|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zelden zo'n hoop onzin gezien, die mongool zit maar schaamteloos in zijn verkrompen beperkte piepkleine waanwereldje de meest mongolide onzin uit te spuwen. Echt zo'n type gedragsgestoorde die beweert dat die blauwe bal echt rood is, al wijzen vijfhonderd mensen hem op de waarheid. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik denk dat mensen je hier afzeiken: - omdat ze jou juist zo slecht willen laten voelen dat je eens ophoepelt en wegblijft - omdat ze je uiterst komisch vinden (daar hoor ik bij ) - omdat je gewoon een knurft bent |
|
Was hij maar een knurft..Dat kon je hem nog vergeven.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik ga volgend jaar ook naar de 6e, dus? Het is alleen een toegangspasje tot de werkelijke opleiding en met een gymnasium heb je gewoon een bredere keuze in de hogere beroepen. Bovendien zie ik weinig van mijn vrienden nog goed Nederlands typen, dus gymnasium zal dan ook wel niet alles zijn wat dat betreft. |
|
Ik gok zo'n 1500 euro ongeveer.... zoals ik al zei, ik ben straatarm, maar zielsgelukkig. Nou nog een baantje erbij en ik kan als god in frankrijk leven (lekker hé, kosten minimaliseren). [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 30-05-2007 18:07] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Skyg..niet te veel aandacht..anders verteld hij iedereen nog dat heel metal nederland positief is over hem... Waarom is die gast ook niet geinjecteerd door die homo`s??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Goed punt. Enne, wanneer treedt die band van je eens op? [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 30-05-2007 18:06] |
|
quote: Ik doe samen met digeredoden priveoptredens We hebben 12 wats versterkers. Digeredoden speelt op de zakzozie.. Maar als ik zijn zakzozie komt er weinig geluid uit. Ik speel lekker met m`n fluit.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-05-2007 18:07] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik denk dat ze op het eerste punt de plank mis slaan, omdat ik me nog nooit waar dan ook weg heb laten pesten en ZEKER niet door een stel trieste figuren met een minderwaardigheidscomplex. Op dat tweede punt hebben ze gelijk, want ik ben ook uiterst komisch en loop jullie al sinds het begin in de maling te nemen (alhoewel d'r af en toe een serieuze opmerking tussen stond). En als ik een knurft was hadden ze me wel met rust gelaten. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: owwwwwww was dat het het verhaal is 180 graden omgekeerd Ik maakte ook een grapje hoor. ik heb diep respect voor je..Het leven van een Latijns sprekende kunstenaar gaat niet over rozen.. Dat jij al die vrouwen van je af kan houden zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-05-2007 18:09] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dus...alles is één grote grap? Van die 5 vriendinnen...de internationale erkenning voor dichtkunsten...de bewering dat je muziek niet ontstrak is? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: ALs ze nog steeds niet netjes abn spreken en schrijven (terwijl ik dat als allochtoon wél kan), na al 5 jaar Gym achter de rug zegt dat óf iets over hun intelligentie (voornamelijk de afwezigheid daarvan) óf iets over de kwaliteit van de school die je volgt. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Ah handig om te weten, geen serieuze band dus. |
|
quote: Leer lezen.. niet alles... dat van die meerdere vriendinnen, internationale erkenning voor mijn gedichten en de bewering dat mijn muziek niet onstrak is zijn nou net een paar mooie voorbeelden van dingen die ik wel serieus meende. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Wel degelijk een serieuze band, ik vind het alleen zo moeilijk om de mensen hier om ZM serieus te nemen, mischien ligt dat aan de manier waarop ze met anderen communiceren. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: En dát zijn dáárom de opmerkingen die je zo'n superkomiek maken En nee, dat is géén compliment. |
|
O. Ik dacht even dat je ons goed in de maling had genomen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Geen serieuze band, je neemt immers iedereen hier in de maling vertel je net en laat dit nu net een topic zijn over jouw band. |
|
quote: www.myspace.com/mistymourning www.myspace.com/perdishon die andere twee hebben nog geen opnames die we goed genoeg vonden om online te gooien. quote: Jaloers? quote: www.poetry.com zoek maar eens op Branislav Plesa, letterlijk elk gedicht dat er daar op staat heeft tweede of derde prijzen gewonnen in een wereldwijde wedstrijd quote: Yepz... en al vanaf de eerste post die ik hier op ZM gedaan heb is duidelijk dat ik een compleet andere mening heb dan jullie, dus waarom proberen jullie me nog steeds te overtuigen? [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 30-05-2007 18:20] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Zeg taalkoning.. Jij bent degene hier die op terechte negatieve reacties enorm tekeer gaat. JIJ hebt een communicatie probleem. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-05-2007 18:16] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misty. Met vrouwen geldt: kwaliteit, geen kwantiteit. Moeten we dat ook nog leren? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb geprobeert iets positiefs te vinden over MM. De enige positieve was Ridm zelf.. Deze wilde ik jullie niet onthouden.. ..En hoeveel mensen denk je dat er bij jullie, misty mourning (jullie zijn het niet eens waard om met hoofdletters te schrijven), zullen verschijnen? Áls er publiek zal verschijnen, zullen ze waarschijnlijk allemaal een mandje bij zich hebben met bijv. eieren d'r in. Hij is gewoon een dwangmatige leugenaar..heel erg, vooral voor hemzelf. Zit denk ik in z`n allochtone gene..dat liegen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:1.500 Euro was je kwartaalwinst? En jij bent gelukkig? Ik geloof er echt geen donder van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |