|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
je kan het zo zelf verhelpen, kerel, een slotje en een ban. Fuck the world and fuck you |
|
dit gaat weer een geweldig stuk onzin worden!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Spijtig genoeg moet ik me ook in dit geval nog aan regels houden.. Ik ga maar eens even het leven overpeizen in mijn gemakkelijke stoel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hahaha. Deze gast moet geklapt en verkracht worden, het liefst door een schoolbus seropositieve bajesklanten. |
|
quote: |
|
quote: regel dat! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Maar goed... 27 Mei Misty Mourning in de Halve Finales van de Stadsspelen.. wees erbij! Wij gaan in ieder geval een feessie bouwen die dag. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Wie is Aram dan? Edit: Foto? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-05-2007 22:10] |
|
quote: Zoooooo dat duurde lang, moest je daar over nadenken? check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Niet iedereen zit 24/7 op een reactie te wachten. Bruce Banner |
|
quote: Nee sorrie, ik was net even aan het beeldbuis loeren. Maar heb nu net wat voor je opgezocht.. quote: Jouw eerste post die ik las op BDKR, waarop ik reageerde door te zeggen dat het kut klonk. |
|
Die post heeft hier toch ook gewoon op ZM gestaan, of staat er toch nog? |
|
quote: In het begin van dit topic ja, toen was meneer ook al alles aan het ontkennen. Het is echt jammer dat BDKR offline is. |
|
Misschien benut ik het internet niet volledig, en die kans is vrij groot, maar hoe kun je een bericht halen van een site die off-line is? |
|
quote: Hehehe.. die site is nu offline, toen in de tijd van de quote nog niet |
|
Doh! Nu zie ik het idd ook pas, het is een quote van hier, aargh.. |
|
Ja Misty, speel speciaal voor ons even wat Death! En 't is een schande dat je jezelf met In Flames durft te vergelijken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Och een bassist en een gitarist die twinleads door elkaar heen spelen, zowel cleane zang als scream en grunt in de muziek, toch meer vergelijkingspunten dan je zou denken waarschijnlijk. En voor Deathmetal moet je bij Perdishon zijn of Soulstorm, Misty Mourning heeft wel wat beuknummers, en zelfs nog duidelijk herkenbare death invloeden, maar recht-toe-recht-aan Deathmetal gaan we simpelweg niet doen. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 15-05-2007 23:09] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Ik lees daar nog steeds niet dat we de belofte voor metalminnend Nederland zijn. Wat dat betreft denk ik ook dat geen enkele band van zichzelf niet zou zeggen dat ze goed zijn. Bovendien vind ik mijn band ook goed, dus dat ga ik niet terug nemen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Zoooooo dat duurde lang, moest je daar over nadenken? Maarre.. nee niet in die post, maar dat was wel de post die de toon zette. De posts die erna kwamen waren wel van dat kaliber. Helaas, is BDKR offline.. maar wie weet komen die teksten nog wel weer een keer boven. |
|
quote: De zieligheid in acht nemend die jullie al ten toon gespreid hebben zal dat ongetwijfeld nog boven water komen. Elk zichzelf respecterend mens was allang opgehouden met zeiken. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Ja Misty! |
|
Toch jammer dat de bandinschrijving voor occultfest nét is afgelopen... Ach ja, als je MMayo eens lief aankijkt kun je altijd 2008 nog headlinen Winter is coming... |
|
quote: Ja, nou en of! Zo jammer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |