IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Studies Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2009 12:48 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 12:45 schreef ghoulliette het volgende:
euh... 6 maanden voor een diploma?! Ik zeg tanden op elkaar en gewoon even doen. Waarom niet?!


Omdat ik dan alsnog het volle pond moet betalen (de doorlooptijd wordt zo kort door alle vrijstellingen die ik zou krijgen), ik geen enkele ambitie in de technische richting heb én er momenteel geen noodzaak bestaat om een papiertje te halen. Als ik dan toch een studie ga doen, doe ik liever iets wat me interesseert.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-07-2009 12:50 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 juli 2009 12:48 schreef Illusione het volgende:
Omdat ik dan alsnog het volle pond moet betalen (de doorlooptijd wordt zo kort door alle vrijstellingen die ik zou krijgen), ik geen enkele ambitie in de technische richting heb én er momenteel geen noodzaak bestaat om een papiertje te halen. Als ik dan toch een studie ga doen, doe ik liever iets wat me interesseert.


--> .


Boeiender


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2009 12:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oke, bij ons betaal je per maand zeg maar. maar de IB groep tikt bij mij ook door. Misschien dat het bij jou niet zo is.

Financieel zou het mijn doodsteek worden om nu te stoppen met de opleiding.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2009 12:53 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 12:50 schreef ghoulliette het volgende:
oke, bij ons betaal je per maand zeg maar. maar de IB groep tikt bij mij ook door. Misschien dat het bij jou niet zo is.

Financieel zou het mijn doodsteek worden om nu te stoppen met de opleiding.


De redenen waarom ik dit via de LOI doe:

1) Ik werk full-time (36 uur per week);
2) Ik heb er een schurfthekel aan om me aan te passen aan het tempo van 'de groep', want 'de groep' bestaat voor 99% uit mensen die al jaren zich niet meer ontwikkeld hebben en dus erg langzaam zijn;
3) Ik kan het lekker thuis doen met een bakje koffie erbij.

Nadeel is wel dat je niet maar een deel van de opleiding kan doen; je betaalt het volle pond in principe. Dat wordt me dus wat te gortig. Dan liever een opleiding die iets langer duurt (zou 3 jaar moeten zijn, maar ik streef naar 1,5 jaar) in een richting waarin ik carriéretechnisch gezien ook in wil doorstromen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2009 12:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

klinkt wel overwogen

vind het wel knap dat je dat kunt: 36 uur werken en daarnaast ook nog eens een studie doen.


(ik heb ooit een zelfstudie Frans van de NHA gekocht, en die ligt nog steeds in de kast. Heb 2 lessen gedaan.....ai ai)


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-07-2009 12:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 12:48 schreef ghoulliette het volgende:
sorry, maar heb ik je een keer niet genog aandacht gegeven en moet je nu huilie huilie doen.
Als een vrouw een man niet aantrekkelijk vindt is zeniet meteen een lesbienne hoor. Get used to it.


al was je de laatste op deze aardbol...
ik ben dat gekwek van je gewoon vaak zat.
en het idee alleen al dat jij een "studie" volgt, oftewel een papiertje binnen sleept waarmee je zogenaamd succesvol zou worden;
vindt ik gewoon een belachelijk en wanstaltelijk iets.

je schildert te vaak heel veel dingen te mooi neer, terwijl je donders goed weet dat de vork anders in de steel zit.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2009 13:00 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 12:56 schreef ghoulliette het volgende:
klinkt wel overwogen

vind het wel knap dat je dat kunt: 36 uur werken en daarnaast ook nog eens een studie doen.


(ik heb ooit een zelfstudie Frans van de NHA gekocht, en die ligt nog steeds in de kast. Heb 2 lessen gedaan.....ai ai)


Ik werk vier dagen van 9 uur, dus heb vrijdag altijd vrij. Als ik iets interessant vind, ligt mijn studietempo enorm hoog (vandaar die afkeer van groepslessen). Daarnaast heb ik bepaalde ambities waarvoor een MBA (die wil ik hierna doen) toch wel noodzakelijk is. Oh, en daarnaast volg ik ook nog een zelfstudie Papiaments, studeer ik elke dag een stukje in een relevant topic (financiëel management op het moment) en heb ik nog een sociaal, muzikaal en sport leven.

Jezelf blijven ontwikkelen vind ik toch wel een belangrijk iets.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2009 13:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 12:57 schreef invictis het volgende:
al was je de laatste op deze aardbol...
ik ben dat gekwek van je gewoon vaak zat.
en het idee alleen al dat jij een "studie" volgt, oftewel een papiertje binnen sleept waarmee je zogenaamd succesvol zou worden;
vindt ik gewoon een belachelijk en wanstaltelijk iets.

je schildert te vaak heel veel dingen te mooi neer, terwijl je donders goed weet dat de vork anders in de steel zit.


Haha, tering man. Laat je eens uitpluizen door iemand die een LOI-cursus psychologie heeft gedaan. Volgens mij zit een aantal dingen je behoorlijk dwars. :')


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-07-2009 13:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 13:15 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, tering man. Laat je eens uitpluizen door iemand die een LOI-cursus psychologie heeft gedaan. Volgens mij zit een aantal dingen je behoorlijk dwars. :')


en wie is U nou weer ?

bemoei je er ff lekker niet mee.

ga jij maar n cursus make up volgen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2009 13:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat ben jij sneu zeg. :')

Woensdag 1 Maart 1972


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2009 13:44 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Take it to the flamecage, gentlemen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2009 14:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 13:15 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, tering man. Laat je eens uitpluizen door iemand die een LOI-cursus psychologie heeft gedaan. Volgens mij zit een aantal dingen je behoorlijk dwars. :')

+1

Bovendien ben ik wel de laatste die 'het papiertje' heilig vind.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2009 14:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 13:00 schreef Illusione het volgende:
Ik werk vier dagen van 9 uur, dus heb vrijdag altijd vrij. Als ik iets interessant vind, ligt mijn studietempo enorm hoog (vandaar die afkeer van groepslessen). Daarnaast heb ik bepaalde ambities waarvoor een MBA (die wil ik hierna doen) toch wel noodzakelijk is. Oh, en daarnaast volg ik ook nog een zelfstudie Papiaments, studeer ik elke dag een stukje in een relevant topic (financiëel management op het moment) en heb ik nog een sociaal, muzikaal en sport leven.

Jezelf blijven ontwikkelen vind ik toch wel een belangrijk iets.

goed bezig.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-07-2009 21:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 13:00 schreef Illusione het volgende:
Jezelf blijven ontwikkelen vind ik toch wel een belangrijk iets.


Idd, anders kun je maar beter ophouden met leven.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-08-2009 14:00 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zo, dan toch eindelijk begonnen aan m'n HBO Management. Het eerste jaar is een beetje doorbijten, wordt veel basis behandeld die ik al ken. Toegegeven, daarmee schiet het wel hard op, maar ik kijk al wel uit naar het tweede jaar. Zo'n zelfstudie is voor mij wel ideaal; huiswerk wordt snel nagekeken, digitale terugkoppeling.. handy!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-08-2009 14:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 augustus 2009 14:00 schreef Illusione het volgende:
Zo, dan toch eindelijk begonnen aan m'n HBO Management. Het eerste jaar is een beetje doorbijten, wordt veel basis behandeld die ik al ken. Toegegeven, daarmee schiet het wel hard op, maar ik kijk al wel uit naar het tweede jaar. Zo'n zelfstudie is voor mij wel ideaal; huiswerk wordt snel nagekeken, digitale terugkoppeling.. handy!
Waar doe je dat dan? NTI?



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-08-2009 14:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2009 14:11 schreef Judge M. het volgende:
Waar doe je dat dan? NTI?


LOI.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-08-2009 14:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Nee Merel! Leidse Onderwijs Instelling!

:')


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-08-2009 14:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Oew! Stoute Paulus



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-08-2009 14:43 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Als het me maar een BBA en hopelijk daarna MBA oplevert, dan maakt het mij niet uit hoe 't heet.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-08-2009 15:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2009 14:20 schreef Illusione het volgende:
LOI.


LOL


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-08-2009 21:37 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2009 14:20 schreef Illusione het volgende:

LOI.

LUI.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 10-08-2009 12:30 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Zo. Het is bij poging 11 dan toch eindelijk gelukt om mij aan te melden voor mijn volgende studie. Wat een kudtsite, dat Studielink.


Verrassend triviaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2009 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

toen werd er 11 keer studiegeld afgeschreven ..


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-08-2009 18:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hihi.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen