|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kaartjes voor Amorphis en Paradise Lost |
|
quote: In ieder geval Cube Reaction van 2006. Welke versie precies weet ik niet, maar hij lijkt sprekend op deze foto ZESSSS kilo is wel veel ja, maar mijn ballen zijn ook 12 kilo zwaarder dan de jouwe dus dat heft elkaar wel op toch? |
|
quote:Je moet je spiegel poetsen quote:Nee maar de kat lijkt niet echt onder de indruk |
|
quote: Kattebeest lijkt erg veel op 1 van mijn poezelkes zeg. |
|
quote: Dat ga ik morgen doen, alleen dan Kim Wilde i.p.v. Paradise Lost (jeugdsentiment ) Hatsjikidee! |
|
LOL, ik heb Kim Wilde in het voorprogramma van Michael Jackson gezien in 1988. Vroegah.. |
|
Kijk, dat heb ik dus gemist en dus moet ik nu gaan... Hatsjikidee! |
|
quote: Met je limburgse accent Die moet je gewoon hebben he? Die kun je vast niet kopen |
|
Ik ben nog geen winkel tegengekomen die het verkoopt zal ff foto van Phoebe opzoekeren |
|
Doe dat |
|
Entombed - Left Hand Path LP Pestilence - Malleus Maleficarum LP Mucky Pup - Can't You Take A Joke LP D.R.I. - Thrash Zone LP Sepultura - Under Siege Maxi Venom - From Hell To The Unknown Dubbel-LP Holy Moses - World Chaos LP Bareuh... |
|
Hehe, zou best kunnen van die spiegel. Het licht in de slaapkamer is zo slecht, dat je de viezigheid normaal niet ziet @ RenYek: Furia ziet er dan ook heel standaard uit eigenlijk. Toch is ze bijzonder.. want ik ken geen enkele poes die zóóó'n goed karaktertje heeft! |
|
quote: |
|
Een dotje Toch zou ik Furia zo van haar kunnen onderscheiden. (We zitten nu eigenlijk in het verkeerde topic zeker? |
|
quote: (verkeerde topic ja..) nu is het verschil erg groot ja, maar op die eerdere foto vond ik het echt enorm lijken. Ach, ook niet heel belangrijk hehe Maar ontopic: GEKOCHT 8 pakjes dextro energy |
|
quote: Dikke vette Heersch! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Waarom? Deze is absoluut download-waardig (=kut). Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
pakje Ibuprofen pakje Paracetamol Meer heb ik niet nodig momenteel. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Een pikzwarte dildo van ruim 20 cm. Against God and Government |
|
quote: undercovers zijn gaaf! 20 gaats? ik heb dezelfde maar dan nog een slag hoger ( 30 gaats) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ER en ik kwamen nog in een Amsterdams schoenenwinkeltje, ook voor de helft gevuld met zulk soort schoenen, New Rocks heette dat merk. Fukc, dat er echt mensen zijn die met die dingen durven te lopen. Ongelooflijk. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-08-2007 11:33] |
|
ja, alleen New Rocks hebben een veel hogere zool en allemaal frunnikspul eraan maar verder zijn ze helemaal hetzelfde..... OT: sigaretten blikje Zero paspoort You suck and that's sad |
|
quote: 00ps, sorry. |
|
quote: Ik heb een paar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |