|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: doe ik de hele tijd al. Ik ben tenminste niet onder andermans naam bullshit in zijn shoutbox aan het posten en dat soort kinderachtige shit aan het doen terwijl ik pretendeer beter dan een ander te zijn en ik verwoord mijn mening tenminste op een normale manier. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik heb net nog eens op die myspace die nummers geluisterd, en ik moet toch toegeven dat dat nummer leaves wel iets heeft. Ik ben benieuwd hoe dat nummer zou klinken met een betere productie, en een iets meer gestemde gitaar. Wat me wel opviel is dat er behoorlijk wat cliche's in zitten, niet dat dat verder boeit imo, maar voor iemand die zegt niets met cliche's te hebben vind ik het wat raar. |
|
quote: Op een normale manier? Ja inderdaad, schelden en mensen debielen noemen is zeeeerr normaal inderdaad. Oh en sorrie, maar.. It wasn't me |
|
quote: Yepz... als ik cliché bands wil boeken dan hebben we daar al 1001 van in Amsterdam, waarom zou ik dan nog wat dan ook te maken moeten willen hebben met een band uit Zwolle of omstreken die een onredelijk hoog bedrag vragen voor een optreden? Vooral gezien het feit dat ik zelfs bands kan boeken de beter zijn (niet alleen minder cliché, maar muziekaal gezien gewoon überhaupt beter), ongeacht of ze uit Amsterdam of waar dan ook uit het land komen, die gewoon blij zijn met een deurdeal. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Dude, ga nou niet de psych uithangen, jij weet niet wat ik denk, ik ben niet gaan ontkennen dat ik positief reageerde, maar benadrukte wel het feit dat je band cliché is. quote: Ja, met leaves probeerde ik ook bewust een ballad te maken, dus gaat het al snel richting cliché's, maar aan de andere kant ken ik niet veel ballads waarin je zowel softrock als punk en metal aantreft. quote: Sorrie schat... .maar als we zo gaan doen, jij begon toch echt met schelden... moet je niet raar opkijken als je dat terugkrijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 01-06-2007 16:48] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Nee, je benadrukte het feit dat het lekker klonk. quote: Zie je wel, je zei twee keer dat het lekker klonk en maar 1 keer cliché. [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 01-06-2007 16:51] |
|
quote: Dude, zo positief is wel lekker niet.... dude dit is fokking vet... is een positieve opmerking. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg cliché begrijp je natuurlijk ook wel van dat het betekent dat het simpelweg niet klinkt alsof je nagedacht hebt over je muziek, maar alsof je hebt geprobeerd een willekeurige thrashmetal band na te spelen. Maar het klinkt wel lekker... tsja, dan staat het er twee keer, maar d'r staat geen enkele keer dat het geniaal, stoer, inventief, beukend, of wat dan ook is... Dus ga nou niet naast je schoenen lopen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
RidM, weet je wat het hele probleem is. Je muziek klinkt echt niet als stront. Dat was ook ooit m'n eerste reactie. Het is gewoon niet mijn ding, ik vind de zang kut en het mist voor mij goede melodieën en sterke riffs. Maar het feit dat je alles praat recht te lullen, dat is waarom je jezelf zo voor schut zet en waarom iedereen het hilarisch vind om dit topic door te lezen. Men zegt dat het strakker kan. "Nee dat zijn speciale maatsoorten". "Ja jullie begrijpen het niet want het is eigenlijk voor vrouwen (die is wel het meest geniaal)", "nee jullie begrijpen het niet want jullie zijn allemaal "trui" en dus begrijpen jullie iets progressiefs als MM niet". Maar vooralsnog, blijf doorgaan want het is gewoon grappig. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dit topic gaat over Misty Mourning. Gelul door wie dan ook over andere bands gaarne in het desbetreffende topic, of het "laat je band eens horen topic". En, Brani, de tering, je hoeft niet op ELKE reply te reageren hoor. Het kan zo simpel zijn: a - Je band zuigt! b - Je band is kut! c - Niet mijn ding.. d - Dooroefenen en het wordt wel wat e - Kansloze kutmuziek brani: Ok, thnx voor de reacties IPV JEZELF AL FUCKING 2500 REPLIES BELACHELIJK TE MAKEN!@ KAP NOU GEWOON AAAAAAARGH |
|
quote: Ah, bedankt dat je toch je mening herziet. |
|
quote: Dat geheugen van jou is echt kut |
|
quote: Och, you know me, I never give up. Jullie begrijpen het niet want het is voor vrouwen heb ik nooit gezegd. Wat ik wel heb gezegd is dat ik meerdere genres combineer op een manier waarop ik niemand anders dat zie/hoor doen. Dat van die maatsoorten, tsja, ik heb het er gewoon op geschreven dat het niet een recht-toe- recht-aan vierkwarts is, maar een combinatie van twee ritmes waardoor het er stiekem verrekte veel op lijkt. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Nou dan maak ik de inkopper gelijk ook maar even... Live-imitator! |
|
quote: Vervelend hé als mensen zich alles nog kunnen herinneren. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Dat hangt er natuurlijk ook weer heel erg vanaf hoe jij in het echt lult. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Pertinente onzin, ik zal een post van je opzoeken om je geheugen op te frissen. Je hebt meerdere keren gepost dat de muziek op vrouwen gericht is, dat ze bij "Leaves" vooraan het podium staan te huilen etc. quote: Dat is muzikaal-technisch gezien onmogelijk. 4/4 is de maataanduiding. Een ritme staat daar los van. Kan binnen de 4/4, er overheen (polymetriek) etc.. Het lastige van alles aan elkaar verzinnen is, dat je op een gegeven moment niet meer kunt onthouden wat je allemaal gezegd hebt. Gelukkig zijn er hier mensen met uitstekende geheugens om je daarmee te confronteren. |
|
quote: Het zou prettig zijn als dat zo zou zijn, maar helaas. Je blijft vergeten dat mijn eerste post naar jou toe op BDKR ging over je taalgebruik in je openingspost. Welke ik kut vond, waarop jij begon te flippen dat ik zonder te luisteren je band maar kut vond. Terwijl dat er niet stond, pas na het luisteren heb ik besloten ook je band kut te vinden |
|
quote: Dus als ik het goed begrijp heb jij geen eigen identiteit en laat je alles afhangen van wat een ander doet of hoe een ander denkt? |
|
quote: Hele dikke vette plus 1! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee, je begrijpt het gewoon niet. Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen, wat ik eigenlijk heel erg normaal vindt. Hoe mijn persoonlijkheid verder is heeft natuurlijk wel invloed op hoe ik reageer op mensen, maar is niet de bepalende factor, ik ben wel heel aardig, maar laten we wel zijn, ik ga toch niet aardig blijven tegen mensen die alleen maar dom en vervelend doen? check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Dus je bent niet aardig voor jezelf? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
*klabaffes* “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik heb opmerkingen geplaatst over het feit dat vrouwen vooral Foundation en Leaves heel erg kunnen waarderen en ik zelfs wel eens een dame een traantje weg heb zien pinken tijdens Leaves, ik heb nooit gezegd dat die nummers met die opzet geschreven zijn. quote: In geval van ritmewisselingen en tempowisselingen binnen één maat kan je toch niet meer spreken van een 4/4? Tenminste, als het inderdaad ook gewoon niet in een 4/4/ maat past (jullie schijnen te denken dat het een onstrakke 4/4 is, terwijl de opzet altijd al is geweest dat het niet een 4/4 werd, maar dat je als je graag genoeg wilt er eventueel toch een 4/4 uit kan halen, maar dat je dan het ritme van de gitaar buiten beschouwing moet laten, omdat die d'r een hele andere draai aan geeft...... en voor zover ik weet is elke maatsoort een combinatie van wat alle muzikanten in een band spelen). [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 01-06-2007 17:48] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |