|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mooi setje, klinkt ook goed kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: neh In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zelfs met baggersnares klinkt een droger vel vaak beter dan houtje-touwtje-kauwgom dempwerk (ringen tape etc.). Snaack je moet simpelweg es een droger vel proberen man! Evans HD dry om maar een extreem voorbeeld te noemen. Ook een idee: koop 6 verschillende vellen en ga een dagje prutsen. Uit elke snare kun je 100 verschillende sounds halen zonder effect of nieuwe ketel. Kwestie van verschillende vellen proberen en spelen met stemming. Sommige lui denken dat als ze 2 verschillende vellen hebben geprobeerd na 30 min stemmen nog niet tevreden zijn dat het dan aan de ketel ligt. Je reinste BULLSHIT. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik heb er al eens een HD Dry opgehad, maar toen drumde ik nog pop/rock. Goed idee. En dan haal ik ook gelijk de aller extreemste: een hydrolic hahahaha |
|
Oh ja, die hydrolics dan kun je net zo goed een handdoek op je trommel leggen. Tja, 2-laags op de snare is 'not-done' voor jazz-nazis maar voor metal is het bijzonder geschikt. Ik had daar eerst ook last van, maar toen ik een snare (Noble & Cooley) kocht waar toevallig een HD Dry op lag heb ik m'n principes overboord gegooid want dat klinkt monsterachtig. Ziet er ook cool uit met die gaatjes in het vel trouwens. M'n Sonor ben ik nog niet tevreden mee dus daar ga ik binnenkort 8 vellen voor kopen oid en dan maar stoeien. Een geluidstechnicus die m'n snares daarna voor een weekend gaat lenen en die ik moet leren stemmen pays the bill dus da's lekker makkelijk. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Coated ambassador |
|
Waar vergelijk je het mee? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Vroeger op mijn goedkopie snare had ik altijd een Cs conrtolled sound dinges. Heb die ook een keer op mijn odery gehad ben meteen weer terug gegaan naar coated amassador. G1 vond ik ook wel oke. Oh ja Odery Aluminium Hard hoop is onderweg |
|
Odery met een Coated Ambassador vs. een Thunder Soepblik met CS Controlled Sound. Eerlijk vergelijken is toch anders hè. Zijn er trouwens vellen waarbij de beste stemvolgorde op het vel bij de lugjes staat geprint? Ik schrijf het er nu altijd met een stift op, maar da's niet echt netjes. Standaard DW vellen hebben dit maar verder? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Nee ook Cs op de odery gehad |
|
ik heb de pearl signature snare van omar hakim. echt geniaal apparaat. de vellen die ik meestal gebruik zijn de evans hd, en hd dry. nu heb ik de aquarian high energy er weer s opgegooid. misschien iets voor jou snaack die high energy??? |
|
Ik zit al bijna twee jaar met Tama 250 coated hazy standaard velletjes op mijn snare (standaard bij de rockstar kit), ik wil em voorlopig nog niet vervangen, hij klinkt zo lekker! ^^ |
|
2 jaar En een 250 coated hazy, ook op top??? Das wel errrrug dun zeg.. |
|
Maar die klank! Subliem! als je luistert naar het eerste nummer op de Drowned In Torment demo hoor je die hoge 'KLANG' als je wat meer naar de rand slaat, zaalig! |
|
die evans genera dry is inderdaad erg lekker, daarna had ik een met een soort canvas cirkel erop, nu even geen idee wat t merk/type was maar t was erg een teringgoed vel, nu zit er al weer een tijdje een marching snare vel op, als ik weer ga drummen pak ik op zekers weer een evans genera dry ik zoek/zocht altijd hier: http://www.stokkenenvellendiscounter.nl/ In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
aquarian high energy ,.... ja dat was m, dar zit zo'n canvas versterking op... perfect old skool death metal snarevel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Mocht iemand interesse hebben: via Marktplaats schiet het niet echt op. Als je de hardware niet wilt: ik verkoop hem ook als shellset. Nico PUNT Beemster AT Gmail |
|
ik zou t op marktplaats anders es proberen door alles los aan te bieden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Doe je die Pearl snare derbij weg? Of is dit een andere? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dit is die Pearl snare, maar die doe ik niet weg hehehe. |
|
Iemand hier al op de nieuwe remo powersonics gespeeld? Vind ze zelf te gek klinken meer mensen die ze al op de kick(s) hebben zitten? http://www.remo.com/portal/news/index.html?id=38 |
|
Morgen naar de 5 mei markt bij Music productiv. Zal morgen wel een verslag doen van hetgeen ik aan ga schaffen. ( Op zoek naar kleine bekkens en extra standaard(s) en shit) |
|
Gisteren bij Pustjens Percussion Products geweest, hielden mega-sale. O.a. een paar china's meegenomen (12", 14", 16"). Nu alleen nog een 10" china, twee bells en een 13" hihat (plus bijbehorende stands) en ik kan aan de slag met m'n Bozzio-stuk. Stonden overigens delen van Bozzio z'n vorige kit te koop. Eventjes op gespeeld - tering, wat een storm van geluid komt daar uit. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 06-05-2007 21:10] |
|
quote: Huh , doen ze daar niet aan Bevrijdingsdag dan? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |