IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Studies Vorige pagina | Volgende pagina
Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 21-07-2009 20:08 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:59 schreef Jenje het volgende:
oral exam huhuhhhuu

Competentiegericht werken is een breed spectrum. Huhuhuhu...

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 21-07-2009 20:09]


Verrassend triviaal


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 21-07-2009 22:09 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:00 schreef irritante klootzak het volgende:
was zeker wat beter in *handwerk* dan de andere stagiaires


klopt!

[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 21-07-2009 22:09]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2009 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 20:08 schreef Ohneschwanz het volgende:
Competentiegericht werken is een breed spectrum. Huhuhuhu...
"buitenschoolse activiteiten" gheghegheghe


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-07-2009 22:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 juli 2009 22:13 schreef Jenje het volgende:
"buitenschoolse activiteiten" gheghegheghe


Dijenkletser ja!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-07-2009 22:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

26 augustus eerste hertentamen. Ik heb er zin in!



devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 21-07-2009 22:33 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

Dan pas, ik heb 24 augustus al hertentamens, en als ik die niet haal weet ik niet zeker of ik verder mag met me opleiding. Dus dat sucks, ook een verslag moet nog af


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-07-2009 15:48 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Al die zweefteef-psycho studietjes, doe eens een échte studie!




Dear dirty delightful old drunken old days


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-07-2009 15:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

met zo'n opleiding kun je zelfs nog meer zweven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 22-07-2009 16:31 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 16:27 schreef altx het volgende:
Ach, een beetje aan je sociale vaardigheden werken en ze hebben vrij snel in de gaten dat je het beste van twee werelden combineert.


Idd, als je als WO-er een beetje praktisch inzicht en initiatief toont dan nemen bedrijven je erg graag aan!
Ik vond destijds het HBO moeilijker dan het WO, puur vanwege het vele groepswerk en rare verslagen allemaal. Geef mij maar een paar casestudies en een theorieboek erbij dan haal ik dat tentamen wel (nu niet meer, want werken bevalt me even veel te goed)! WO in 4 jaar afgerond btw.
Volgend schooljaar (2010) toch maar eens kijken of ik nog ergens een deeltijd opleiding kan doen. Nog een diploma erbij staat natuurlijk erg mooi op je CV!

Edit: verrekte typos!


[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 22-07-2009 16:32]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-07-2009 17:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik wil misschien nog wat cursussen volgen bij de LOI (Professional Database Administrator bijvoorbeeld), maar ik weet niet echt of dat nou hele goede cursussen zijn. Iemand ervaring mee?


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 23-07-2009 0:34 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Mijn vriend heeft een poging tot MBA gedaan via de Loi maar werd van de theorie niet veel wijzer. En hij was niet te spreken over de manier van toetsen, maar goed, ik weet het fijne er niet van.

Zit zelf te denken om weer richting SPH of maatschappelijk werk te gaan. Heb ooir 2 jaar sph gedaan, en vond de begeleidende kant wel leuk, maar het vage gedoe minder. Wellicht dat ik ergens deeltijd MWD kan doen. Maar weet nog niet of ik daar nu zin in heb. heb een vaste baan als verzorgende IG en ben met een cursus EVV (oftwel zorgcoordinator) bezig..

Eerst dit maar eens afmaken.

[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 23-07-2009 0:34]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-07-2009 7:20 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 23 juli 2009 0:34 schreef Helnorsk het volgende:
Mijn vriend heeft een poging tot MBA gedaan via de Loi maar werd van de theorie niet veel wijzer. En hij was niet te spreken over de manier van toetsen, maar goed, ik weet het fijne er niet van.

Zit zelf te denken om weer richting SPH of maatschappelijk werk te gaan. Heb ooir 2 jaar sph gedaan, en vond de begeleidende kant wel leuk, maar het vage gedoe minder. Wellicht dat ik ergens deeltijd MWD kan doen. Maar weet nog niet of ik daar nu zin in heb. heb een vaste baan als verzorgende IG en ben met een cursus EVV (oftwel zorgcoordinator) bezig..

Eerst dit maar eens afmaken.


Tjah, het lijkt me EGK om toch DT een BBTS, kan NK zo'n EDP op je CV.



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-07-2009 8:00 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2009 17:03 schreef WhiteRider het volgende:
Ik wil misschien nog wat cursussen volgen bij de LOI (Professional Database Administrator bijvoorbeeld), maar ik weet niet echt of dat nou hele goede cursussen zijn. Iemand ervaring mee?

Ik denk dat je met een cursus van bijv. computrain wellicht serieuzer genomen wordt.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2009 8:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, maar die hebben dan weer een beperkt aanbod. (Of ik heb niet goed gekeken.) Sowieso vind ik het enorm duur, je betaalt evenveel lesgeld voor 1 dag als HBO-studenten in een jaar.

@Helnorsk: thanks.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-07-2009 9:05 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Veel werkgevers sturen hun personeel hiernaartoe, maar betalen dan dus ook de cursussen.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2009 9:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vraag me af hoeveel je kunt leren in 2 dagen, of 5 dagen for that matter. Het staat misschien leuk op je cv, maar ik doe het meer om m'n kennis te vergroten dan om m'n cv te verlengen hehe.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 24-07-2009 10:13 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ik zou er niet te veel van verwachten, maar het kan wel een handig opstapje zijn natuurlijk.

Ik werk vanaf volgende maand (deeltijd) aan de uni... hopelijk mag ik dan gratis cursussen en college's volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jelle op 24-07-2009 10:15]


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2009 11:47 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zo. Vanaf vandaag ben ik officiëel HBO student, opleiding Hoger Management. Ook bij de LOI, en ik ben erg benieuwd naar het niveau. Aangezien de examens die erbij horen afkomstig zijn en afgenomen worden bij de NEMAS, zal het toch wel een zekere standaard hebben.
Zin in! Laat maar komen die spullen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2009 11:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

over het algemeen heeft een HBO opleiding een HBO niveau


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2009 11:55 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 11:49 schreef ghoulliette het volgende:
over het algemeen heeft een HBO opleiding een HBO niveau


Joh. Echt ? Dat meen je. Desalniettemin bestaan er verschillen tussen de diverse opleiders. Ik hoop op een meer dan gemiddeld niveau, maar dat kan natuurlijk tegenvallen, dus ik wacht nog even af. Mijn idee van 'niveau' ligt hoger dan het gemiddelde HBO-niveau.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2009 12:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ja kijk, bij een zelfstudie zal het niveau altijd lager liggen. Scholen zoals In Holland staan ook bekend om hun makkelijke niveau.
Daarnaast zal een technische (voltijd) opleiding altijd moeilijker zijn dan andere opleidingen en zullen deeltijd opleiding altijd nog makkelijker zijn.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2009 12:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 12:27 schreef ghoulliette het volgende:
Ja kijk, bij een zelfstudie zal het niveau altijd lager liggen. Scholen zoals In Holland staan ook bekend om hun makkelijke niveau.
Daarnaast zal een technische (voltijd) opleiding altijd moeilijker zijn dan andere opleidingen en zullen deeltijd opleiding altijd nog makkelijker zijn.


Juist omdat de modules afgesloten worden met NEMAS-examens verwacht ik juist dat het niveau toch respectabel is. Er zit nog steeds een flinke lading scriptie- en praktijkwerk in verwerkt, dus ik heb goede hoop.
Ik had het ook erg makkelijk voor mezelf kunnen maken en een HBO Informatica kunnen afmaken (dat had een maandje of 6-9 geduurd, max), maar ik heb niet zo'n zin om het alleen voor het papiertje te doen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2009 12:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

euh... 6 maanden voor een diploma?! Ik zeg tanden op elkaar en gewoon even doen. Waarom niet?!


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-07-2009 12:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 12:45 schreef ghoulliette het volgende:
euh... 6 maanden voor een diploma?! Ik zeg tanden op elkaar en gewoon even doen. Waarom niet?!


ga jij nou eens ff de was doen, en achter het aanrecht.
raar lelijk feministisch lesbisch mokkel.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2009 12:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sorry, maar heb ik je een keer niet genog aandacht gegeven en moet je nu huilie huilie doen.
Als een vrouw een man niet aantrekkelijk vindt is zeniet meteen een lesbienne hoor. Get used to it.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen