|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben ik even een dagje weg...8 pagina's erbij :S. EDIT Wtf dit is deel 3? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 09-05-2007 18:05] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: maar wij spelen dan ook over oostblok rotzooi |
|
quote: Daar keek ik ook van op ja, IK HEB GEWOON EEN DEEL GEMIST MAN! Hmmzz, moet zeggen.. onwijs gelachen! Wellicht iets voor Occultfest, bedoel ze zijn hartstikke bekend nu ze een tour hebben gedaan. Vrijdagavond, blikken bier.. hmmmmzz *pok* [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-05-2007 18:25] |
|
Deel 2 stond vol onzin. ... .... vandaar een slot. Bruce Banner |
|
quote: Deze vraag heb ik nu al een aantal keer voorbij zien komen in de voorgaande MM topics... Je (ik bedoel nu Rouwend in de mist) gaat me niet vertellen dat je steevast over die posts heenleest. |
|
Schijnt volgens Amazon best wel een goed boek te zijn hoor! http://www.amazon.com/Misty-Mourning-Torie-OShea-Mystery/dp/0312977840 Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Hij was op vakantie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Of zijn spullen aan het pakken voor de eerstvolgende USA tour. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik vraag me af waar hij daar het geld voor vandaan haalt |
|
Maar goed, hij is terug... Kom maar op met die links! |
|
quote: Ach toe zeg.. Dat je dat nog vraagt zeg. Nog nooit mtv cribbs gezien ofzo? |
|
Maarem, wie waren nu die rasartiesten en geluidsmensen en andere bobo's in muziekland die iedereen wel kent waar RidM zo'n bende complimenten van kreeg? En nee, ik heb geen zin 14 pagina's terug te lezen, wat ik van RidM gelezen heb is ie niet te beroerd deze vette zooi pluimen in zijn endeldarm nogmaals te showen aan hen die dat gemist mochten hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tourettes Syndrome en Demia.. Oja: een professionele fotograaf uit London. Mooie lijst onie [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-05-2007 20:41] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sja ik vind het indrukwekkend hoor. |
|
quote: Donders ja quote: Maar afgaande op deze post moetten er hele volkstammen zijn die MM aanbidden, waar zijn ze? Ik kom ze op het net niet tegen. |
|
Blijft leuk een MM topic |
|
quote:Als je die luide knal net hoorde, dat was ik die omviel van bewondering. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
gasbel my bloody arse! enigste gasbel die voor trillingen in de aarde zorgt is die in brani's kop ... |
|
(Pssst 'enige') I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik irriteer me er zo aan dat ik belgisch ga schrijven! Godverpiellekes! |
|
quote: amai zunne, das ginne zever. |
|
Zo, Atiila goes pissed! |
|
quote: nee nee, ik heb net de MM-topics ontdekt en me zeer, zeer sterk vermaakt. |
|
quote: Soms moet je gewoon je scheur opentrekken als je iets wil bereiken. In dit geval wilde ik bereiken dat die onmogelijke klootviool zijn bek eens een keer hield. Tot nu toe is het gelukt, maar laten we geen in de mist rouwende honden wakker maken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |