|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
mooi! |
|
Bedoel je grunts in het algemeen? Ja idd, de nieuwe lyrics zijn trouwens ook weer zo diep Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Grunts vind ik vrij aangenaam, maar deze komen wat hees over. |
|
Ah op die fiets Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb ik een slechte rip of hoort er gekraak in de tracks? |
|
Het einde van Sin Tide Manufacturing tot het begin van Global Storm Element heeft idd bewuste kraakjes. Als er voor de rest wat kraakt kan dat daar door komen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Precies die tracks inderdaad, nooit eerder gehoord met pc speakers, maar nu wel. |
|
CHD renew deal with code666 http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=25642088&blogId=540378104 http://twitter.com/CtrlHmnDel [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-11-2010 17:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ALs jullie nog wat drum dingetejs willen lenen om te samplen -> bass,toms, bekkens e.d. dan moej maar een gil overhandigen. Kon me herinneren dat dit ooit een keer in de planning stond ofzo |
|
Dat lijkt me wel leuk om eens te doen, je komt binnenkort nog langs bij Eeb is het niet? Kunnen we dan wat concreter worden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja waarschijnlijk dinsdag ofzo, nog niet zeker |
|
Geachte CHD-heren, mag ik u, na het her-ontdekken van TWP, even een ferme bos veren in uwer bipsen drukken? Ja, bukt u maar. The Creation Equivalence Principle, godverdomme ja. Hulde, wederom! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
)*( [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-11-2010 6:51] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuwe website met 'Recording Blog' staat online. Het eerste stuk gaat over onze "drums" en hoe we die opnemen voor het nieuwe album compleet met audioclips. www.controlhumandelete.com Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De vacature voor bassist is vervuld! Dus dan weet iedereen dat. Namelijk erg belangrijk. Ja hoor... |
|
Interessante topickeuze @spectre: ziet er goed uit de site, specje! Leuk stukje van ook van die drumsampling, vooral om het dan als drumtrack te horen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Er komen natuurlijk nog meer artikelen, over gitaren en synths o.a. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nice. Leuke foto's van de mixing area ook. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
leuke site. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Altijd leuk om dit soort kijkjes in de keuken te lezen. Goed bezig! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kan het letterype wat groter? |
|
Wel cool van de drums. |
|
Haha nice, gaan jullie nu ook onconventionele instrumenten gebruiken ipv gitaren? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |