|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een marlies dekkers setje... |
|
Telefoon opgehaald, verder: - Shag; - Aansteker; - Haarcrème; - Dagcrème; - Scheerschuim; - Elastiekjes. Gaye shit. |
|
Bankstel opgehaald... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Waar koop je dat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=5irzezsPswI Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Foto's? Bareuh... |
|
quote: oeh, heerlijk Niet gekocht wel betaald, het kadaster Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- American Psycho - Dark Water (niet de remake) - He Loves Me. He Loves Me Not. (slim dat ze de hoes zoveel op die van Amélie hebben laten lijken, godverdomme) - The Hills Have Eyes (niet de remake) - House Of 1000 Corpses - The Killer - Killing Zoe - Reservoir Dogs - Seven Years In Tibet |
|
Levi's spijkerbroek, old skool style, ik ben weer sexy! En 2 paar schoenen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nog geluk gehad met het weer? Hehe. |
|
Terugweg beetje regen. In groningen was het chill, mooi vyndicat optocht ook Allllleeennn lekkere blonde studente wiafjes "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hehe, de studentes die zich net aansluiten ja, in het tweede jaar zijn ze al fucking fatsig. |
|
quote: Mooie shit altijd! Ik heb schoenen gekocht. Nou ja, rood met witte stippen sandaaltjes met houten zooltjes en een strik op de neus. Heel schattig. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
2 siervazen voor de vensterbank aan de voorzijde. Met de zon er de hele dag vol op branden planten er toch weg hehe |
|
snoepjes! zure beertjes van de kruidvat You suck and that's sad |
|
Geruild voor een Horna-EP: Stalaggh - Stalaggh EP (300 ltd.) |
|
quote: Van die knaap van Cryptic Mist en Zwartplaag. Een alleraardigste Summoning kloon. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Camo korte broek Came drie kwarts broek En wat hippen tshirts. Ik dacht is ene keer wat anders dan zwart. Kan niks in me kast, alles is zwart hier. Behalve me spijkerbroeken natuurlijk. The trend is dead. |
|
quote: Die moet je lezen, niet kijken. Edit: Na een komma hoort een spatie, hoer! [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 17-08-2007 19:13] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Kaartspel Killer Bunnies www.killerbunnies.com Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zwijnenbeeldje en vossenbeeldje spelfout weggehaald... |
|
quote: Oke mevrouw, ik schrijf het op! |
|
quote: Damn, echt natuurfreak hè? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |