|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, denk aan landbouw regelgeving en administratieve bedrijfsvoering. Zit nu met name in het Stelsel van gebruiksnormen, besluit gebruiksmeststoffen, I&R-systeem,dat soort regelgeving |
|
quote: Volgens mij vraag ik hem daar ook naar bemoeialThor... Modellering kun je verder overal voor gebruiken. Ook regelgeving. Maar dat weet jij vast beter Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Mijn onderzoek ging specifiek over de invloed van muzikale expertise (conservatorium studenten) op de mentale representatie van muziek. Het onderzoek is echter deel van een set onderzoeken die de theorie ondersteunen dat ons denken/geheugen niet (uitsluitend) plaatsvindt in hogere cognitieve gebieden, maar juist in primitieve sensorische en motorische gebieden. quote: 9,3 is het cijfer voor mijn onderzoek+scriptie, gemiddeld heb ik een 9.1 voor al mijn masteronderdelen. Bedankt verder! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dat klopt maar de vraag is waar en wanneer je het kunt gebruiken. Daarom zei ik: --> Wageningen. Behalve de instituten aldaar denk ik dat z'n kansen vooral bij het rijk liggen. |
|
quote: |
|
quote:Super zeg |
|
quote: Klopt; en toen je antwoord kreeg had je verder kunnen/moeten vragen quote: Ik weet niet of ik dat beter weet. quote: Je informeert/adviseert toch (vooral) boeren? En hieruit begrijp ik dat jij ze in de eerste plaats uitlegt wat de regelgeving voorschrijft en in de tweede plaats hoe zij dat administratief het beste kunnen ondervangen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Voor algemene wijsheden moet je bij mij zijn. Modelleren is bijna net zo'n breed en nietszeggend begrip als 'bestuderen' of 'onderzoeken', alleen klinkt het wat interessanter aangezien het een zgn. buzzword is. Ja, je kunt modellering op alles toepassen, ook op regelgevingen. |
|
quote: Héél netjes, goed gedaan. Je krijgt ook nog de felicitaties van Argus. |
|
quote: Nee hoor, Argus gaat immers niet meer geld verdienen wanneer hij mij feliciteert. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: :') |
|
Nee in dit geval is het gewoon omdat ik hem negeer omdat het een volslagen idioot is. Het afstudeeronderwerp past daar wel bij. Faculteit vrijetijdswetenschappen? Ik heb het daar over een paar jaar wel met hem over als hij mijn baas is. Toch Kramy? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik heb je ontslagbrief reeds op de post laten gooien. Als ik jou was zou ik mijn spullen vast bij elkaar rapen, morgen kom je het kantoor niet meer in! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Serieus gast, wat ben jij af en toe een enorme sukkel. :') |
|
quote: Gast, ik negeer hem, hij mij niet. Dan krijg je dat. Ik hoop dat je verder snapt dat dat een citaat is. Maar dat zal wel niet. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Woensdag weer een cursusdagje van het werk over epilepsie bij vrouwen en ontrafelen van aanvallen. Maandag een examen algemene kennis epilepsie. Deze week daar druk voor aan de "studie" wat betreft veeeeeeel medicijntjes kennen, diverse aanvalsvormen met bijbehorende medische termen en werking van de hersenen. Super interessant allemaal, leer veel bij en laat me toch twijfelen of ik vroegah niet een verkeerde opleiding heb gekozen. Wellicht had ik toch meer richting de medische kant op moeten gaan. Ach, krijg er weer een mooi certificaatje bij. Ziekenhuiszorg is gaaf, veel leukere scholing. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-11-2009 21:33] |
|
Ik ben een ondersteuningsplan, werkplan, hulperverleningsplan en een ondernemersplan aan het schrijven. Fucking veel. Nog ff en ik kan geen computer meer zien american psycho |
|
quote: Wat is precies het verschil tussen hulpverleningsplan en ondersteuningsplan en werkplan is toch gewoon een onderdeeltje van ondersteuningsplan? Of is dat bij jullie anders? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2010 21:44] |
|
quote: Het ondersteuningsplan moet ik schrijven op een client. En daar is het werkplan een onderdeel van inderdaad. Daar naast ben ik bezig een ondernemersplan schrijven voor het opzetten van een centrum voor welzijn. Waar voor nog een werkplan en hulpverleningsplan moet worden geschreven. In dit geval gaat het dan meer om beleid zeg maar ipv direct op de client. Sorry, als ik nog steeds te vaag ben Ik word er soms zelf ook niet echt wijzer van american psycho |
|
quote: Ah okee, beleids en ondernemingsplannen schrijven en ondersteuningsplannen voor clienten. Leuk werk toch, vond ik altijd wel leuk om te doen. Doe je dat voor je studie of als werk? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2010 22:50] |
|
Beide american psycho |
|
Ik ben nu bezig met een essay waarin ik antwoord moet geven op bepaalde vragen over vrijheid en het lichaam, zoals: - Hoe zie jij de grenzen van de vrijheid? - Kun je vrijheid leren? - Heb ik mijn lichaam of ben ik mijn lichaam? - Als je in het hiernamaals gelooft, geloof je ook in het hiervoormaals. Hoe zit dat dan met 'geestelijke ontwikkeling' - Als je een lichaam hebt, wat heeft dan dat lichaam? - Wat is het verschil tussen wat je bent en wat je wilt zijn of denkt te zijn? En dus ongeveer 30 van zulke vragen.. interessant wel, maar ook lastig! |
|
quote: Fikse aanname in de vraagstelling, jammer is dat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Inderdaad, maar dat is ook iets wat ik in het essay kan zetten natuurlijk. Net als een andere vraag die er ook bijstond: Ben je vrij om het kwaad te kiezen? Daarbij heb ik ook eerst een heel stuk geschreven over 'het kwaad'. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |