|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben ik even blij dat ik Ic's ook direct de meest kut spelende pedalen ooit vind |
|
Heeft er hier verstand van Drum software? Ik heb namelijk Battery 3, maar ik kan daar alleen samples aanpassen enzo. Kun je daar ook patronen maken? Dus boem tik boem tik enzo? Of moet ik daar weer wat anders voor hebben? Want ik volg buiten het aanpassen van samples echt niks van het programma.... You're running in circles |
|
dan lees je toch even de gebruiksaanwijzing die je bij t programma gekregen hebt... tenminste zo doe ik dat altijd.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zo doe ik dat ook altijd, maar dat knopje reageert niet... en die heb ik er niet bij gekregen [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 27-01-2008 19:37] You're running in circles |
|
quote: Nee ik las dat de DW 5000's ook erg goed zijn, en deze schijnt dan beter te zijn ofzo. Zelf ben ik meer een Pearl persoon. Hoewel ik echt zo graag de Axis pedalen wil proberen |
|
quote:Patronen maak je over het algemeen met een DAW en daar hang je de drumsoftware als een plugin in. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ah ok, dank je Dan ga ik daar mijn weg eens in zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 27-01-2008 23:05] You're running in circles |
|
Hehe, nu aan het onderhandelen over een vintage Tama Imperialstar snare. Dat ding is bruut! |
|
quote: Die DW9000's zijn ook een flinke duit duurder dan de 5000's. Ik heb de 5000 AD (Accelarators) en die spelen heerlijk. Heb altijd op Pearl P201's gespeeld (de duurste serie voordat de Eliminators uitkwamen) en die speelden ook prima, maar die DW's zijn toch lekkerder. Heb overigens toen ook nog Eliminators overwogen, maar die speelden te licht. Over Axis al niet te spreken, wat speelt dat waardeloos zeg! Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins |
|
Jeuj, Winglocs binnen! Daarnaast vanavond maar eens carbon stokken proberen, vorige week gingen de houten stokken er echt te hard door. |
|
quote: Carbon stokken vind ik echt nix. Geef mij maar Vic Firth 7A edit: met nylon tips of course [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 20-02-2008 9:02] |
|
7a, jeumig, ben je een wijf ofzo... |
|
Bij de dokter geweest, blessure door het drummen jeuj! De aanhechtingspunten van mijn beenspieren aan mijn heup zijn overbelast/ ontstoken. Geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb maar het is fucked up. Ik kan momenteel amper op mijn benen staan en heb alle drum-activiteiten de komende tijd moeten cancellen (waaronder 1 optreden ) |
|
Tering, ben je mooi klaar mee.. Is er een prognose gedaan hoe lang dit gaat duren? Sterkt/beterschap iig. |
|
quote: enig idee of t door je houding komt oid? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Denk het, die houding van hem stond me ook al niet aan Maare, tering. Is het een soort van drummersRSI (als dat bestaat)? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat zuigt man! Sterkte ermee, in ieder geval flink de tijd om je handen te oefenen voor zover nog nodig... Maar wel balen, het bewijs dat drummen ook wel een topsport is. |
|
Bedankt voor de reacties, doet me goed Het komt niet door houding maar doordat, laat ik het zo zeggen, mijn wilskracht soms sterker is dan mijn lichaam heb ik zeker DB snelheid en power behoorlijk geforceerd en daardoor dus het e.e.a. overbelast. Ik had de klachten al een tijd maar bleef stug doorgaan, dacht "het gaat wel weg" maar helaas. Ik ga de komende tijd dan maar weer aan mijn rudiments met de handen werken. Ik voel me een beetje een domme rukker, zeg altijd tegen mensen "als het pijn doet -> stoppen!!" en nu heb ik zelf een blessure. |
|
@snaack; sterkte ermee OT: iemand hier ervaring mee, ooit kunnen uitproberen? [Dit bericht is gewijzigd door yelmer op 20-02-2008 16:27] |
|
quote: ? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Geen Mindscan dus, de 23e in Nijverdal? (MFT) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Klopt helaas. Ik heb alles afgezegd de komende tijd, repeteren met 2 bands, drumles en het aankomende optreden om het tijd te geven te genezen. |
|
quote: Heb ik al gezegd: "zeg het maar"? Zeg het maar! |
|
quote: Hmm, heb niet het idee dat daar ook maar een klein beetje power in zit, en volgens mij knapt dat ding na 3x meppen af.. Geen ervaring mee, maar lijkt me niet de meest stevige constructie! @Snaack: Verrot man, beterschap drmee! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |