|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
shit man |
|
Foto's van Stonehenge. De meeste zijn niet zo goed, maar ik had FRNK beloofd dat ik ze allemaal zou posten. En nog een kort onduidelijk filmpje [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 31-07-2007 9:10] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
CHD was naast Detonation en TLP één van de weinige bands die me kon boeien zaterdag. |
|
Ik heb je niet gezien btw, wel een tijd met Karsten gepraat, dat wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Cool Doomy Vooral dat filmpje, precies zoals het hoort te klinken |
|
Tuulk |
|
Hippe bassert is Daniel toch he |
|
donders! |
|
Wat ben ik blij met firefox en de MaxImageSize add-on. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ja ideaal. Scheelde mij weer resizen. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik dacht dat Paul zoiets ingeprogrammeerd had ofzo. Een tijd geleden ging het iig nog niet zo, toen kwamen de foto's nog huge in beeld. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Dat doet ZM automatisch ook al gebruik je IE. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dát dacht ik, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hop, maar weer eens een review: http://www.metalfanatics.net/start_detail.php?page=cdreview_detail&ID=768 9 Punkte von 10 Eine hochinteressante CD einer holländischen Band ist uns hier ins Haus geflattert. Control Human Delete agieren in einem visionären Black Metal-Umfeld ala Negura Bunget, die ihre extreme Black Metal-Variante ebenfalls auf code666, einem Sublabel von Aural Music verbreiten. Geboten werden Songlandschaften, deren Grundgerüst harsche, ultrabrutale, zudem leicht jazzige Black Metal-Rifforgien darstellen, die mit elektronischen Mitteln und künstlichen Ultra-Drums zu einer unglaublichen intensiven Klang-Reise einladen. Eine äußerst extravagante Mischung, die sich auch in einigen Passagen in extrem schwermütigen Ambient-Style ausdrückt, bei einigen Songs sich aber in Gewalt-Eruptionen entlädt, die neue Brutalitätslevels im Metal aufzeigen. Menschlich wäre ein derartig schnelles Drumming, welches manchesmal fast schon einen Stehton erzeugt, ohnehin nicht möglich. Unglaublicherweise, wie aus dem Nichts, werden coole Midtempo-Grooves eingebaut, die ähnliche Vibes besitzen, wie z.b. ein Mother North von Satyricon. Kompositorisch dominieren schrägste Elementar-Versatzstücke, die abundzu an Emperor erinnern. Aber auch Voivod-Freaks sollten hier hinhören, womöglich sind diese Jungs die Voivod des Black Metal. Sehr jazzig schräg und zynisch eben und äußerst spacig. Die visionäre Erhabenheit dieser Tonkünstler ist gewaltig und leider zu selten anzutreffen. Grenzenlos im Ausdruck, grenzenlos in Sachen Extremität wird hier auf höchstem Level musiziert, der geniale Sound tut sein übriges, um den verdutzten Hörer fassungslos zurückzulassen. Die Band bezeichnet ihren Stil als Post Black Metal und untermauert die Musik textlich mit kalten und futuristischen Weltbetrachtungen, wie schon im Albumtitel Terminal World Persepective ersichtlich wird. Schwarz ist hier wohl das Universum und nicht die religiöse Seele. Dieses Kleinod wird wohl nur die wirklichen Freaks ansprechen. Endzeitstimmung pur, Tristesse und mitreissende Songs von Visionären, die naturgemäß im Promillebereich der Musikszene anzutreffen sind, deshalb sollte hier die Open Minded-Zielgruppe unbedingt in dieses 71 Minuten lange Meisterwerk atonaler Tonkunst reinhören oder gleich zuschlagen. Allen anderen sei das natürlich auch empfohlen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-08-2007 10:24] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zaterdag 22 september | Metal EHBO na-intro met Portall, Control Human Delete & Poostew Zoals elk jaar organiseert de EHBO (Enschedese HeadbangersOrganisatie ook dit jaar weer een na-intro. Voor alle nieuwe, oude en geen-studenten een avond met raggende gitaren, pompende baslijnen, knallende drumpartijen en (natuurlijk) grunts tot je er bij neer valt. Vanavond zullen Portall, Control Human Delete en Poostew op het podium van Atak staan te knallen en dus een goed avondje metal voor de liefhebbers. info zaal open: 20:30 aanvang: 21:00 entree: 5.00 http://www.atak.nl/agenda/650 |
|
quote: |
|
ik ging er gewoon van uit dat jullie niets weg te geven hadden en maakte me daar geen zorgen over, hem bestellen was t in de tussentijd ook niet van gekomen, gooi vanavond anders je msn es aan dan zal ik je een paar tracks van lake of fire laten voorproeven... nu effe een uurtje of twee weg... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik heb alleen promo's weg te geven maar dat is zonde (zonder volledig boekje) Zodra ik weer verkoopbare exemplaren binnen heb stuur ik je er 1 op. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
u bent een toffen vogel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Yes! Score! Dabei Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik heb ook een bult van Weltbrand gekregen destijds + nog wat andere goodies dus dat is normaal. @Zelthor: Ga je zien! Jij vindt Portall ook te pruimen of niet? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-08-2007 19:50] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Portall? Ik zou er niet snel wat van kopen en ik zou er ook niet voor naar de Atak komen, maar 't beukt weldegelijk lekker genoeg voor een avondje brekken in de Atak! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Frank Schiphorst (FRNK) die in eerste instantie alleen voor optredens ons kwam versterken is vanaf vandaag een volwaardig lid van CHD geworden. Dit betekent dat hij mee gaat schrijven aan -het nu nog titeloze- vervolg van 'Terminal World Perspective' wat eerder dit jaar verscheen. Ander nieuws, Nedermetaal bood ons een officieel bandforum aan, die is hier te vinden. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-08-2007 8:01] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |