|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
On topic hoor. Edit: Ik zet het nu neer. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-08-2007 16:09] |
|
Deze 3D-knoop x 10. En dan hoop ik binnenkort écht alles binnen te hebben, zodat ik m'n naaimachine weer uit de kast kan pakken |
|
Is een knoop niet altijd 3d? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mooie knoop! Gekocht: Bronskleurige schedel oorbellen met glitters. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Daar hebben we een foto van nodig om dat te kunnen visualiseren, Levia. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Fototoetsel is kapot. Oja, ik was de glitter make up poeder vergeten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Haha gecondoleerd. Écht je hele kleding gaat onder die troep zitten. Tenzij je dat natuurlijk leuk en hip vind. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Er is speciale glittermake up lijm dan blijft het best wel goed zitten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je begint nu wat bij te draaien inzake je haat tegen zwarte mensen? |
|
Joy Division - 1977 - 1980 King Crimson - In the Court of the Cromsin King Sigur Ros - () Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Toffe platen Boeken: Trade - Commodities, communication & consciousness Clancy - The cardinal of the Kremlin "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:Slinger je MSN es aan, D66er. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hoppah, 2 nieuwe broeken, nieuw overhemd, nieuwe schoenen, nieuwe riem en een nieuwe pet. Weer voor een tijdje klaar . |
|
quote: Allemaal van leer neem ik aan? :') |
|
quote: Uiteraard, afgezien van de pet, die's van koala-vacht. |
|
24 halve liters Grolsch 1 doos hamburgers. 1 zak hamburgerbroodjes. Alles voor zaaderdag Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Vreet smakelijk! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Einherjer - Dragons Of The North Summoning - Dol Guldur Summoning - Stronghold Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zenk joe fery muts Neem nog wel een vodka van thuis mee...voor het betere eindresultaat.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Koel ding..wat kan je er mee doen??? koffie malen?? Scheren?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
tis een krultang! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Iemand heel hard mee slaan Zenial |
|
quote: ahaaaaaaaaaaaa..dat vermoede ik al.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |