|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, wou net zeggen, 4 bedrijven per jaar is anders wat veel hehe. |
|
quote: Ik doe deze BBA dan ook omdat ik veel meer wil weten van bedrijfsvoering en organisatiekunde, en las dan ook al regelmatig allerlei boeken hierover voordat ik met de opleiding begon; allemaal omdat ik het simpelweg fascinerend vind hoe een organisatie werkt, hoe strategie bepaald wordt, hoe dat uitvoering wordt gebracht, hoe beleid zich ontwikkelt en uitgedragen wordt, noem het maar op. Een MBA hierna lijkt mij dan ook nu een logische volgende stap. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Na 11 jaar detachering kan ik me voorstellen dat je wat anders wilt. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Hmm.. ja en nee. Ik kan me ook heel goed inbeelden dat ik later weer terug ga; ik ben vorig jaar september in vaste dienst gegaan bij een zorginstelling (so much for the money-drive, want ik heb ingeleverd qua salaris). Ik zou het best zien zitten om later als adviseur/interim-er in de zorg werkzaam te zijn. Veel tokos zien is erg leerzaam, en netwerken opbouwen en rondreizen is toch wel heel erg leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 13-08-2009 16:45] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik zou dan naar een gewone universiteit stappen. Nyenrode is alleen nog maar gefocused op zsm veel studenten te laten slagen. Waardoor het niveau enorm is gedaald. |
|
lol! Who gives a fuck about niveau als je naar nyenrode gaat? geld, geld, geld, money makes the world go round! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Naar Nijenrode ga je inderdaad niet om iets vakinhoudelijks te leren. Een jongen van mijn studie was daar student-assistent bij een wiskunde-vak en het niveau van die jongens en meisjes was schrikbarend slecht. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Binnenkort starten met APICS. Life doesn't get much better than this! |
|
ASCII? Je moeder. |
|
quote:Ik mis hier volgens mij 1 hele belangrijke motivatie: "en daar vervolgens alle lof en waardering voor te mogen oogsten." Zit ik er ver naast? |
|
quote: Waardering voor a job well done is altijd prettig, maar dat geldt voor iedereen. Hmm, Nijenrode is dus niet wat ik zoek waarschijnlijk, als ik het zo lees.. zal me tegen het einde van m'n BBA maar eens oriënteren op een MBA die vakinhoudelijk wél zoden aan de dijk zet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Jij hebt nogal een cynische blik op de mensheid, of niet ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: De enige Nederlandse MBA die internationaal gezien enigszins van waarde is, is aan de Erasmus Universiteit. Maar eigenlijk moet je gewoon naar de VS of Londen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zo, net mijn eerste tentamen in ruim 2 jaar gemaakt (viel me nog niet eens zo tegen ) en maandag mijn eerste college. Ik heb er zin in [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-08-2009 20:21] |
|
Mijn studietijd begint weer is goed. Lever ik nog verslagen in om me eerste jaar eindelijk af te sluiten, verdwijnen er gewoon cijfer uit mijn online cijfer systeem. Ben daarvoor langs school gegaan, zou geregeld zijn maar staan er nog steeds niet op. Oh ja een lesrooster zal ook leuk zijn als we die krijgen aangezien maandag de lessen beginnen Kan toch moeilijk met me werk rekening houden met school als ik geen rooster heb Zucht. |
|
Zo ben inmiddels ook begonnen aan mijn eerste jaar op de kunstacademie.. Moet wel zorgen dat ik zo snel mogelijk een kamer in groningen heb, want meer dan 2 uur reizen op een dag vind ik toch wel te veel |
|
quote:Iets zegt mij (of me ) dat jij geen Nederlands studeert.... |
|
quote:Ik denk dat je TiasNimbas in Tilburg wel even vergeet hier www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Whoohoo mn minor Brain and cognition bevalt me behoorlijk, ik kom zo wel aan mn dagelijkse mindfuck behoefte ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klinkt interessant! Ik werk sindskort parttime aan de uni en mag nu ook curssussen volgen (vooral natuurkunde). Er gfijn vind ik dat. |
|
Goddomme, zojuist maar even een pissige mail gestuurd naar mijn opleidingscoordinator. Ik heb dit half jaar keuzetraject alleen krijg ik van de gekozen modules (applicatie- en informatiebeveiliging) weer uitgerekend net alleen de gortdroge theorie. Daar heb ik het niet voor gekozen, anders was ik wel BI gaan studeren Hopelijk kan ik het interessante gedeelte er nog bij gaan doen of anders als cursus na afloop. We zullen zien.. |
|
Van de week eens een procesje uittekenen wat ik voor mijn nieuwe six sigma koersoes ga gebruiken. Na projecten gaan we nu maar eens leren processen te managen. (Dit om in lijn te blijven met het eerst doen en dan eens een papiertje ervoor halen thema in mijn carriere ) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Oh damn, six sigma: gestandardiseerde statistiek in een business outfit. Ik heb me er vaak over verwonderd. |
|
quote: Wel handig die bedragen erbij maar ik vind ze toch wat tegenvallen eigenlijk. Het zijn wel dollar bedragen dus ik ga er ook van uit dat je ze tegen de us economie en sociale zekerheid moet uitzetten. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |