|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: hadden ze schulden bij zichzelf? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik ben erbij. Bruce Banner |
|
quote: Dus Rouwend in de Mist, meld je aan! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: de verhuurders waren H's Angels.... de huurder betaalde niet op tijd.... band bekkens kwijt. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Chillend, wij komme wel In de tussentijd staan we morgen alvast op Plein '40-'45 te Amsterdam ons eerste outdoor optreden te doen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Gewoon open lucht dus? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hey RidM! Alles goed man? |
|
quote:Nu zullen ze vast zeggen dat het kutweer bij ed act hoort .... |
|
quote: Ja, goed man, verheug me heel erg op het optreden morgen... nou nog hopen dat het geen kutweer wordt..... maar ja... we zitten hier wel in Nederland, wellicht is het ijdele hoop, aan de andere kant zou een beetje mist wel stoer zijn Hoe is het met jou? check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
He, RidM, heb je mn mail nog gehad? |
|
quote: Yepz... tot nu toe heb ik Vanadis staan (progmetal) en Heifer (Hardrock uit Oostenrijk), ik weet niet of jullie het erg vinden om te headlinen? Ik weet dat de stamgasten hier het altijd wel waarderen als er een beukende metalband op het eind van de avond speelt. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 26-05-2007 13:35] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Wij headlinen wel, hehe, geen problemen mee. Mail me ff de bevestiging door als je wilt, en ook de lokatie etc, etc, net als linkjes van de andre bands, pleuren we het erbij op de site. |
|
Chillend, u heeft mail! Dus.... Overigens treden we op 15 Juni weer eens op, dit keer samen met Tourettes Syndrome www.myspace.com/tourettessf4l en Born to break even www.myspace.com/borntobreakeven, in de Cave. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 29-05-2007 13:30] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: En? Hebben veel voorbijgangers dubbeltjes in je hoed gegooid? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja man, ik was verbaasd... er kwamen ook steeds meer mensen bij staan, in plaats van dat het bleef bij de mensen die we zelf meegenomen hadden... Alleen erg jammer dat ik de verkeerde tijd in mijn promo gezet had, want bleek dat er een aantal mensen pissig weggegaan zijn toen bleek dat ze te vroeg waren. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Maar, gewonnen? |
|
quote: Helaas... tweede en er ging er maar een door naar de finale. Maar op zijn minst erg veel lol gehad daarnaast ook weer wat live-opnames gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 29-05-2007 13:48] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Veel vrouwen flauwgevallen? |
|
Slechte jury? |
|
Och... ik ga er niet over zeiken, vind ik kinderachtig. Het enige wat ik er wel over wil zeggen is dat ik het erg raar vond dat ze samengewerkt hebben met the Battle of Amsterdam omdat de "zwarte" acts daardoor een oneerlijke voorsprong kregen. Ik wel gewoon door. Maar als er iemand toch benieuwd geworden is en ons een kans wil geven komen wij wel speule! [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 29-05-2007 15:04] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Das kut. Waren het el cheapos? |
|
quote:Heb je de muziek wel gehoord? Dat waren de bekkens die gekopieerd zijn door al die so-called grote bekkensfabrikanten! |
|
Ja, gesmeed in Mount Doom! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-05-2007 15:52] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Au. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |