|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
lache! leuk dat je de originele geluiden nog herkent ook. deed mn ouwe huisgenoot ook altijd, tot in het leipe toe |
|
Omdat we er tijdens de opnames van het nieuwe album voor Code666 achter kwamen dat we nummers over hadden die niet binnen de albumstructuur passen maar die we wel graag zouden releasen hebben we besloten ze op te nemen en op internet te verspreiden zo rond album release. Het doel is om over onbepaalde tijd een extra album te hebben wat alleen beschikbaar is als download. Als eerste hebben we het nummer 'Outside the Universe' opgenomen en je kunt dit nummer beluisteren of in hoge kwaliteit downloaden via onderstaande link http://controlhumandelete.com/?p=370 Eon – Drums Pulse – Guitars, Synths, Programming Spectre – Synths, Sound-design Void – Vocals Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Moet je dit nummer dan zien als het eerste nummer van het album? Het heeft een introgevoel namelijk. |
|
Ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
vet nummer, veel suspense. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hopelijk hebben we er erg snel nog een gratis nummer bij. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vette track mannen! Heel anders als anders, veel lagen, vette sounds, top! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Als het goed is beginnen we vrijdag aan de opnames van een nieuw nummer voor internet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Gaaf initiatief Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wie ons wil volgen op facebook kan dat nu ook, myspace proberen we een beetje af te stoten (net als de rest van de wereld). www.facebook.com/transpherium Tweede internet track is onderweg, de drums staan er al op iig! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Misantroopjes! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Lol, zo kun je het ook lezen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
DamnPhetamine heeft een dubstep remix gemaakt van 'Outside the Universe' Hier is de remix te beluisteren: http://soundcloud.com/damnphetamine/ctrl-human-delete-outside-the# Het orgineel is hier te beluisteren: http://soundcloud.com/controlhumandelete/outside-the-universe Veel luisterplezier. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaan jullie nog eens optreden? Boeiender |
|
Tuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooi, ik zal het in de gaten houden. Boeiender |
|
quote: Hmm, best cool, zeker niet zo oorAIDS als veel dubstep is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik moet er wel bij zeggen dat het totaal zijn ding is, wij hebben geen richting aangegeven of zo. We hebben het gewoon over de schutting gegooid en dit kwam terug. Niet dat we het niet tof vinden trouwens, integendeel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jammer van die zang, daar moet je van houden. Het lijkt een beetje op Hoer vind ik. (De band). Het origineel dan, die remix vind ik niet echt wat. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 14-06-2011 11:45] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
geweldig! hele cd zo doen en ik koop er vast 10 |
|
Ik koop er misschien wel 100. [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 14-06-2011 18:26] Wil je muilperen? |
|
o in dat geval koop ik er dan wel 1 van jouw |
|
misschien is het voor deze geweldige band beter als je alsnog gewoon 10 albums koopt. dan hebben ze meer geld enzo. Wil je muilperen? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |