IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Control Human Delete [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 18-04-2008 19:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-04-2008 20:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 18 april 2008 19:06 schreef valfar het volgende:
Wat een ontzettend gaaf album mannen! Hij is al twee weken niet uit m'n laptop geweest.


Vervelend hè, wanneer je cd-speler niet meer open wil.









[Edit: hey, mag ik ook een keer ? ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-04-2008 20:08]


Bruce Banner


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-04-2008 20:11 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

lol

CHD maakt zulke vette platen, dat de cd-spelers ze niet meer los willen laten.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-04-2008 20:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

CHD bestelde ooit een Big Mac bij de ...


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-04-2008 20:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 april 2008 20:11 schreef FRNK het volgende:
CHD maakt zulke vette platen, dat de cd-spelers ze niet meer los willen laten.
Wrong topic



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-04-2008 20:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

scherp! hehe

CHD heeft dit idd niet nodig.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-04-2008 22:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 19:06 schreef valfar het volgende:
Wat een ontzettend gaaf album mannen! Hij is al twee weken niet uit m'n laptop geweest. Mijn complimenten! Binnekort maar eens een keer live gaan checken als jullie in de buurt zijn!

Weet je zeker dat dat niet die Aborym was?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 19-04-2008 20:34 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 18 april 2008 22:14 schreef ZelThoR het volgende:
Weet je zeker dat dat niet die Aborym was?


Haha, heel zeker weten. Van die drie platen vind ik CHD echt de vetste. Diabolicum is vet, maar na een half album heb ik er al genoeg van (helaas verkopen ze geen halve albums ). Niet genoeg variatie vind ik zelf. En Aborym is ook wel gaaf maar ik vind de balans tussen de industrial elementen en de black metal bij CHD echt veel beter. Bij Aborym heb ik soms het gevoel alsof ik naar een geremixt Dimmu Borgir album aan het luisteren ben. Maar met Attila op vocalen wordt er al een hoop goed gemaakt!



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 20-04-2008 0:23 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2008 20:34 schreef valfar het volgende:
Maar met Attila op vocalen wordt er al een hoop goed gemaakt!


Dus wat je probeert te zeggen is dat CHD aan moet pappen met Attila zodat CHD de aarde overneemt, en BEYOND?



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-04-2008 1:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 april 2008 20:34 schreef valfar het volgende:
Bij Aborym heb ik soms het gevoel alsof ik naar een geremixt Dimmu Borgir album aan het luisteren ben.


De poep uit je oren halen zou wel eens kunnen helpen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-04-2008 1:23 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2008 20:34 schreef valfar het volgende:
Haha, heel zeker weten. Van die drie platen vind ik CHD echt de vetste.
+1


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-04-2008 9:01 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

slijmballen

diabolicum is de beste!...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-04-2008 15:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat is absoluut een plaat die van invloed is geweest op onze muziek, maar ik denk niet dat je DBR & TWP met elkaar kunt vergelijken, de gedachte erachter is om te beginnen heel anders en de muziek is dat ook.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-04-2008 15:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik vergelijk t ook niet.. ik vind dat echter in alle blackmetal met electronica de beste plaat die je kunt vinden, op de voet gevolgd door een dodheimsgard, een aborym, en een boel andere

chd vind ik een gaaf eerste plaatje afgeleverd hebben maar ik mis toch een stuk uitbuiting van de mogelijkheden van de electronica... de ritmepartijen ( ik zeg expres geen drumpartijen) mogen van mij een behoorlijk brok exxxxxtremerdernerder t mag wel meer denderen en bulderen ( en iets minder gequantized)

ritmes bouwen met reason glitch drumkits en 2 scream distortions en een reverb erover ftw!!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-04-2008 15:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat is gewoon een stijlaanname die we bewust niet gedaan hebben. Ik persoonlijk vind dat namelijk niet zo geweldig, en al 100 keer eerder gedaan. \

Waar die platen het heel veel moeten hebben van die beats en het beukende, dragen bij ons de gitaren een heel pak meer de songs.. denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-04-2008 15:43]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-04-2008 15:47 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

waarom kiezen jullie dan voor zo'n heel erg moonfog gitaargeluid.. das toch ook 100 x gedaan al?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-04-2008 15:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Daar heb je gelijk in. Maar dan is elk gitaargeluid al een keer gedaan natuurlijk

Dat is gewoon het meest passende voor TWP denk ik.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-04-2008 15:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

oke mooizo.. toch hoop ik dat t volgende exxtremer gaat worden...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


valfar
Usericon van valfar
Posted 20-04-2008 23:30 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik vind het fijne juist van CHD dat de electronica niet in overvloed aanwezig is in de vorm van allerlei breakcore achtige invloeden. Misschien heb ik Aborym en Diabolicum nog niet goed genoeg geluisterd. Ik vind het ook wel aardige plaatjes, maar tot nu toe kan het mij niet echt pakken. Ik zal ze nog wat regelmatiger opzetten, en kijken of ik eindelijk de cdspeler eens openkrijg
En wie weet, misschien moet Attila maar eens meedoen op de volgende CHD plaat Total world domination!

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 20-04-2008 23:31]



Argh
Usericon van Argh
Posted 21-04-2008 1:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

nee, snoeiende schranztechno/gabber beats moeten erin afgewisseld met vage IDM/glitch/breakcore en een flinke dosis dark ambient...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-04-2008 12:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Er staan heel veel beats op TWP, als je perse gabber wil horen dan adviseer ik om gewoon die Blacklodge / Aborym / Berzerker platen te blijven beluisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-04-2008 12:02]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-04-2008 12:12 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

van een band als blacklodge verwacht ik geen diepgang en ontwikkeling in de muziek, bij chd heb ik die verwachting wel, ik hoop dat de programmeerkunsten voor de ritmepartijen gewoon een stuk diverser worden.. niemand zit te wachten op een nederlandse berzerker maar de mogelijkheden verder uitdiepen lijkt me erg fijn...





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-04-2008 12:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Er zijn nu 3 demo's klaar waar we idd meer gebruik maken van andere ritmesecties. Denk aan Drum & Bass en Breakcore, echter.. de basis ritmesectie bestaat gewoon weer uit een natuurlijk klinkende kit maar dan 'over de top', net als TWP.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-04-2008 12:29 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2008 12:26 schreef spectre het volgende:
Er zijn nu 3 demo's klaar waar we idd meer gebruik maken van andere ritmesecties. Denk aan Drum & Bass en Breakcore, echter.. de basis ritmesectie bestaat gewoon weer uit een natuurlijk klinkende kit maar dan 'over de top', net als TWP.


de drums klinken op twp nergens natuurlijk... t is overal gequantized toch?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-04-2008 12:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De sound arco, de sound ervan Die is als een reële drumkit.
Met 'over the top' bedoel ik loeistrak en ultrasnel, onmogelijke ritmes voor een drummer blablabla

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-04-2008 12:38]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen