|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
240bpm?.. is sinister echt zo snel? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Daar gaan we weer met de pedaal discussie... |
|
Ik doe mee!! Zalige pedalen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Op Afterburner zijn de meeste BPM blastsnelheden op 220/230, sommige stukken op 240..... dacht ik tenminste wel. Niet dat dat nou constant zo snel gaat hoor. Als je in ieder geval een nummer als Afterburner, Men Down, of Flesh of the Servant kan spelen, dan is het snel zat lijkt me. quote: Leeftijd maakt in principe niet uit, als het klikt én goed klinkt, dan is het goed ! Wie O Wie ?!? Dappere Speerwerper, denk er maar even goed over na ! Als je gewoonweg een keertje in de oefenruimte wilt komen voor een "taste", mail me dan maar gewoon even. Voorlopig werk ik nog even de optredens af, dus je kan gewoon wel een keertje komen kijken als we oefenen of zo. lampje |
|
Aad laten drummen & brullen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dappere speerwerper, ben je er al een beetje uit ? lampje |
|
zo..k heb de trick pro 1-v double besteld. nu hopen dat ie snel hier is ben erg benieuwd |
|
Ik ben ook wel benieuwd, het zijn toch wel de meest hyper-de-hyper pedalen op de markt momenteel. Ik heb een afspraak gemaakt om de details van m'n aankomende drumstel te bespreken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Wat voor maten? |
|
Dezelfde maatjes als nu: 22", 12", 14", 16". (2 floors) Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
mijn reeds een paar maanden oude nieuwe speelgoed [Dit bericht is gewijzigd door Beatblaster op 16-11-2007 22:26] |
|
specs? |
|
Tama starclassic perfomer Dark mocha fade 2 x24" x 18" 10" 12" 16" iron cobra pedals |
|
oeh mooi! Ik vind de fade erg gaaf in die kleuren. Leuk setje cymbals ook. Sabian AA regular hats? kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Ben er ook wel erg blij mee met ik zeggen Het zijn 13" Sabian fusion AA Hats. Deze thrashen aardig |
|
Gave kit!!! Is dat trouwens de Starclassic Performer Bubinga? |
|
Super vette kit Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: De enige AA serie cymbals die ik nog niet getest heb xD 13" is wel een interessante keuze, zit er een groot geluid verschil tussen 14" en 13" ? kwaliteit > kwantiteit |
|
13" hats klinken wat hoger en minder percussief, naar mijn ervaring. |
|
Lijkt me lastig in bedwang houden zulke grote bassdrums, of valt het mee? Verder zeker een chique setje hoor! 13" hihats zijn leuk als je verder ook met fusion maatjes speelt, vind ik (had ik jaren terug ook) anders liever 14" hoor. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:het vervoeren is een drama, maar als je er eenmaal achter zit, dan is het super!, het zijn net kanonnen |
|
quote:Nee, ik heb de Perfomer B/B hij heeft een paar lagen bubinga en een paar lagen birch. Het liefst had ik hem helemaal Bubinga gehad, maarja...... dan had ik eerst een bankoverval moeten plegen |
|
@ Lampje Ik heb hier even een tijdje niet op gekeken maar het lijkt me verstandig om gewoon een keer lanx te komen. |
|
[offtopic] Ohh ik heb ook 'n smurf-avatar!! [ontopic] Wat 'n mooie set hierboven :D Starclassic <3 everyone knows that good news always sleeps 'till noon |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |