|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is het nummer nou zo slecht? Bijna geen luisteraars! Ok ok, de 'metal' begint pas na 5 minuten maar toch http://controlhumandelete.bandcamp.com/ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vond het niet echt wat, sorry. Als dit nummer niet representatief is voor de plaat blijf ik nog wel benieuwd . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
tof Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik kan er weinig mee, sorry. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Je hoeft je niet verontschuldigen hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Had dit nummer geloof ik even gemist, maar ik trek dit wel! Vette sounds, fijne opbouw.. Toffe contrasten ook tussen die "lieve" geluiden en de grunt.. Jup, erg gaaf! Kom maar met dat album! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Hmm.. Ernstig Ben al bijna 30 hè, gaat nu al bergafwaarts. Ben wel benieuwd welke track ik dan de vorige keer gehoord heb Editoriële wijziging: Vorige keer dus die dubstep remix geluisterd. Ik loop dus gewoon een track achter! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 12-09-2011 14:24] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Aha! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hoorde dat jullie slechte ervaringen hebben met Code666? Hoe dat zo? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Waar heb je dat gehoord? Niet waar overigens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bijna een jaar later. Hoe zit het ermee? |
|
Nou, deze maand moeten de masters af zijn.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben wel benieuwd. Vorige album was te gek, alleen ietsje te lang. |
|
Nou dan kun je tevreden zijn, deze klokt volgens mij net geen 50 minuten. Wij zelf vonden de vorige achteraf gezien ook te lang. op www.facebook.com/transpherium kun je alvast wat foto's bekijken over de opnames mocht je dat interesseren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het coverartwork en de kleine machinale constructies doen me een beetje denken aan werk van Thomas Bayrle op de afgelopen Documenta. Erg gaaf allemaal! http://vimeo.com/46631200 [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 03-10-2012 14:34] |
|
Even een copy-paste van Facebook. CONTROL HUMAN DELETE ANNOUNCE NEW ALBUM AND UNVEIL COVER ARTWORK Control Human Delete new album 'The Prime Mover' is Control Human Delete's second album and follows up 'Terminal World Perspective' from 2007. The process of creation has been nerve-wrecking and destructive, but therefore also ended up being open minded and boundary breaking. These are the ingredients that are clearly audible on 'The Prime Mover': it destroys, creates, controls, and reveals. With mutual trust and confidence from both sides, Control Human Delete and CODE666 decided to work together again to release 'The Prime Mover'." Tracklist New Replicators Transporter Continuous Data, part 1 Continuous Data, part 2 Shapeshifting Earth-like Behavior Recurrence Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Benieuwd, érg gaaf artwork! Leent zich wel voor en vette digipack Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
2007 - 2012... misschien teveel tijd er tussen? I am mine own redeemer...! |
|
quote:Het is muziek, geen grindcore. Idd vette hoes! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
oke, oke... sorry.... maar serieus, kan me herrineren dat een aantal jaar geleden C.H.D. overal voorbij kwam... de tijd tussen het 1ste en het aankomende 2e album lijkt me echt te groot... maar goed... en die 8 in de hoes die lijkt op deze afbeelding er tevee; "opgeplakt"... en 't is niet om te zeiken hoor... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 05-10-2012 22:15] I am mine own redeemer...! |
|
Hey maar als dit de 2e wordt.... dan vraag ik me af welke CHD schijf ik thuis heb liggen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Control Human Delete new album 'The Prime Mover' is Control Human Delete's second album and follows up 'Terminal World Perspective' from 2007... ik weet het ook niet hoor... I am mine own redeemer...! |
|
Dan zal Error Spectre wel een EP zijn i guess. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |