|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
€3,50 verzendkosten. Mooi |
|
In afwachting de eerste nog maar eens opgegooid. Mmm... Transpherium. Super! |
|
Ik hoop dat je deze ook leuk vindt! Hij is echt wel anders trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nu ook als download aan te schaffen: https://itunes.apple.com/en/album/the-prime-mover/id637590277 Zeer binnenkort verschijnt The Prime Mover ook als stream op Spotify, Deezer en andere diensten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er staan op The Prime Mover niet meer zulke lange instrumentale nummers. Op 'Construct the Road through Space' staan meer van dat soort muziekstukken, Cosmology bijvoorbeeld. http://soundcloud.com/controlhumandelete/sets/free-internet-tracks/ The Prime Mover heeft wel hier en daar wat instrumentale stukjes maar die zijn kort en geïntegreerd binnnen de liedjes. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De lyric-video moet ik een beetje om grinniken. Heet dit genre nerd-metal? Ja hoor... |
|
We zoeken nog wel drummers om het volgende album in te drummen, misschien is het wel wat voor.. beetje je niveau opkrikken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zo goed kan ik niet drummen. Heb nooit geleerd te blasten. Jullie hebben niveau genoeg, lijkt me. Ja hoor... |
|
quote: Same here, maar vervang "ondanks" door "doordat" De Italianen hebben ondertussen de cd al op de bus gedaan, wat redelijk snel is voor Afrikaans Europa, hihi. Benieuwd! |
|
quote: Ik herrinner me een bepaald det plaatje wat toch flink aan de snelheid was @Gorath: Ja ze zijn echt snel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: True, maar zo drummen lukt me niet meer, tenzij ik heel erg hard ga oefenen. Dat doe ik mooi niet! Ik wil namelijk ook niet meer zo drummen. Jeetje, lang geleden. Vanmiddag maar eens opzetten die zooi... Ja hoor... |
|
Nou, ik heb hem binnen, mooi hard door de stereo blazen Duurde wat langer dan bij de voorgaande om erin te komen; deze laat wéér wat meer conventies varen waardoor het zowel lastig als eigenlijk best wel intrigerend wordt! Na nog wat luisterbeurten ga ik me maar eens aan een reviewtje wagen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik sluit me aan met de <code> hierboven. Schitterende plaat alvast! |
|
Ik heb me eraan gewaagd; hop, hier staat ie: http://addergebroed.wordpress.com |
|
Je begint je review zwaar enthousiast met "een juweeltje van jewelste". Maar naarmate de review vordert lijkt het alsof je het steeds minder goed vindt. Uiteindelijk is het geen juweeltje meer maar luistert het lekker weg. Beetje verwarrend. Oja het is "Enige" Moet 'm zelf nog even beluisteren. Het vorige album heb ik destijds wel van genoten. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nee hoor. 80/100 = zeer positief. Ik heb eerst de goede punten besproken en daarna de minder goede. Toch super duidelijk op die manier |
|
Bedankt voor de eerlijke review Filip, leuk dat je er van genoten hebt! Het interview is ontvangen en ik blij met de diepere vragen, we gaan het zsm beantwoorden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Interview. http://battlehelm.com/?p=14498 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hoe snel had je hem binnen? Ik heb hem ook maar besteld samen met de eerste. Leuke interview ook. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-05-2013 22:14] |
|
In minder dan een week. |
|
Al binnen in 3 dagen. Supersnel! |
|
Rock Tribune geeft het een 8 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zoiets ja mijn vriendin heeft trouwens primer remover in haar kastje staan. best angstwekkend signature |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |