|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tastbare bewijzen? Dat wil ik zien... kom maar! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Nou moet je eens goed luisteren. Ik ken die band niet, boeiend. Niemand, behalve de liefhebber kent mijn band, nog minder boeiend. Het gaat erom dat JIJ topacts aanhaalde die jullie helemaal de hemel in prezen, ik wilde gewoon wat namen weten en uiteindelijk kom jij na maaaanden zeuren eindelijk met 2 naampjes te voor schijn, naampjes die je zelfs al eerder had genoemd. Jij doet uit de hoogte. Noem er nog eens een paar dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Picture this: Brani zit ergens buiten te pingelen (lekker weer, doet ie altijd graag, kan ie zijn twee grootste hobbies, namelijk muziek en zonnebaden, combineren). Komt een dude langs die vraagt of ie dat riff mag gebruiken.. brani denkt:"Weet je, ik gebruik dit toch niet, ik speel toch alleen maar in teringherrie bands, waarom niet?" Een flinke poos later hoort Brani een cd met een nummer met dat riff... en toevalligerwijs is dat riff uit Foundation net het eerste riff dat ik ooit geschreven heb. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Jij hebt echt een drugsprobleem weet je dat ... |
|
quote: Ben je schizofreen? Heb je een megalomane persoonlijkheidsstoornis? Is LSD een keer verkeerd gevallen waardoor je in een permanente psychose verkeert? |
|
quote: Lul niet zo slap eikel, d'r zijn hoogstens twee weken overheen gegaan. En ik hoor jou toch echt een opmerking maken over in elk hok spelen (erg disrespectvol voor iemand die d.m.v. optredens in die kleinere concertzalen gekomen is waar hij nu is). Ik heb namelijk ook niets gezegd over de hemel in prijzen, dat maak jij ervan. Rebel Truth, Cycle Sluts from hell, het meerendeel van de mensen die daadwerkelijk optredens meegemaakt hebben, ik weet nog een professioneel fotograaf uit London die onder de indruk is. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 12:03] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: En dan tegen mij zeggen dat ik er omheen lul, doe effe normaal. Of moet ik alle zinloze bullshit posts van jullie gaan quoten voor jullie wat van me aannemen? Smaken verschillen, ik vind jullie muziek hersenloze bagger en omgekeerd, kunnen we het daar niet gewoon bij laten? Ik loop ook niet om de haverklap in het CHD topic te posten wat een bagger ik het vindt, ik heb het aangehoord, vond het niks en ben weer verder gegaan zonder jullie lastig te vallen... wie is er nu triest? [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 12:05] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Ik maak geeneens muziek meer, maar geef nou eens antwoord op die vragen over bands en labels, en kom dan niet met vriendjesbandjes aankakken. En dat wazige bulshit geneuzel ove riffje van Live is echt te belachelijk voor woorden, als je ook maar echt denkt dat die band bewust een riff jat van een kneus als jij dan heb je echt een plaat voor je kop ter dikte van Mental's reet. |
|
quote: Ik wil het best nazoeken, maar ik weet dat het langer is. Ik snap best waarom je geen antwoord gaf hoor "In elk hok spelen" bedoel ik anders. Jij haalde namelijk het feit aan dat band x wereldwijd overal speelt, ik vind dat natuurlijk knap.. toegegeven, maar dan ben je niet meteen een topact, sorry. Kan aan mij liggen. Eikelin Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vertel jij me dan eens waarom ik me als boeker wat dan ook aan zou moeten trekken van wat wie dan ook over welke band dan ook zegt behalve de stamgasten van de tent waar ik programmeer? [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 12:07] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Niks. Hou nu dus je bek en houd op met huilen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het ligt echt anders. Jij maakt debiele opmerkingen die VRAGEN om weerwoord. Als ik dat zou doen in CHD-topic dan zou het niet veel anders gaan.. maargoed, ik ben niet zwakzinnig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Volgens mij verlies je iets uit het oog. Een topact kun je worden door weinig op te treden, tot niet, zie Venom, en die band heb ik nog nooit iets strak horen spelen, het enige strakke waren de bandleden zelf volgens mij.. Wil je een topact worden, moet je inderdaad zoveel moeglijk spelen imo, maar je moet je dan wel ff afvragen of Piets Patatpaleis (Copyright WhiteRider) in Staphorst je ook daadwerkelijk verder gaat helpen. Je zult toch een keus moeten maken waar je gaat spelen, en niet elke zaal, kroeg of kippenhok is daar voor geschikt. En ni het geval van CHD, die muziek kun je volgens mij niet live goed neerzetten in zon hok, en dan heb ik er zeker beeld bij dat er voor gekozen wordt om te wachten/minder optredens te doen waar de muziek wel tot zn recht komt, dan om maar ergens te spelen, voor het spelen.. |
|
quote: Ik was op vakantie en had echt geen zin om aandacht aan jullie te besteden inderdaad ja, heb wel wat beters te doen. Tsja, de enige reden waarom ik zei dat het een topact is is omdat ik ze live gezien heb en ze echt een hele vette show neerzetten waar 999 van de 1000 bands (inclusief mijn eigen bands) jaloers op mogen zijn, dat gekoppeld aan het feit dat ze wereldwijd spelen vind ik een prima reden om te zeggen dat het een topact is. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Nee hoor, ondertussen heb ik je zien posten. Nu jij weer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bullshit... een topact is een topact ook al staan ze op kleine kutversterkertjes bij de patatboer op de hoek te spelen. Als je de muziek niet goed live neer kan zetten zonder een overdaad aan backline, dan is de muziek blijkbaar niet goed, maar dan is de apparatuur waar ze over spelen goed. quote: Ja, een enkele post onder het bekijken van mijn e-mail dan wel inpakken van mijn spullen. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 12:17] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Mee eens, maar je gaat voorbij aan mijn hele punt. Wil je een topact worden zul je toch in andere locaties als Piets Patatpaleis moeten gaan spelen, en toch eens proberen te kijken of je in wat bekendere undergroundkroegen bv. terecht kunt komen, en het zo opbouwen. Oftewel nog steeds, door veel op te treden op minder geschikte lokaties, hoe goed je ook bent, wordt je inmo geen topact.. |
|
Ik neem het terug, het blijft gewoon geniaal !wat een lol ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat lul je weer dom zeg. Ik vraag morgen het Filharmonisch Orkest om in het plaatselijke café hier op te gaan treden op 1 viool. Zal mij benieuwen. Je begrijpt me wel hopelijk. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-05-2007 12:20] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan ik daar bij jouw kaartjes voor bestellen? Dat moet ik gewoon meemaken. |
|
quote: Waarom heb je het niet even beantwoord dan? "Maar ik geef je het voordeel van de twijfel" lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 09-05-2007 12:23] |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |