|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is dus precies het soort ding wat we uithalen met onze muziek... drie verschillende ritmes door elkaar heen die net niet neerkomen op een 4/4, maar dat je die er stiekem toch een beetje in kan horen. Maar goed... zolang ik inderdaad maar gewoon met de rest van mijn band kan communiceren zal het me idd een rotzorg zijn wat de officiële term ervoor is. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 01-06-2007 18:06] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: kom je eindelijk origineel uit de hoek, duurt je nummer 50 minuten Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
@RIDM Juist, dat is het enige dat boeit. En ga er hier dan ook niet over in discussie ok [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-06-2007 18:12] |
|
quote: Dat ligt eraan hoe snel je speelt |
|
quote: Keerl wat kun ie onmeunig uut de nek lull'n zeg |
|
quote: Ik ging voor het gemak even uit van het gebruikelijke tempo binnen de muziek van Misty Mourning, of het moet zijn dat ze ineens hyperspeed melodic death grunge gaan maken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:niks origineel ..... das nou goeie doom maar daar kan Ridm je alles over vertellen ... |
|
quote: Dit was je antwoord op de rechtstreekse vraag van Onweerwolf of jullie je muziek schreven voor vrouwen. quote: |
|
quote: Omejezus wat een onzin. Ten eerste, leer het verschil tussen ritme en maatsoort. Ritme is de combinatie van noot en rustlengtes. Er bestaat niet zoiets als een 'Net niet 4/4 ritme'. Dat bestaat gewoon niet. Get over it! Het enige wat zou kunnen is bijvoorbeeld verschillende ritmes spelen binnen 31/32 of 33/32 maatsoorten, maar níet een 4/4 ritme. Dat is namenlijk geen vaststaand ritme soort. Voor de rest: Ga door met dit topic! Zeer goed vermaak. Groeit op voor galg en rad. |
|
Hey Omar, gezellig, kom je ook aapjes kijken in het MM topic? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ja. Ik lurk al een tijdje mee, erg vermakelijk. Waar is een :') smiley als je hem nodig hebt! Groeit op voor galg en rad. |
|
quote: het enige wat hij gaat doen is pijn lijden in the cave Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Ja he Prachtig.. Fak, wat een figuur. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Houd je het wel netjes? (Hier tenminste. Wat je in de cave doet moet je allemaal zelf weten, natuurlijk. ) Bruce Banner |
|
quote:dude... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zie boven. Bruce Banner |
|
Spelbrekers.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik denk dat RidM deze heeft weten te bemachtigen: |
|
Na de demo opnames dan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Yepz... en d'r staat nergens in die post dat we doelbewust die nummers geschreven hebben voor meiden, of wat dan ook, d'r staat dat we naar aanleiding van de vele positieve reacties van meiden besloten hebben eerst onze rustigere nummers op te nemen. Leer nederlands. quote: Ja maar dat is dus al sinds het begin het punt juist, de achterliggende puls verandert tijdens de riffs, vooral in Foundation en Leaves hoor je dat terug, Words is inderdaad vrij recht-toe-recht-aan en Journey ook wel, alhoewel daar ook een riff in zit waarvan de achterliggende puls verandert. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-06-2007 17:08] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Schrijf je dat niet met een hoofdletter? Bruce Banner |
|
|
|
quote: check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |