. Dat hoor je in dat filmpje ook imho, die snare lijkt wel een mini bassdrum man. ![]() ![]() |
|
Zo ddrum 4 voor 500 eurie's op de kop getikt ![]() ![]() |
|
quote: idd een usb naar midi kabeltje aanschaffen en gas erop. t is ff puzzelen in het begin maar als je het eenmaal doorhebt is het piece of cake. ![]() |
|
Oke dankje, is daar nog enige software voor nodig? ![]() |
|
nee gewoon inpluggen en ff de handleiding doorspitten. daarin staat precies uitgelegd hoe het werkt. via het programmatje op de cd kun je de geluiden naar je module laden. succes ![]() |
|
Ik speelde laatst op de Axis Longboards van een vriend van me, speeld erg chill en makkelijk, maar vraag me niet het verschil tussen de longboards en short, ik weet alleen dat ik veel sneller kan op die longboards!!! ![]() |
|
Bij de longboards zijn de voetbladen langer... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Dat zijn een A longboard en een X. ![]() Een normale A ![]() A longboard Dat om te mierenneuken. ![]() |
|
Om nog meer te mierenneuken die onderste is een X. Er zit geen VDL op. ![]() |
|
Ik heb die onderste gehad, was wel degelijk een A longboard maar het oude model ![]() ![]() |
|
Als er geen variable drive lever op zit is het een X. ![]() |
|
Tegenwoordig.. Maar destijds hadden die Axis A pedalen die VLD nog niet. ![]() |
|
Vroeger was die X serie er juist nog niet, en hadden ze alleen maar A's......volgens mij. Nou ja boeiend ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 19-04-2007 11:59] ![]() |
|
Ja, wat zitten we te zeiken haha, drummen moeten we ![]() ![]() |
|
Ik overweeg er trouwens weer 1 te kopen. Vind mijn IC wel erg zwaar spelen. Aaaaaaaarcoot: had jij niet via internet een A longboard twin besteld voor wènag? Zo ja, weet je nog waar? Heb er wel een aantal gevonden maar die verschepen niet naar NL ![]() ![]() |
|
Dit blijft ook lekker. http://www.youtube.com/watch?v=1ukanQMB0zY ( veel coole trucjes. Rond 6 :15 vind ik persoonlijk erg cool) Daarnaast aanstaande zaterdag het eerste optreden met de band waarin ik drum. (N.O.S) Na een zetje enkel te hebben gezongen ( Bloodsin) toch weer achter de kit gekropen. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 19-04-2007 14:11] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |