![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
John Milton - Paradise Lost (paperback) maansteen hanger barnsteen ring en een workshop vilten hoedjes maken ( ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Vet is dat dan opeens zeg ![]() Ik had ook echt niet verwacht dat bioshock speelbaar zou zijn met alles op max. Kennelijk belast dat de processor niet heel erg. Straks c & c 3 eens proberen. Die zou de processor toch wel nodig moeten hebben zou je denken. ![]() |
|
Neurosis - Through Silver In Blood CD. High On Fire - Tshirt S. High On Fire - Death Is This Communion LP. FOKKING lekkere pizza in tilburg bij de turk ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Valt wel mee met een RTS denk ik. Mooi he, zo'n overgang? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Probeer anders Dirt eens met alles op max ![]() Zenial ![]() |
|
Rekeningen, rekeningen, rekeningen... Zucht.. ![]() |
|
quote: Die moet ik nog even regelen ![]() @M: C&C valt me mee idd. Draait prima met alles op max en ook nog wat anisotropic en aa ![]() Kennelijk trekt mijn proc het ook nog. Het leuke is dat ik voor die nieuwe vga kaart ook een nieuwe voeding nodig had. Nu eentje met verbruik metertje en je kan heel duidelijk zien dat ie meer gaat verstoken als die kaart geactiveerd wordt. ![]() |
|
koelkastmagneetjes ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Dan moet je ook geen rekeningen kopen ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ik heb alles al de deur uit.. De rest van m`n salaris lekker verbrassen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: +1 gelukkig alles betaald nu, nou nog spulletjes gaan kopen voor mn huisje en dan is alles op ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
net binnen gekregen: een zeer foute bril, een lading urfaust hooded sweaters en een shirtje van celestial Bloodshed ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Kaartjes om te versturen ![]() - Jarig vriendinnetje - Sorry ik kan niet op je feest komen voor ander vriendinnetje - Sterkte voor een famili-lid - Beterschap voor m'n oma'tje. ![]() Boek Harry Mulisch - De Aanslag Was maar 5 euro'tjes en ik had hem nog niet in mijn collectie (wél al gelezen). ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Mooi boek is dat, ontbreekt ook nog in mijn collectie. Gister binnengekomen: Antaeus - Cut Your Flesh And Worship Satan LP ![]() |
|
quote: Hmpf, als hier de rekeningen weg zijn is er niks meer te verbrassen ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dat zal toch wel niet ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
HTC P4350 ![]() ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Hehe, laatst dat Argus van de Lidl es gehaald, maar das best te doen, beter dan Heineuken in ieder geval. Ent kost geen drol ghehe...... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: oOo ja? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dat krijg ik niet door m`n strot hoor!!! Ik neem wel wat lekkers mee ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
drank. En melk, maar das ook een vorm van drank en ehm, chips. ![]() |
|
quote: Hehe, doe wel van meerdere merken wat ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Godver......nog kieskeurig ook ![]() ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
* Death - Leprosy * Exodus - Bonded By Blood * Exodus - Fabulous Desaster * Life Of Agony - River Runs Red * Metallica - Metallica * Suffocation - Effigy Of The Forgotten ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |