|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Huh? Ik kom terug van vakantie en het topic is weg.... O well... is tie weer! Waar waren we gebleven? [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 9:08] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Nee! Weer 40 pagina's of DOOOOOOM! En humor. |
|
Misty Mornin??? was da nu eigenlijk? een trutwijf of een slet? signature |
|
Maar hoe was de wereldtournee? |
|
Gaan we weer ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hopelijk krijgen we in dit topic wel een antwoord Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geniaal man... we werden overal warm ontvangen met veel drank en eten... en lekker eten ook. Oh nee. wacht... dat was alleen mijn vakantie En tering wat wil ik graag weer terug, ik kwam terug in de meest achterlijke plensbui die ik tot nu toe meegemaakt heb. quote: Tourettes Syndrome en Demia onder anderen. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 10:26] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Je bent een sneue klootzak, sodemieter op. |
|
quote:Slecht geslapen ? laat de knul toch. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee die topacts waar je het over had. o.a.? wat nog meer dan? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-05-2007 10:30] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe, het gedrag van die kerel bereikt nu zulke belachelijke proporties dat hij een karikatuur van zichzelf wordt, met andere woorden, de grap is uitgekauwd. |
|
Hoe langer hij blijft, hoe belachelijker hij zich maakt. Hoezo uitgekauwd? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Mwa, ik krijg er een beetje een "been there, done that" gevoel bij. |
|
waar gaat dit over??? signature |
|
quote:+1 Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het kan altijd extremer! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Of zieliger. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het gaat hier om Misty Mourning. Dus die termen zijn inwisselbaar. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Uitmelken is gaaf! Oh en die bands zijn nou niet echt grote namen ... |
|
Laat staan internationaal alom geprezen Het is gewoon lullekoek, maar dat wist ik natuurlijk al. Gewoon kneuterige acts die op RM's feestjes komen, tja. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Echt wel! Ik heb er een bedovertrek en een broodtrommel van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En hij heeft ze beiden betaald om ze te laten spelen op zijn party. Ja, dan zou ik ook niet zeggen dat het bandje van de organisator sux. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik geef dit topic 3 weken, en dan is pagina 40 wel bereikt. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |