IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Studies Vorige pagina | Volgende pagina
Jelle
Usericon van Jelle
Posted 09-09-2009 12:08 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 11:59 schreef Kramy het volgende:
Afgelopen vrijdag afgestudeerd met een 9,3 Kramy MSc

Goed man.
Is 9,3 je gemiddelde of het cijfer van je afstudeervak?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2009 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, denk aan landbouw regelgeving en administratieve bedrijfsvoering.

Zit nu met name in het Stelsel van gebruiksnormen, besluit gebruiksmeststoffen, I&R-systeem,dat soort regelgeving


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-09-2009 12:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 12:08 schreef ZelThoR het volgende:
@Argus:
Voordat jij advies geeft moet je de wensen van Jenje misschien eerst wat beter inventariseren Volgens mij zit hij in een wat andere adviserende hoek dan waar hij modellering voor nodig heeft.


Volgens mij vraag ik hem daar ook naar bemoeialThor...

Modellering kun je verder overal voor gebruiken. Ook regelgeving. Maar dat weet jij vast beter


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-09-2009 12:20 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 9 september 2009 12:06 schreef ZelThoR het volgende:
Wow! Gefeliciteerd

Onderwerp?


Mijn onderzoek ging specifiek over de invloed van muzikale expertise (conservatorium studenten) op de mentale representatie van muziek. Het onderzoek is echter deel van een set onderzoeken die de theorie ondersteunen dat ons denken/geheugen niet (uitsluitend) plaatsvindt in hogere cognitieve gebieden, maar juist in primitieve sensorische en motorische gebieden.

quote:
Op 9 september 2009 12:08 schreef Jelle het volgende:
Goed man.
Is 9,3 je gemiddelde of het cijfer van je afstudeervak?


9,3 is het cijfer voor mijn onderzoek+scriptie, gemiddeld heb ik een 9.1 voor al mijn masteronderdelen.

Bedankt verder!



Jelle
Usericon van Jelle
Posted 09-09-2009 12:20 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Dat klopt maar de vraag is waar en wanneer je het kunt gebruiken.
Daarom zei ik: --> Wageningen.

Behalve de instituten aldaar denk ik dat z'n kansen vooral bij het rijk liggen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-09-2009 12:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 12:20 schreef Kramy het volgende:
Mijn onderzoek ging specifiek over de invloed van muzikale expertise (conservatorium studenten) op de mentale representatie van muziek. Het onderzoek is echter deel van een set onderzoeken die de theorie ondersteunen dat ons denken/geheugen niet (uitsluitend) plaatsvindt in hogere cognitieve gebieden, maar juist in primitieve sensorische en motorische gebieden.



9,3 is het cijfer voor mijn onderzoek+scriptie, gemiddeld heb ik een 9.1 voor al mijn masteronderdelen.

Bedankt verder!




Silence
Usericon van Silence
Posted 09-09-2009 12:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 12:20 schreef Kramy het volgende:
Mijn onderzoek ging specifiek over de invloed van muzikale expertise (conservatorium studenten) op de mentale representatie van muziek. Het onderzoek is echter deel van een set onderzoeken die de theorie ondersteunen dat ons denken/geheugen niet (uitsluitend) plaatsvindt in hogere cognitieve gebieden, maar juist in primitieve sensorische en motorische gebieden.



9,3 is het cijfer voor mijn onderzoek+scriptie, gemiddeld heb ik een 9.1 voor al mijn masteronderdelen.

Bedankt verder!
Super zeg


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-09-2009 13:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 12:18 schreef Argus het volgende:
Volgens mij vraag ik hem daar ook naar bemoeialThor...

Klopt; en toen je antwoord kreeg had je verder kunnen/moeten vragen
quote:
Modellering kun je verder overal voor gebruiken. Ook regelgeving. Maar dat weet jij vast beter

Ik weet niet of ik dat beter weet.
quote:
Op 9 september 2009 12:10 schreef Jenje het volgende:
Ja, denk aan landbouw regelgeving en administratieve bedrijfsvoering.

Zit nu met name in het Stelsel van gebruiksnormen, besluit gebruiksmeststoffen, I&R-systeem,dat soort regelgeving

Je informeert/adviseert toch (vooral) boeren? En hieruit begrijp ik dat jij ze in de eerste plaats uitlegt wat de regelgeving voorschrijft en in de tweede plaats hoe zij dat administratief het beste kunnen ondervangen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 09-09-2009 13:15 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 12:18 schreef Argus het volgende:
Modellering kun je verder overal voor gebruiken. Ook regelgeving. Maar dat weet jij vast beter

Voor algemene wijsheden moet je bij mij zijn.
Modelleren is bijna net zo'n breed en nietszeggend begrip als 'bestuderen' of 'onderzoeken', alleen klinkt het wat interessanter aangezien het een zgn. buzzword is. Ja, je kunt modellering op alles toepassen, ook op regelgevingen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-09-2009 14:38 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 11:59 schreef Kramy het volgende:
Afgelopen vrijdag afgestudeerd met een 9,3 Kramy MSc


Héél netjes, goed gedaan. Je krijgt ook nog de felicitaties van Argus.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-09-2009 15:27 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 9 september 2009 14:38 schreef Lionheart het volgende:
Héél netjes, goed gedaan. Je krijgt ook nog de felicitaties van Argus.


Nee hoor, Argus gaat immers niet meer geld verdienen wanneer hij mij feliciteert.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-09-2009 15:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 15:27 schreef Kramy het volgende:
Nee hoor, Argus gaat immers niet meer geld verdienen wanneer hij mij feliciteert.


:')


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-09-2009 15:35 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Nee in dit geval is het gewoon omdat ik hem negeer omdat het een volslagen idioot is.
Het afstudeeronderwerp past daar wel bij. Faculteit vrijetijdswetenschappen?

Ik heb het daar over een paar jaar wel met hem over als hij mijn baas is. Toch Kramy?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-09-2009 15:39 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik heb je ontslagbrief reeds op de post laten gooien. Als ik jou was zou ik mijn spullen vast bij elkaar rapen, morgen kom je het kantoor niet meer in!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-09-2009 15:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 15:35 schreef Argus het volgende:
Nee in dit geval is het gewoon omdat ik hem negeer omdat het een volslagen idioot is.
Het afstudeeronderwerp past daar wel bij. Faculteit vrijetijdswetenschappen?

Ik heb het daar over een paar jaar wel met hem over als hij mijn baas is. Toch Kramy?


Serieus gast, wat ben jij af en toe een enorme sukkel.

:')


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-09-2009 16:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 15:43 schreef WhiteRider het volgende:
Serieus gast, wat ben jij af en toe een enorme sukkel.

:')


Gast, ik negeer hem, hij mij niet. Dan krijg je dat.
Ik hoop dat je verder snapt dat dat een citaat is.
Maar dat zal wel niet.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2009 21:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Woensdag weer een cursusdagje van het werk over epilepsie bij vrouwen en ontrafelen van aanvallen. Maandag een examen algemene kennis epilepsie. Deze week daar druk voor aan de "studie" wat betreft veeeeeeel medicijntjes kennen, diverse aanvalsvormen met bijbehorende medische termen en werking van de hersenen. Super interessant allemaal, leer veel bij en laat me toch twijfelen of ik vroegah niet een verkeerde opleiding heb gekozen. Wellicht had ik toch meer richting de medische kant op moeten gaan.

Ach, krijg er weer een mooi certificaatje bij. Ziekenhuiszorg is gaaf, veel leukere scholing.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-11-2009 21:33]


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 15:12 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Ik ben een ondersteuningsplan, werkplan, hulperverleningsplan en een ondernemersplan aan het schrijven. Fucking veel. Nog ff en ik kan geen computer meer zien


american psycho


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2010 21:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2010 15:12 schreef peer het volgende:
Ik ben een ondersteuningsplan, werkplan, hulperverleningsplan en een ondernemersplan aan het schrijven. Fucking veel. Nog ff en ik kan geen computer meer zien


Wat is precies het verschil tussen hulpverleningsplan en ondersteuningsplan en werkplan is toch gewoon een onderdeeltje van ondersteuningsplan? Of is dat bij jullie anders?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2010 21:44]


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 22:43 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2010 21:44 schreef MMayo het volgende:
Wat is precies het verschil tussen hulpverleningsplan en ondersteuningsplan en werkplan is toch gewoon een onderdeeltje van ondersteuningsplan? Of is dat bij jullie anders?


Het ondersteuningsplan moet ik schrijven op een client. En daar is het werkplan een onderdeel van inderdaad.

Daar naast ben ik bezig een ondernemersplan schrijven voor het opzetten van een centrum voor welzijn. Waar voor nog een werkplan en hulpverleningsplan moet worden geschreven. In dit geval gaat het dan meer om beleid zeg maar ipv direct op de client.

Sorry, als ik nog steeds te vaag ben Ik word er soms zelf ook niet echt wijzer van




american psycho


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2010 22:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2010 22:43 schreef peer het volgende:
Het ondersteuningsplan moet ik schrijven op een client. En daar is het werkplan een onderdeel van inderdaad.

Daar naast ben ik bezig een ondernemersplan schrijven voor het opzetten van een centrum voor welzijn. Waar voor nog een werkplan en hulpverleningsplan moet worden geschreven. In dit geval gaat het dan meer om beleid zeg maar ipv direct op de client.

Sorry, als ik nog steeds te vaag ben Ik word er soms zelf ook niet echt wijzer van





Ah okee, beleids en ondernemingsplannen schrijven en ondersteuningsplannen voor clienten. Leuk werk toch, vond ik altijd wel leuk om te doen. Doe je dat voor je studie of als werk?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2010 22:50]


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 22:59 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Beide


american psycho


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 18-05-2010 15:42 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik ben nu bezig met een essay waarin ik antwoord moet geven op bepaalde vragen over vrijheid en het lichaam, zoals:
- Hoe zie jij de grenzen van de vrijheid?
- Kun je vrijheid leren?
- Heb ik mijn lichaam of ben ik mijn lichaam?
- Als je in het hiernamaals gelooft, geloof je ook in het hiervoormaals. Hoe zit dat dan met 'geestelijke ontwikkeling'
- Als je een lichaam hebt, wat heeft dan dat lichaam?
- Wat is het verschil tussen wat je bent en wat je wilt zijn of denkt te zijn?

En dus ongeveer 30 van zulke vragen.. interessant wel, maar ook lastig!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2010 15:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 15:42 schreef Lalena het volgende:
- Als je in het hiernamaals gelooft, geloof je ook in het hiervoormaals. Hoe zit dat dan met 'geestelijke ontwikkeling'


Fikse aanname in de vraagstelling, jammer is dat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 18-05-2010 16:09 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Inderdaad, maar dat is ook iets wat ik in het essay kan zetten natuurlijk. Net als een andere vraag die er ook bijstond: Ben je vrij om het kwaad te kiezen? Daarbij heb ik ook eerst een heel stuk geschreven over 'het kwaad'.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen