|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Flamecage? Dit is toch het lultopic Of minstens een onzintopic.. |
|
quote: Nee, maar ik probeer me ook niet bij de harem stalkers aan te sluiten die bij jou in de kou voor de deur staan. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ja joh, waarom niet, maak d'r een psychologische thriller van. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Dan zou ik het eerder laten verfilmen. Zeg, ik mag vast wel video opnames maken bij een optreden van jullie he. |
|
dat wordt vast een topfilm! wel johnny depp vragen voor d hoofdrol dan he!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Uiteraard en wat van die geposte kerels uit het mooie mannen topic natuurlijk. |
|
quote: *rrrrrrrrr* okee, you got me! waar kan ik kaartjes voor de premiere reserveren? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Op de voorwaarde dat wij die opnames dan ook mogen hebben. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
MistyMourningHollywood@hoomail.com @ WB quote: Tuurlijk niet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2007 1:11] |
|
quote: Alsjeblieft niet hé.... mijn ex zei ook altijd dat ik op die dude leek. quote: Ben jij gierig zeg! [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 1:13] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Die kloothommel heeft je uiterlijk gestolen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: of je erop lijkt weet ik niet want ik weet niet hoe je eruit ziet. maar JD is gewoon een heersch-acteur "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja zeg, kom nou.. ik heb laatst nog een film op vakantie gemaakt en toen ik het liet zien aan een bekende regizeur (ik noem geen namen) was hij helemaal enthousiast. Ik ben een beroemde filmmaakster, ik vind dat jullie belangeloos dienen mee te werken. |
|
quote: :proest: |
|
quote: Tot mijn spijt moet ik toegeven dat ze gelijk had. En ja.. het is een goed acteur... maar nee... kutherinneringen zijn ervoor op diep begraven te blijven. Of eventueel om nummers over te schrijven. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 1:20] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Hahaha.... die fout maak ik geen twee keer. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Dat duurde lang voordat die langskwam. Volkomen terecht trouwens. |
|
Anyways... Misty Mourning dus.... 27 Mei op plein '40-'45 te Amsterdam. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Ja, maar dit is gewoon humor, de drie topics waar deze mongool in post gaan gebundeld worden en via een klein obscuur zaakje verkocht worden voor woekerprijzen. |
|
quote: Hou je bek toch eens, je weet de betekenis van het woord humor niet. Ik heb er niet om gevraagd om elke loser van het hele forum over me heen te krijgen en ik heb er zeker niet om gevraagd dat elk topic wat ik start volgegooid wordt met wat voor onzin dan ook dat die debielen kunnen verzinnen. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 8:20] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ehh, sorry, daar heb je wel om gevraagd. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tief toch gewoon een end op... okee je vindt mijn band ruk.. prima.. zal me een rotzorg zijn (en bovendien is dat in de tussentijd al MEER dan duidelijk gemaakt), maar heb dan tenminste het fatsoen het hier niet vol te gaan gooien met onzin... of op zijn minst het fatsoen om dan niet de moraalridder uit te gaan hangen en mij te proberen te wijzen op mijn gebrek aan fatsoen want wat er hier tot nu toe ten toon gespreid is is van een veel groter caliber fatsoenloosheid... ik ga ook niet systematisch andermans topics af om te lopen zieken. Doe godverdomme normaal stelletje randmongolen! [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 8:31] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Conclusie: Je bent een idioot, ga weg, je band is ruk, ga weg. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |