|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Foto? |
|
en opperkneus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is er ale enig zicht op wanneer er nieuw materiaal van CHD verschijnt, of wanneer er weer een show in NL gedaan gaat worden? |
|
Niet echt. We hebben het album instrumentaal in demovorm klaar, dat wel. Mondjesmaat zijn we de drums voor het album aan het opnemen en hopelijk deze zomer de gitaren en daarna de rest een keer. Ondertussen zijn we het materiaal aan het oefenen om de week. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zolang je het niet onder je eigen naam gaat uitbrengen vind ik het best Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zit nu fijn te swingen op TWP achter mijn bureau, al afstudeerverslagen doornemende. Meer van dit zou fijn zijn, misschien zo Blacklodge opzetten. |
|
benieuwd naar je indruk vd nieuwe plaat dan straks, hehe |
|
Frank (gitarist) en Kevin (drummer) zijn opgestapt. We gaan door als viertal, de opnames voor het tweede album zijn opgeschort en ook optredens gaan voorlopig niet meer door. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
FRNK jonge, badmuts.. wat nou weer? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jammer Blijf erg benieuwd naar hoe CHD verder gaat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Slaande ruzie dat vermond wordt als 'creatieve/muzikale meningsverschillen' zeker. |
|
quote:Ja dat is nog even in het duister tasten. @WMP, nee dat niet. Hoe Frank erover denkt is te lezen op zijn blog trouwens, als je het interesseert. Wij houden het hier bij. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
He bummer Succes jongens! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Time consuming? Max. 1 optreden per jaar en om de 4 of 5 jaar een plaat? Of zijn jullie dan echt zo veeleisend? Iedere dag repeteren en groepsorgie nadien? Succes met de wat de toekomst brengt! |
|
Hehe voor mij elke vrijdag na het werk door naar Enschede en zaterdag pas thuiskomen en wat jij noemt qua aantal optredens etc (wat ervoor terug komt dus) wordt dan te timeconsuming naast mn werk, andere bands/projecten/invaldingen etc. Werkte gewoon niet goed meer voor mezelf. Muziek schrijven duurt lang met CHD (maar dan heb je wel wat ). Of goed doen en ervoor gaan qua alles of niet doen denk ik dan uitendelijk. En qua muziek staat CHD het verst van mn stijl (6-snarig, andere stemming. Ikke = 7-snarig tech en deathmetal). Dus helaas viel CHD af na toch behoorlijk lang proberen te accepteren en aanpassen. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-07-2010 18:43] |
|
Jammer, edoch begrijpelijk natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zeer begrijpelijk idd. Benieuwd naar je andere projecten FRNK! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: reactie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jammer, maar helaas, jongens. Veel succes voor allen verder! Oh, nette MySpace-berichten, trouwens. Prima Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De ene zijn dood,... We konden jullie vervangen op Brutal Assault, maar het komt net een week te last minute, aangezien 2/4de van de band er niet is dat weekend. |
|
aaa zonde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het zal voor een andere keer zijn. Dadelijk CHD nog eens opzetten hier! |
|
quote: Ok, de opgenomen drums zijn dus in de prullenbak verdwenen.. we zijn de afgeschreven nummers aan het herschrijven/herarrangeren en tegelijkertijd nemen we de gitaren op, gaat best snel nu. Zo snel dat we zelfs al weer nieuwe tracks klaar hebben die helemaal niet meer binnen de scoop van het album gaan passen dus die komen rondom albumrelease vrij op internet te staan. Er zit weer vaart in nu we lichter zijn, voelt goed... Er zit wat meer druk op een release want als alles goed gaat kunnen we zeer binnenkort ergens gaan tekenen voor die tweede langspeler Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |