![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Ik kom terug van vakantie en het topic is weg.... O well... is tie weer! ![]() Waar waren we gebleven? [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 9:08] check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
Jij ging net uitleggen welke grote internationale en nationale topacts Misty Mourning een warm hart toedragen ![]() ![]() |
|
Nee! Weer 40 pagina's of DOOOOOOM! En humor. ![]() |
|
Misty Mornin??? was da nu eigenlijk? een trutwijf of een slet? signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Maar hoe was de wereldtournee? ![]() |
|
Gaan we weer ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Hopelijk krijgen we in dit topic wel een antwoord ![]() ![]() |
|
quote: Geniaal man... we werden overal warm ontvangen met veel drank en eten... en lekker eten ook. Oh nee. wacht... dat was alleen mijn vakantie ![]() En tering wat wil ik graag weer terug, ik kwam terug in de meest achterlijke plensbui die ik tot nu toe meegemaakt heb. quote: Tourettes Syndrome en Demia onder anderen. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 10:26] check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
quote:Slecht geslapen ? laat de knul toch. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Nee die topacts waar je het over had. o.a.? wat nog meer dan? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-05-2007 10:30] ![]() |
|
quote: Hehe, het gedrag van die kerel bereikt nu zulke belachelijke proporties dat hij een karikatuur van zichzelf wordt, met andere woorden, de grap is uitgekauwd. ![]() ![]() |
|
Hoe langer hij blijft, hoe belachelijker hij zich maakt. Hoezo uitgekauwd? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Mwa, ik krijg er een beetje een "been there, done that" gevoel bij. ![]() |
|
waar gaat dit over??? signature ![]() |
|
quote:+1 Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Het kan altijd extremer! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote:Of zieliger. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Het gaat hier om Misty Mourning. Dus die termen zijn inwisselbaar. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
![]() check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
Uitmelken is gaaf! Oh en die bands zijn nou niet echt grote namen ... ![]() |
|
Laat staan internationaal alom geprezen ![]() Het is gewoon lullekoek, maar dat wist ik natuurlijk al. Gewoon kneuterige acts die op RM's feestjes komen, tja. ![]() |
|
quote:Echt wel! Ik heb er een bedovertrek en een broodtrommel van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: En hij heeft ze beiden betaald om ze te laten spelen op zijn party. Ja, dan zou ik ook niet zeggen dat het bandje van de organisator sux. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik geef dit topic 3 weken, en dan is pagina 40 wel bereikt. ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |