quote:
Op 30 mei 2007 18:10 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
ALs ze nog steeds niet netjes abn spreken en schrijven (terwijl ik dat als allochtoon wél kan), na al 5 jaar Gym achter de rug zegt dat óf iets over hun intelligentie (voornamelijk de afwezigheid daarvan) óf iets over de kwaliteit van de school die je volgt.
Nou droplul, dan hebben ze je 1 ding niet geleerd op deze geweldige school van je, sarcasme.
om mezelf even te citeren:
quote:
he rouwend in de mist.. ik speel zelf ook in een band en jij bent mijn grote voorbeeld...
zelf ben ik zanger de in thrash metal band My Own Mess, we hebben positieve reacties ontvangen van zware metalen, metalfan, lords of metal en de aardschok en we stonden ook in de aardschok metal bash...
nu zegt dit natuurlijk niks, maar ik ben benieuwd wat jij van onze band vind. Een recensie van mijn persoonlijke held zou natuurlijk wel een hoogtepunt van onze nog korte carriere zijn.
ridm quote:
[quote]Het blijft gewoon dat ik een compleet ander gitaargeluid prefereer boven de lelijke shitzooi die negen van de tien metalbands vandaag de dag "vet" vinden klinken.
Wij hebben ook een zeer stereotype gitaargeluid voor metal (wat je dus shitzooi vind,) en puur en alleen doordat ik in eerste instantie positief op je reageerde (waar wel zoveel sarcasme in zat dat elke debiel kon lezen dat ik het niet serieus meende)reageerde je ook positief op mijn band. Vervolgens dacht je dat Vikingblood dat bericht over mijn band typte en hij reageerde negatief op jou, dus direct een negatief bericht terug.
I.T.T. De My Own Mess EP is CHD's cd uitgebracht door een label, wat eigenlijk behoorlijk wat zegt. Maar nee het is geen nuclear blast, dus niet goed.
quote:
heb jij al in Kerrang! magazine gestaan? Nee hé... smoelen dus, in dit geval loop je gewoon uit de hoogte te doen.
quote:
Op 9 mei 2007 13:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Omdat ik mijn reet veeg met magazines, daarom,
Moet ik hier nog meer over zeggen?
quote:
hoeveel posts heb je al van me gelezen waarin ik zit te kankeren over hoe ze goeie bands afkraken en slechte bands ophemelen?
Nou, waar wacht je nog op, opsturen die demo van je
Ik snap werkelijk waar niet waarom jij jezelf niet zielig vind. Maar dat is mijn mening.