![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
lol CHD maakt zulke vette platen, dat de cd-spelers ze niet meer los willen laten. ![]() |
|
CHD bestelde ooit een Big Mac bij de ... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Wrong topic ![]() ![]() |
|
scherp! hehe CHD heeft dit idd niet nodig. ![]() |
|
quote: Weet je zeker dat dat niet die Aborym was? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Haha, heel zeker weten. Van die drie platen vind ik CHD echt de vetste. Diabolicum is vet, maar na een half album heb ik er al genoeg van (helaas verkopen ze geen halve albums ![]() ![]() |
|
quote: Dus wat je probeert te zeggen is dat CHD aan moet pappen met Attila zodat CHD de aarde overneemt, en BEYOND? ![]() ![]() |
|
quote: De poep uit je oren halen zou wel eens kunnen helpen. ![]() |
|
quote:+1 ![]() |
|
slijmballen diabolicum is de beste!... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Dat is absoluut een plaat die van invloed is geweest op onze muziek, maar ik denk niet dat je DBR & TWP met elkaar kunt vergelijken, de gedachte erachter is om te beginnen heel anders en de muziek is dat ook. ![]() |
|
ik vergelijk t ook niet.. ik vind dat echter in alle blackmetal met electronica de beste plaat die je kunt vinden, op de voet gevolgd door een dodheimsgard, een aborym, en een boel andere chd vind ik een gaaf eerste plaatje afgeleverd hebben maar ik mis toch een stuk uitbuiting van de mogelijkheden van de electronica... de ritmepartijen ( ik zeg expres geen drumpartijen) mogen van mij een behoorlijk brok exxxxxtremerdernerder t mag wel meer denderen en bulderen ( en iets minder gequantized) ritmes bouwen met reason glitch drumkits en 2 scream distortions en een reverb erover ftw!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Dat is gewoon een stijlaanname die we bewust niet gedaan hebben. Ik persoonlijk vind dat namelijk niet zo geweldig, en al 100 keer eerder gedaan. \ Waar die platen het heel veel moeten hebben van die beats en het beukende, dragen bij ons de gitaren een heel pak meer de songs.. denk ik [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-04-2008 15:43] ![]() |
|
waarom kiezen jullie dan voor zo'n heel erg moonfog gitaargeluid.. das toch ook 100 x gedaan al? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Daar heb je gelijk in. Maar dan is elk gitaargeluid al een keer gedaan natuurlijk ![]() Dat is gewoon het meest passende voor TWP denk ik. ![]() |
|
oke mooizo.. toch hoop ik dat t volgende exxtremer gaat worden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ik vind het fijne juist van CHD dat de electronica niet in overvloed aanwezig is in de vorm van allerlei breakcore achtige invloeden. Misschien heb ik Aborym en Diabolicum nog niet goed genoeg geluisterd. Ik vind het ook wel aardige plaatjes, maar tot nu toe kan het mij niet echt pakken. Ik zal ze nog wat regelmatiger opzetten, en kijken of ik eindelijk de cdspeler eens openkrijg ![]() ![]() En wie weet, misschien moet Attila maar eens meedoen op de volgende CHD plaat ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 20-04-2008 23:31] ![]() |
|
nee, snoeiende schranztechno/gabber beats moeten erin afgewisseld met vage IDM/glitch/breakcore en een flinke dosis dark ambient... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Er staan heel veel beats op TWP, als je perse gabber wil horen dan adviseer ik om gewoon die Blacklodge / Aborym / Berzerker platen te blijven beluisteren. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-04-2008 12:02] ![]() |
|
van een band als blacklodge verwacht ik geen diepgang en ontwikkeling in de muziek, bij chd heb ik die verwachting wel, ik hoop dat de programmeerkunsten voor de ritmepartijen gewoon een stuk diverser worden.. niemand zit te wachten op een nederlandse berzerker maar de mogelijkheden verder uitdiepen lijkt me erg fijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Er zijn nu 3 demo's klaar waar we idd meer gebruik maken van andere ritmesecties. Denk aan Drum & Bass en Breakcore, echter.. de basis ritmesectie bestaat gewoon weer uit een natuurlijk klinkende kit maar dan 'over de top', net als TWP. ![]() |
|
quote: de drums klinken op twp nergens natuurlijk... t is overal gequantized toch? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
De sound arco, de sound ervan ![]() Met 'over the top' bedoel ik loeistrak en ultrasnel, onmogelijke ritmes voor een drummer blablabla [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-04-2008 12:38] ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |