![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nieuwe schoenen gekocht dus... en een nieuwe broek. En een peukie gerookt met een lekkere koffie in de hand, voor de winkel. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Amorphis - Silent Waters [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-09-2007 17:20] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Jij draagt hakken? Pumps? ![]() ![]() |
|
quote: Hij moet toch wat om groter te lijken ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Van liers zijn wat buiten jou budget. Ik snap dat je het niet snapt ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hehehe, jij prince, jij. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zelfs kisten hebben hakken ![]() ![]() |
|
Net bij de Turkse supermarkt: Halal verantwoorde loempia's maar dan niet met die gaye plakkerige groente meuk erin maar gevuld met Döner vlees. Straks dood beest vreten voor Satan. ![]() ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Goddamn, dat klinkt goed, zeg! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Ik hoop dat je nog leeft na het eten ervan. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Als het niets is ga ik gewoon aan de kip frikandellen uit de zelfde turkse supermarkt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
haha damn zit er geen normale super bij je in de buurt? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Tegenover zit een Lidl maar ik denk: Kom, ik ga eens aan reversed intergratie (Uitburgerings cursus?) doen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Turkse supermarkten heersen. Ik heb er vandaag nog een Turks brood gekocht. Sat is ook erg lekker om tosti's van te maken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door evilreddysatan666 op 15-09-2007 20:17] dus ![]() |
|
Bij de Plaatboef: * Disturbed - Believe * Grave - Into the grave (re-release) * Masterlast - Mastery of self * Melechesh - Emissaries * Mercenary - The hours that remain (incl. bonus-DVD) * Troll - Universal Bij elkaar voor 40 euro. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
kratje bier en nog wat meer eerste levensbehoeften Nirvana - Sliver cd van dinnetje gekregen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Nou eetze, ik heb net weer wat gelezen/gehoord over een Döner schandaal, iets met verrot Döner vlees. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
quote: En lekkere sperma in de knoflooksaus.. maar dat is er halal Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Vind je het gek, wat een bagger. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Kun jij niet bij de Plaatboef gaan werken? Dan krijg ik de cd's die ik leuk vind, tenminste helemaal voor nop mee... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
bier ![]() |
|
baco flugel ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |