|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-04-2007 23:02] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Deze is beter |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1 hoor van mij mag deze wel blijven. |
|
Besteld: Dodheimsgard - Supervillain Outcast Inquisition - Nefarious Dismal Orations En: Shining - V: Halmstad |
|
Obituary - Cause of Death Morbid Angel - Altars of Madness Nocturnal Breed - No Retreat... No Surrender Klassieker tijd! |
|
Het resultaat van de cd beurs gisteren: dvd: Johnny Cash - The Beast in me (1971) Johnny Cash - The Beast in me (1994) Johnny Cash - I See A Darkness (An American Myth) Robocop cd's: Jerry Lee Lewis - Honky Tonk Stuff Sarcofago - INRI Genesis - Selling England By The Pound Genesis - Trespass Dressed In Black A Tribute to Johnny Cash Massenvernichtung/Darkthule split Kommando Peste Noire - La Sanie des Siecles... The Motions - Singles A's & B's Vilkates - Angeldust and Blasphemy The Chosen - For the Glory of the Empire Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Waar was die cd beurs? Zit gave zooi tussen, vooral het Cash spul uiteraard |
|
quote: Je moeder. |
|
DVD box van Waardenberg en De Jong. |
|
ah gaaf Je moeder. |
|
Lp Aphex Twin - Selected Ambient Works Lp The Obsessed - Lunar Womb Cd Anathema - A Natural Disaster En een boek over immunologie |
|
Korn unplugged Toch best een gaaf cdtje.. Het is de lichtinval ;') |
|
Devourment - 1.3.8. Shikari - Robot Wars Wintersun - Wintersun Rotten Sound - Consume To Contaminate |
|
Wat is dat Misty Mourning nu eigenlijk? Against God and Government |
|
quote:check hun myspace !!!en wordt fan ! Fuck the world and fuck you |
|
Ben & Jerry: Caramel Sutra Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik vind het inmense kut muziek Maar waarom word die band zo vaak genoemd hier? [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 15-04-2007 19:37] Against God and Government |
|
quote: Omdat we allemaal een groot fan van de zanger zijn! Doh! |
|
cd beurs utrecht gister... W.A.S.P. - the last command W.A.S.P. - inside the electric circus W.A.S.P. - the crimson idol W.A.S.P. - the headless children W.A.S.P. - helldorado Agent Steel - earth under lucifer Destruction - release from agony Skyclad - a semblance of normality Confessor - sour times Dio - killing the dragon Re- Animator - laughing Sweet Savage - killing time Diamond Head - am I evil Slayer - christ illusion Whermacht - beermacht Mistweaver - dream's domain Iced Earth - live in athens Disharmonic Orchestra - pleasuredome Pungent Stench - praise the name of the musical assasins Iron Maiden - 2 minutes to midnight • aces high / first ten years Iron Maiden - flight of icarus • the trooper / first ten years Iron Maiden - running free • run to the hills / first ten years In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Zojuist: een Swirl |
|
vanmiddag green apple/yoghurt/bosbes ijs gister na de cdbeurs nog een: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Bier Peuken Een getailleerd zwart linnen overhemd van Joop!, van de zomercollectie van 2007, voor € 109,95. |
|
Boek: Rad des Tijds - boek 1: Het Oog van de Wereld CD: Threshold - Dead reckoning I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: He homofiel, zoals je continu loopt te kankeren op metal en alles wat qua metalgerelateerde stereotypering te maken heeft loop je toch continu te pronken met dure kleding en andere overbodige grafzooi wat je gretig aanschaft en waar je schaamteloos mee pronkt. Vooroordelen ken je alstegoed maar toch kan je het niet laten om te bluffen met het zogenaamde tegendeel. Je bent net zo individueel als elke metalhead, alhoewel je je anders probeert te onderscheiden. Doe er wat aan. Nog zo stoere internet warrior. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |