|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
tnx Inter faeces et urinam nascimur |
|
Wie anders prachtig figuur Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuw interview: http://www.vampire-magazine.com/article.php?aid=43252 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Van de reactiepagina van 013: WO 9 MEI 2007; 15:37 Wouter Het Nederlandse Control Human Delete heeft een ontzettend gave industrial-blackmetal-plaat uitgebracht! Enige kans dat ze nog in 2007 op de 013-planken staan? www.myspace.com/controlhumandelete Hallo Wouter, We houden het in de gaten. Het najaarprogramma van bijvoorbeeld de Metal Matinee is nog niet bekend. Gertjan | 013 programma & publiciteit |
|
hehe gaaf. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
pompiedompiedom Inter faeces et urinam nascimur |
|
CHD is een kiutband met hun fancypancy versterkers en veuls te weinig myspace vriendjes! |
|
Weer een interview, dit maal met de oude bezetter. http://www.metalnews.de/?metalid=04&action=show&intid=254 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ie kuiert nog wa 'n aardig potje Duuts, ohnie Onkel Satan, mooie term hehe |
|
Die zwaar gedistorte vocalen op ´The Creation blabla..´ doen soms wat aan als de stem van Carnage uit de Spiderman-animaties van wat jaren terug. Met enig verschil dat het orgineel toch iets gaver was. |
|
Een interview op onze eigen frontpage http://www.zwaremetalen.com/interview/8386/Control-Human-Delete.html Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Potdikke CHD gaat beroemd worden ook nog. Ik ga die cd nooit meer opzetten, ik hou niet van dat commerciele black metal gedonder |
|
Boeiend interview |
|
Jij weet alles toch al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha en dan nóg boeiend zijn |
|
Het is een onderhoudend werkje geworden, mannen van Control Human Delete. Ik moet wel bekennen dat ik na drie keer luisteren die lange ambient stukken telkens doorspoel, dat heb ik dan wel gehoord en twee keer 11 minuten is dan echt te lang voor me. Maar de rest schopt behoorlijk kont! *edit* begin van Spectrum of Divine Nature is vet zeg [Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-05-2007 21:02] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bedankt man, is het trouwens 'hardloop-muziek'? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
LOL geen idee hehe. Ik denk het niet eigenlijk, te grillig . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
kilootje speed erbij, en ik zou er best op kunnen hardlopen Inter faeces et urinam nascimur |
|
Met een kilootje speed kan ik zelfs hardlopen op Jantje Smit. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hehehe quote: We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
hahaha, zag het ja! maar wel cool dat men topics op buitendlandse fora opend over je band "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |