|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo deed ik dat in het begin van m'n universitaire studie ook... allemaal leuk en aardig, ware het niet dat ik er later achter kwam dat je als onderzoeker naast verstand ook (zelf)discipline nodig hebt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ik moet continu verantwoorden of meer beargumenteren waarom ik die mening heb of voor deze aanpak/methode kies. Zal misschien in de aard van de studie liggen. quote: Dit komt echter steeds vaker bij vakken voor; ook bij hoorcolleges. quote: Dan zal dat het zijn (ik studeer geen geschiedenis aan de uni); want ik vind -persoonlijk- dat ik té vaak moet samenwerken aan opdrachten die ik best alleen kan en graag wil doen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
*Grijnst minzaam om het gekibbel der studentjes * She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben er wel aan gewend om continu te moeten beargumenteren waarom ik iets vind. Daarnaast heb ik vrijstelling van aanwezigheidsverplichting (persoonlijke redenen). Het enige wat me echt stoort is het continue samenwerken met mensen waarmee ik niet wil samenwerken Maar zelfs daaraan begin ik te wennen door ervaring buiten de studie om -werksfeer-. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|