![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Duvel, Orval, Leffe en eten voor deze week. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
ok, daar zit een flinke tank in "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
![]() Santos TravelMaster 2.6 Alu ![]() Iets andere uitvoering dan hierboven.... bijna volledig XT afgemonteerd (op de shifters na) en met hydraulische remmen. Over zo'n 6 weken is-ie klaar ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Binnen: Summoning - Stronghold Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Gaaf M. ![]() ![]() |
|
quote: Yeah supervet. Dat ding is lomp man. Of nee, eerder bruut. Ontzettend robuust, alsof je op een tank rijdt. Of zo ![]() Ik heb op een Koga World Traveller gefietst (bling bling), een Snel Sahara en zo'n Santos Travelmaster. Flink gemarteld voor zover mogelijk, stoepjes gepakt, putdeksels, noodstops gemaakt, etc. De Santos is het geworden vanwege framegeometrie & stuurgedrag maar ze ontlopen elkaar echt niet veel. Ik heb nu alleen een stadsfiets. Als de Santos er is moeten we maar eens een dagje de Posbank verkennen. Ik hou je op de hoogte ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 25-08-2007 19:31] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ziet er verder ook puik uit die fiets. Ik hoor het nog wel, is goed. ![]() |
|
rode pumps, alweer ja ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 25-08-2007 21:07] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Kreeg je dat stel benen er gratis bij? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
De Bhagavad Gita. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: ![]() Supergaaf! ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Rush in rio dvd ![]() |
|
quote: Hehe, op vakantie ook de posbank per fiets verkend. Lekker beulwerk daar, én natuurlijk snelle afdalingen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Nice nice! Ik heb deze: ![]() Ook een enorme bruut ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 26-08-2007 10:45] ![]() |
|
Gisterenaaf een etentje voor de vrouw...omdat ik haar zo lief vind ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: nee die had ik nog ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ja..maar jij bent m`n vrouw niet... Lekker wezen eten in Arlon..mosseluuuuuhhhhhh was zeer geslaagd.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Morgen 20-gaats undercover rangers passen bij een kennis. Ik hoop dat ze passen en lekker zitten ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja, dat mijn vent dat doet natuurlijk ![]() Getver, mossels ![]() Ik ruik al dooie mossels sinds kleins af aan.. die beeschtjes eet ik niet, hehe. ![]() |
|
Ontwikkel smaak of sterf ![]() ![]() |
|
quote:wanneer is je uitvaart? ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Je moet je mossel ook wel wassen... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |