|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Van Twinpeaks. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wanneer openen jullie je videotheek? |
|
quote: o. |
|
quote: Nooit! Maar we hebben inmiddels inderdaad wel een aardige collectie. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: De Xenos van Noord- Holland.. allemaal troep dus!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Madball - Infiltrate The System Opeth - Still Life |
|
quote:Echt niet.. 'k vind het heerlijk dat je daar gliss kur shampoo kan kopen voor 1,50 minder dan bij de kruidvat. Niets mis mee! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dikke +1 Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Vergeten: Zwarte leren schoenen met allemaal van die riempjes, na 2 jaar eindelijk een paar gevonden dat past. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Fles Baileys gekregen Het is de lichtinval ;') |
|
Bad Religion - New Maps of Hell bub |
|
quote: Lekkahh! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Sennheiser Earphones voor den mp3 spelert Dure zooi, maar volgens Burzum was het de shit. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, dan heb je wel kwaliteit in de oortjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Laptopslot Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:En het is genieten ! echt wel! Fuck the world and fuck you |
|
Kwaliteit kost wat [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-08-2007 21:49] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nou na al die goedkope rotzooi had ik dit er graag voor over, damn wat een geluid. plus ze zitten nog eens super in de oren ook. Fuck the world and fuck you |
|
Ik dacht exact hetzelfde toen ik mijn sennheiser koptelefoon kocht. Dan besef je eigenlijk wat je al die tijd met el cheapo koptelefoons bent misgelopen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:inderdaad man, voor mij echt geen ander merk meer dan dit.geweldige shit!!! had ik maar eerder naar raymond geluisterd, lol Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij smaakt ook heerlijk!! Het is de lichtinval ;') |
|
- Fles Goldstrike - Fles Pinacolada - Krat Heineken x2 - Memorystick 1 GB |
|
quote: Geweldig, zocht hem al een hele tijd maar de prijzen die ze overal vragen zijn absurd! Nu voor een tientje gescoord... blij dus! Eigenlijk alleen gekocht voor het nummer Starfleet omdat echt briljant is, de andere twee nummers zijn wel aardig. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nee, dat is Shure . Ook niet goedkoop trouwens... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |