IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-05-2007 20:50 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Houdt dit nog een keer op ? Het begint redelijk te zielig voor woorden te worden..

MM is een band met slechte muzikanten en nog slechtere muziek. Daar houdt 't gewoon mee op.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-05-2007 20:51 by mental Profiel van mental

je kan het zo zelf verhelpen, kerel, een slotje en een ban.

Fuck the world and fuck you

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-05-2007 20:51 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

dit gaat weer een geweldig stuk onzin worden!!!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-05-2007 20:52 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 15 mei 2007 20:51 schreef mental het volgende:
je kan het zo zelf verhelpen, kerel, een slotje en een ban.

Spijtig genoeg moet ik me ook in dit geval nog aan regels houden..

Ik ga maar eens even het leven overpeizen in mijn gemakkelijke stoel.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-05-2007 21:35 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 15 mei 2007 20:49 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Jaja.. lul er maar weer omheen, enige wat er in die post stond was dat de eigenaar zelf bands geregeld had en ik even vreesde dat er niet een band zou komen spelen die ons compleet van het podium zou spelen, die vent heeft nou eenmaal een leuk netwerk opgebouwd in de afgelopen 15 jaar. D'r stond echt niets wat ook maar een klein beetje in de buurt kwam van dat wij de belofte van NL zouden moeten zijn (ondanks dat we dat wel zijn).

Maar goed, laat me eens raden, je hebt een versierpoging gedaan, Aram heeft je gedissed en sindsdien is de Cave een kleine vertiefde stinkkroeg? Je zou niet de eerste zijn, en zeker niet de laatste.

Hahaha. Deze gast moet geklapt en verkracht worden, het liefst door een schoolbus seropositieve bajesklanten.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-05-2007 21:37 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 mei 2007 20:50 schreef Illusione het volgende:
MM is een band met slechte muzikanten en nog slechtere muziek. Daar houdt 't gewoon mee op.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-05-2007 21:38 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 15 mei 2007 21:35 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hahaha. Deze gast moet geklapt en verkracht worden, het liefst door een schoolbus seropositieve bajesklanten.

regel dat!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 21:53 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Maar goed...
27 Mei Misty Mourning in de Halve Finales van de Stadsspelen.. wees erbij! Wij gaan in ieder geval een feessie bouwen die dag.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 22:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2007 20:49 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Jaja.. lul er maar weer omheen, enige wat er in die post stond was dat de eigenaar zelf bands geregeld had en ik even vreesde dat er niet een band zou komen spelen die ons compleet van het podium zou spelen, die vent heeft nou eenmaal een leuk netwerk opgebouwd in de afgelopen 15 jaar. D'r stond echt niets wat ook maar een klein beetje in de buurt kwam van dat wij de belofte van NL zouden moeten zijn (ondanks dat we dat wel zijn).

Maar goed, laat me eens raden, je hebt een versierpoging gedaan, Aram heeft je gedissed en sindsdien is de Cave een kleine vertiefde stinkkroeg? Je zou niet de eerste zijn, en zeker niet de laatste.

Wie is Aram dan?

Edit: Foto?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-05-2007 22:10]

Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 22:11 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 22:08 schreef MMayo het volgende:
Wie is Aram dan?

Zoooooo dat duurde lang, moest je daar over nadenken?

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-05-2007 22:12 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Niet iedereen zit 24/7 op een reactie te wachten.

Bruce Banner

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 22:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2007 22:11 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Nee sorrie, ik was net even aan het beeldbuis loeren.
Maar heb nu net wat voor je opgezocht..

quote:
Op 31 oktober 2006 21:54 schreef blonde rockgod het volgende:

Geplaatst: Do Jun 01, 2006 12:23 am Onderwerp: KUT!!! Cartridge leeg.... dan maar forums spammen

--------------------------------------------------------------------------------

Mijn band, Misty Mourning, treedt op in de Cave op 6/6/6 samen met andere bands, maar er is nog niet bekend wie (fuck man, straks worden we van het podium geveegd door Cannibal Corpse ofzo... je weet maar nooit met de Cave, heb d'r al meerdere keren gechilled met bekende muzikanten)

Anyways... mochten we er alleen voor staan wordt het slechts 3 euro.... worden het meerdere bands wordt het dus 5 euro.

Wij zijn in ieder geval goed..... maar verwacht geen deathmetal, want dat zijn we niet (mischien dat we dat wel even doen voor de gelegenheid, maar death is niet het ding waar we als band voor gaan) Melodic Death Grunge noemen we het zelf en we hebben tot noch toe alleen maar positieve reacties gehad, maar kom het vooral voor jezelf zien!!!

Voor de onzalige zielen die amsterdam niet goed genoeg kennen (jullie ziel kan nog gered worden) de Cave is op de Prinsengracht 472, in de buurt van het leidseplein

Jouw eerste post die ik las op BDKR, waarop ik reageerde door te zeggen dat het kut klonk.

Murdering Monk
Posted 15-05-2007 22:20 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Die post heeft hier toch ook gewoon op ZM gestaan, of staat er toch nog?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 22:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2007 22:20 schreef Murdering Monk het volgende:
Die post heeft hier toch ook gewoon op ZM gestaan, of staat er toch nog?

In het begin van dit topic ja, toen was meneer ook al alles aan het ontkennen. Het is echt jammer dat BDKR offline is.

Murdering Monk
Posted 15-05-2007 22:24 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Misschien benut ik het internet niet volledig, en die kans is vrij groot, maar hoe kun je een bericht halen van een site die off-line is?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 22:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2007 22:24 schreef Murdering Monk het volgende:
Misschien benut ik het internet niet volledig, en die kans is vrij groot, maar hoe kun je een bericht halen van een site die off-line is?

Hehehe.. die site is nu offline, toen in de tijd van de quote nog niet

Murdering Monk
Posted 15-05-2007 22:26 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Doh! Nu zie ik het idd ook pas, het is een quote van hier, aargh..

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-05-2007 22:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja Misty, speel speciaal voor ons even wat Death!

En 't is een schande dat je jezelf met In Flames durft te vergelijken.

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 23:05 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 22:33 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja Misty, speel speciaal voor ons even wat Death!

En 't is een schande dat je jezelf met In Flames durft te vergelijken.

Och een bassist en een gitarist die twinleads door elkaar heen spelen, zowel cleane zang als scream en grunt in de muziek, toch meer vergelijkingspunten dan je zou denken waarschijnlijk.

En voor Deathmetal moet je bij Perdishon zijn of Soulstorm, Misty Mourning heeft wel wat beuknummers, en zelfs nog duidelijk herkenbare death invloeden, maar recht-toe-recht-aan Deathmetal gaan we simpelweg niet doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 15-05-2007 23:09]

Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 23:07 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 22:21 schreef MMayo het volgende:
In het begin van dit topic ja, toen was meneer ook al alles aan het ontkennen. Het is echt jammer dat BDKR offline is.

Ik lees daar nog steeds niet dat we de belofte voor metalminnend Nederland zijn. Wat dat betreft denk ik ook dat geen enkele band van zichzelf niet zou zeggen dat ze goed zijn. Bovendien vind ik mijn band ook goed, dus dat ga ik niet terug nemen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 23:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2007 23:07 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ik lees daar nog steeds niet dat we de belofte voor metalminnend Nederland zijn. Wat dat betreft denk ik ook dat geen enkele band van zichzelf niet zou zeggen dat ze goed zijn. Bovendien vind ik mijn band ook goed, dus dat ga ik niet terug nemen.

Maarre.. nee niet in die post, maar dat was wel de post die de toon zette. De posts die erna kwamen waren wel van dat kaliber. Helaas, is BDKR offline.. maar wie weet komen die teksten nog wel weer een keer boven.

Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 23:11 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 23:08 schreef MMayo het volgende:

Maarre.. nee niet in die post, maar dat was wel de post die de toon zette. De posts die erna kwamen waren wel van dat kaliber. Helaas, is BDKR offline.. maar wie weet komen die teksten nog wel weer een keer boven.

De zieligheid in acht nemend die jullie al ten toon gespreid hebben zal dat ongetwijfeld nog boven water komen.
Elk zichzelf respecterend mens was allang opgehouden met zeiken.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 23:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2007 23:11 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Elk zichzelf respecterend mens was allang opgehouden met zeiken.

Ja Misty!

Kaptein Bultrug
Usericon van Kaptein Bultrug
Posted 15-05-2007 23:20 by Kaptein Bultrug Profiel van Kaptein Bultrughttp://www.arkngthand.com, www.scheurbuik.com

Toch jammer dat de bandinschrijving voor occultfest nét is afgelopen...

Ach ja, als je MMayo eens lief aankijkt kun je altijd 2008 nog headlinen

Winter is coming...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 23:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2007 23:20 schreef Kaptein Bultrug het volgende:
Toch jammer dat de bandinschrijving voor occultfest nét is afgelopen...

Ja, nou en of! Zo jammer.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com