IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Control Human Delete [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 10-01-2010 13:13 by KTC Wijzig reactieProfiel van KTCQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

quote:
Op 1 augustus 2009 0:23 schreef Gorath het volgende:
Ik vond het wel cool in Tsjechië. En op cd vond ik de drumcomputer een meerwaarde hebben voor dit soort muziek. Benieuwd...


Muziek word dan ook wat anders.. progressie ftw



spectre
Usericon van spectre
Posted 10-01-2010 13:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik hoop snel wat studioreport filmpjes te kunnen posten, de opnames zijn begonnen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-01-2010 1:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nice nice, vandaag Terminal World Perspective nog eens een draaibeurt gegeven


Faustian Spirit of the Earth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-02-2010 13:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zo. Hoe staat het ervoor met het nieuwe werk? Gaat release dit jaar lukken?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-02-2010 19:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De drumopnames zijn begonnen iig, we hebben deze zomer de (bas)gitaaropnames op de agenda staan. Daarna gaan we zang opnemen en tussendoor ga ik de synths opnemen.

Maar we hebben nog niet 100% zeker wat we op het album zetten, we hebben genoeg maar veel is nog half af of gewoon niet goed genoeg.

We hebben ook nog geen idee hoe we deze plaat gaan uitbrengen of door wie. Dus ik denk dat 2011 pas echt reëel is

Dit jaar komen er wat mij betreft wel alvast wat inside studio video's en wat sneakpreviews


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-02-2010 19:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Cool.

Ik ben wel benieuwd. Ik heb laatst ook TWS weer eens beluisterd en hoewel ik het album niet over de gehele lengte sterk vind, heeft het geheel toch wel een toffe sound.

Het idee achter CHD is gaaf, de uitwerking kan echter nog wel verbeterd worden en dan heb ik het over het materiaal, niet zozeer over de uitvoering.

Dus ik ben wel benieuwd wat jullie ervan gaan maken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-02-2010 10:00 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Terminal World Sperpective! haha

Materiaal wordt 'breder en dieper'.
Voor zover ik objectief kan zijn hierin, denk ik dat het ook bij een breder publiek aanslaat.
Meer van alles zit er in, meer lagen, bredere stijl, ziekere harmonieen, pakkende stukken, 'grootser', meer van alles zonder een eigen sound te verliezen. En de plaat wordt echt weer een geheel op zich. CHD blijft zich positief ontwikkelen. We mogen er iig trots op zijn straks.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-02-2010 10:01]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-02-2010 12:12 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik ben benieuwd.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-02-2010 14:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 10:00 schreef FRNK het volgende:
Terminal World Sperpective! haha




(Opvolger van Error Pectre toch? )

quote:
Materiaal wordt 'breder en dieper'.
Voor zover ik objectief kan zijn hierin, denk ik dat het ook bij een breder publiek aanslaat.
Meer van alles zit er in, meer lagen, bredere stijl, ziekere harmonieen, pakkende stukken, 'grootser', meer van alles zonder een eigen sound te verliezen. En de plaat wordt echt weer een geheel op zich. CHD blijft zich positief ontwikkelen. We mogen er iig trots op zijn straks.


Cool!

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 15-02-2010 14:34]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-02-2010 14:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2010 19:00 schreef spectre het volgende:
De drumopnames zijn begonnen iig, we hebben deze zomer de (bas)gitaaropnames op de agenda staan. Daarna gaan we zang opnemen en tussendoor ga ik de synths opnemen.

Maar we hebben nog niet 100% zeker wat we op het album zetten, we hebben genoeg maar veel is nog half af of gewoon niet goed genoeg.


quote:
We hebben ook nog geen idee hoe we deze plaat gaan uitbrengen of door wie. Dus ik denk dat 2011 pas echt reëel is

Dan kunnen we er nog maar 1 jaar van genieten
quote:
Dit jaar komen er wat mij betreft wel alvast wat inside studio video's en wat sneakpreviews

Moet je doen, kan ik persoonlijk niet zoveel mee Nou ja, het is altijd wel leuk om iets meer te horen natuurlijk.
quote:
Op 15 februari 2010 10:00 schreef FRNK het volgende:
Materiaal wordt 'breder en dieper'.
Voor zover ik objectief kan zijn hierin, denk ik dat het ook bij een breder publiek aanslaat.

Fuck dat, als ik het maar gaaf vind
quote:
Meer van alles zit er in, meer lagen, bredere stijl, ziekere harmonieen, pakkende stukken, 'grootser', meer van alles zonder een eigen sound te verliezen. En de plaat wordt echt weer een geheel op zich. CHD blijft zich positief ontwikkelen. We mogen er iig trots op zijn straks.

Voor zover jij objectief kan zijn () en ik kan inschatten wat dit met de muziek doet; klinkt goed!

Ik blijf benieuwd, spreek jullie na de release weer, OK?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2010 14:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Misschien is het leuk om te vertellen dat we dit album ook weer helemaal zelf gaan opnemen.

De grootste verandering in de muziek is denk wel ik de komst van een drummer.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-02-2010 14:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ben erg benieuwd deze reis


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2010 14:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind studiovids eigenlijk altijd wel tof om te zien, maar aangezien ik muzikant ben kan ik niet echt inschatten of de normale liefhebber hier veel naar kijkt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-02-2010 14:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 14:42 schreef spectre het volgende:
Misschien is het leuk om te vertellen dat we dit album ook weer helemaal zelf gaan opnemen.



Anders was het denk ik ook onbetaalbaar geworden, niet?
quote:
De grootste verandering in de muziek is denk wel ik de komst van een drummer.

Ja, hoe dat uitpakt ben ik wel erg benieuwd naar. Maar jullie blijven toch wel wat computardrum houden? Of is dat ondertussen van de baan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-02-2010 14:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 14:44 schreef spectre het volgende:
Ik vind studiovids eigenlijk altijd wel tof om te zien, maar aangezien ik muzikant ben kan ik niet echt inschatten of de normale liefhebber hier veel naar kijkt

Oh, ik vind het ook wel tof in het kader van zien hoe dingen tot stand komen (=leerzaam), maar als liefhebber kan ik er dus weinig mee.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2010 14:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 14:44 schreef ZelThoR het volgende:


Anders was het denk ik ook onbetaalbaar geworden, niet?
Ja idd

quote:

Ja, hoe dat uitpakt ben ik wel erg benieuwd naar. Maar jullie blijven toch wel wat computardrum houden? Of is dat ondertussen van de baan?


Hij drumt alles in! Zelfs de gesamplede percussie wordt ingespeeld met edrums.

Die onmogelijke snelheden ga je niet meer terug horen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-02-2010 14:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 14:49 schreef spectre het volgende:
Hij drumt alles in! Zelfs de gesamplede percussie wordt ingespeeld met edrums.

Die onmogelijke snelheden ga je niet meer terug horen

Ah, OK! Dat wist ik niet of had ik verkeerd geïnterpreteerd

Zien hoe dat uitpakt dan, die onmogelijke snelheden voegden mijns inziens wel veel toe. Maar goed, een menselijke drummer ook.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2010 14:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De riffs waren ook gemaakt voor die snelheden, dat is nu echt anders.

Toen we begonnen met dit album schrijven waren de eerste ideeen wat drums betreft veel langzamer en veel groovender dat we daarom ook gezocht hebben naar een drummer.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-02-2010 14:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 14:56 schreef spectre het volgende:
De riffs waren ook gemaakt voor die snelheden, dat is nu echt anders.

Toen we begonnen met dit album schrijven waren de eerste ideeen wat drums betreft veel langzamer en veel groovender dat we daarom ook gezocht hebben naar een drummer.

Die extra groove had ik wel meegekregen, ja. Pre-"Full of Hate" was dat toch? Maar ik was nog in de veronderstelling dat er óók nog onmogelijke snelheden zouden komen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2010 15:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hebben we aan gedacht maar dat ziet er live zo sneu uit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-02-2010 15:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 15:05 schreef spectre het volgende:
Hebben we aan gedacht maar dat ziet er live zo sneu uit

...als Kevin naar de bar moet lopen om bier te halen?



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2010 15:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ga het heroverwegen denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-02-2010 1:00 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 februari 2010 14:40 schreef ZelThoR het volgende:
Fuck dat, als ik het maar gaaf vind

en ik ook, hopelijk ;p

quote:
Voor zover jij objectief kan zijn () en ik kan inschatten wat dit met de muziek doet; klinkt goed!
objectief; de bassist schrijft alles, wij vullen maar wat geluidjes in!

quote:
Ik blijf benieuwd, spreek jullie na de release weer, OK?
ja benieuwd wat je straks vindt dat pre-full of hate vind ik zelf niet echt representatief tho hehe


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-02-2010 8:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 1:00 schreef FRNK het volgende:
objectief; de bassist schrijft alles, wij vullen maar wat geluidjes in!

Ja, maar misschien ben jij wel fûhliefd op hem!
quote:
ja benieuwd wat je straks vindt dat pre-full of hate vind ik zelf niet echt representatief tho hehe

Hehehe, goed om te weten Vond dat wel gaaf klinken, eens kijken wat daar van over blijft dus


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-02-2010 11:07 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

van dat snelle tech-y riffje weinig hoop ik. Kwam uit een bepaald stuk muziek van mezelf maar door euh CHD zo gearrangeerd da'k dr eigenlijk zelf niks meer an vind en em een beetje buiten de boot vind vallen. Wellicht is dat dan weer subjectiviteit. CHD riffs zijn veelal langer/meer uitgesponnen.

En wie is er nou niet verliefd op onze bassist..!

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-02-2010 11:10]


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen