|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja ik twijfelde al, maar gelukkig ben jij in de buurt :0 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Doom = sleepy time music! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ja van die meuk van jullie hou je alleen de buurt wakker |
|
quote: Beter dan dat de buurt in slaap valt van mijn muziek denk je niet? Maar, leuk dat ik weet waarmee ik je kan stangen... zal het vaker doen Eigenlijk hou ik ook van Doom Maar zeker niet alle Doom.... d'r was zo'n keerpunt ergens in de afgelopen tien jaar waarin alles wat maar traag genoeg Doom genoemd mocht worden..... [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 29-05-2007 15:59] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:De buurt vind van wel. |
|
quote:Bij hem in de buurt niet, daar is iedereen echt onder de indruk! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vooral de meiden uit zijn buurt. |
|
quote: VinDT |
|
quote: |
|
Godverdomde spellingsnichten ook ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Normaal spellen is inderdaad ook zo verdomd moeilijk. |
|
N - O - R - M ..... Oooow, op die manier. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Posted 29-05-2007 15:56 by Jenje (Hoofdredactie) Dat rechtvaardigt de opmerking wel enigszins, toch? |
|
quote:Orakel, verlicht ons! |
|
quote: Hmm, twijfelgevalledje hoor...... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Samaël (Ceremony of Opposites) en Paradise Lost (Gothic, Shades of God en Draconian times) vind ik uitermate cool... maar als ik de laatste tijd nog nieuwe Doom hoor is het gewoon uitermate saai. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Probeer anders Covered In Ashes eens, stevige doom. Hoewel het wel wat meer voor meiden geschreven is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Geweldig |
|
Ach Jenje, jij hebt dan ook geen enkel verstand van doom. |
|
quote: Hm, zal ik happen of niet? |
|
quote: Misschien begrijp je de muziek gewoon niet. Bruce Banner |
|
he rouwend in de mist.. ik speel zelf ook in een band en jij bent mijn grote voorbeeld... zelf ben ik zanger de in thrash metal band My Own Mess, we hebben positieve reacties ontvangen van zware metalen, metalfan, lords of metal en de aardschok en we stonden ook in de aardschok metal bash... nu zegt dit natuurlijk niks, maar ik ben benieuwd wat jij van onze band vind. Een recensie van mijn persoonlijke held zou natuurlijk wel een hoogtepunt van onze nog korte carriere zijn. ik zou zeggen, ga eens luisteren op www.myspace.com/myownmessmetal en geef je mening... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |